Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25638)

Vierailija
3141/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ihan oikeasti kukaan älykäs ihminen anna tuollaisia Time100 tason haastatteluita. Ihan perustallaajatkin ymmärtävät kommenttien perusteella, että missä mennään pieleen, mutta Meghan ei jostain syystä kykene sisäistämään yhtään mitään."

Kyllä olet niin maanläheinen, jalat maassa tyyppi, että et ymmärrä että Meghania ei pyydetty antamaan mitään yrittäjyyden alkeiskurssia. Siihen on USAssa Community Colleget.

Jollen ihan väärin muista, tuossa arveltiin sitä, että Meghanin olisi hyvä käydä yrittäjyyden alkeiskurssi itse, ei pitää sellaista muille.

juuri näin. Sanoin, että Meghanin tulisi käydä yrittäjyyden peruskurssi pohjatiedoksi, jos ei muuta. Ihan vain siksi, että osaisi vastata haastatteluissa häneltä kysyttyihin kysymyksiin ja Meghan välttyisi tuon Time100 kaltaisilta farsseilta. 

samoin se antaisi meghanille pohjaa siihen hänen omaan podcastiin. 

Vierailija
3142/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.thesun.co.uk/royals/34650166/meghan-markle-podcast-flops/

Mitä muuta voit odottaa  brittimedialta, nehän elää  solvaamalla Sussexeja. Piti ihan Parlamentin jäsenen alkaa puhua järkeä naille vihaajille.

Koville ottaa Walesien leirissä kun hillo onkin parasta, podcastista tykätään ja aurinko paistaa. Ei ole kukaan käynyt Katea kyselemässä miinekään puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitäs minä äsken kuulin? Ettei Meghanin viimekertainen podcast-jakso jaksanut edes Applen top-200 listalle? 

Täysi epäonnistuminen Meghan Marklelta koko podcast - taas kerran. 

Ei se vaan osaa. 

"The Duchess of Sussex's new series from Lemonada Media about women in business premiered on April 8 and ranked high on multiple charts at the end of the week. As of April 11, Confessions of a Female Founder hit second on Apple Podcasts' Top Show chart and was the number one show in the platform's business category. PEOPLE understands that Apple Podcasts' charts are constantly updating.

Confessions of a Female Founder was the number two show on Spotify's The Podcasts Charts in the business category in the U.S. It is also number 19 on the streamer's general 

https://www.podchaser.com/charts/apple/us/top%20podcasts 

As of April 29, 163. One hundred and sixty-three. And going down. 

Vierailija
3144/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ilmeisesti se ei tykännyt, kun yritin toisen kerran peräkkäin ottaa linkkiä. Joka tapauksessa se on se sama nettisivu, joka on tuossa ylempänä. Meghanin tunnustukset sijalla 163, tällä päivämäärällä. 

Vierailija
3145/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voit odottaa  brittimedialta, nehän elää  solvaamalla Sussexeja. Piti ihan Parlamentin jäsenen alkaa puhua järkeä naille vihaajille.

Koville ottaa Walesien leirissä kun hillo onkin parasta, podcastista tykätään ja aurinko paistaa. Ei ole kukaan käynyt Katea kyselemässä miinekään puhumaan.

Meghanisti On Epätoivoinen. 

Vierailija
3146/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti on myös ollut minulle (se redittiläinen) erityisen tuohtunut :) En usko, että hän on ihan ymmärtänyt, miten näille hänen jutuille täällä naureskellaan... 

Olet siis sitä mieltä että Harry-ketjussa on vain yksi Meghanisti? Kaikki muut ovat Katenisteja? Sitten vielä luulet että se yksi on valinnut sinut silmätikukseen? On sulla luulot.

Voi täällä toki olla useampikin Meghanisti, mutta ainakin sen jälkeen, kun minä olen liittynyt tänne mukaan niin minun juttuni ovat saaneet ainoastaan sinut tuohtumaan. Ja vaikka kuinka yrität välillä esiintyä ikäänkuin kyseessä olisi eri kirjoittaja niin kirjoitustyylistä, ilmaisusta ja käytetyistä sanamuodoista huomaa kyllä heti, että ainakin perjantaista lähtien olet riehunut täällä yllin kyllin. Yli 90% näitä höpöhöpö jutuista on ollut sinun kirjoittamia :) 

ja minkäs minä sille voin, jos sinä niin kamalasti pahastut ja tuohdut minun jutuista 🤷🏼🤷🏼 

Vierailija
3147/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa vielä top-200:ssa. Sijalla 163 ja punainen nuoli alaspäin. 

Nooo, Meghan voi ottaa lohtua Oprah'n podcastista, sillä sekin on alle top satasen. Kumpikaan ei nyt enää ole Amerikoissa suosiossa. 

Kuinka monesta Amerikasta nyt on kyse? Riippuu ihan siitä mitä listaa lukee ja minä viikonpäivänä. Meghan on sijalla 41 Business kategoriassa. Jos Oprah ja Meghan joutuisivat samalle listalle kaikkien urheilujen kanssa niin ihan varmasti jäsivät jälkipäähän. Missäpäin Amerikkaa asut kun tiedät Oprah'n suosion laskusta?

Vierailija
3148/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko se Meghan, että hän on suurikin bisnes-nainen, kun näpertää niiden jammipurkkiensa kanssa? Muistellaanpa Dianaa, joka kävi miinakentillä, sotaa kärsiven luona, AIDS-potilaiden vierellä, eikä esittänyt olevansa yhtään mitään muuta kuin oikeasti oli.

Se kruunu pitää osata kantaa, Meghan. Diana kantoi kruununsa kunnialla ja niin tekee myös Catherine.

Vierailija
3149/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä Toistat Itseäsi Naurettavalla Tavalla 

Ja Sinä Ärsyynnyt, Kun Minä Totean Sinun Olevan Epätoivoinen. Miksi? 

Vierailija
3150/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö: kun julkkisnaista halutaan halventaa, sanotaan että ei se ole lastaan itse synnyttänyt. Valeraskaus. Nythän Beyonce on saanut tuta tämä. Heitterit sanoo että ei ole Beyonce itse synnyttänyt Blue Ivya jne.  

Vierailija
3151/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko se Meghan, että hän on suurikin bisnes-nainen, kun näpertää niiden jammipurkkiensa kanssa? Muistellaanpa Dianaa, joka kävi miinakentillä, sotaa kärsiven luona, AIDS-potilaiden vierellä, eikä esittänyt olevansa yhtään mitään muuta kuin oikeasti oli.

Se kruunu pitää osata kantaa, Meghan. Diana kantoi kruununsa kunnialla ja niin tekee myös Catherine.

Sussexien perheessä miinakentillä kävely on Harryn hommia, ei Meghanilla ole mitään meriittiä mennä sinne keekoilemaan.

Vierailija
3152/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa vielä top-200:ssa. Sijalla 163 ja punainen nuoli alaspäin. 

Nooo, Meghan voi ottaa lohtua Oprah'n podcastista, sillä sekin on alle top satasen. Kumpikaan ei nyt enää ole Amerikoissa suosiossa. 

Kuinka monesta Amerikasta nyt on kyse? Riippuu ihan siitä mitä listaa lukee ja minä viikonpäivänä. Meghan on sijalla 41 Business kategoriassa. Jos Oprah ja Meghan joutuisivat samalle listalle kaikkien urheilujen kanssa niin ihan varmasti jäsivät jälkipäähän. Missäpäin Amerikkaa asut kun tiedät Oprah'n suosion laskusta?

No, siinäpä Meghanille oikea paikka, biznizkategoria! Kyllä nyt biznizihmiset saavat paljon tietoa ja opetusta, kun bizniznero Markle oikein antaa levitteentekijän kädestä! 

Ja sielläkin (missä, laita linkki) on 40 parempaa podcastia kuunneltavaksi! Biznizihmisille. 😂

Vierailija
3153/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3154/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussexien perheessä miinakentillä kävely on Harryn hommia, ei Meghanilla ole mitään meriittiä mennä sinne keekoilemaan.

No eipä ole Harrylläkään, jos totta puhutaan. Pyhän Dianan askeleet eivät Harryä miinakentillä kanna. 

Ei ole Harry vielä ottanut missään puheeksi Suomen irtautumista maamiinasopimuksesta? Kun Suomi nyt pian jättää Pyhän Dianan marttyyrikuoleman aikaansaaman sopimuksen kuin märän rätin tiskipöydälle. 

Vierailija
3155/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veriryhmähuuhaata tämä on? https://www.dailymail.co.uk/news/article-14660737/achiever-blood-type-M…

Mistä sitä tietää? Sillä on taas joku maniavaihe. 

Vierailija
3156/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö: kun julkkisnaista halutaan halventaa, sanotaan että ei se ole lastaan itse synnyttänyt. Valeraskaus. Nythän Beyonce on saanut tuta tämä. Heitterit sanoo että ei ole Beyonce itse synnyttänyt Blue Ivya jne.  

Heitterit? 

😂😂😂

Es ny suameks ossais toho mittä sana keksi? 

Vierailija
3157/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etten osaa minäkän? 

No tuota, kielistä sen verran, että äidinkieli on hyvällä tolalla, osaan kirjoittaa sinäkään aivan oikein kahdella äällä. Miten sinulla sujuu? 

On tuo ä-kirjain ketjulaiisille rakas! Jos se puuttuu niin siitähän mekkala syntyy, vaikka kuinka nyt pyytäisin anteeksi ja courtneylisin edessäsi. 

Kun yritit pikkupikku nolausta ja se menikin pahasti pieleen. 

Aijaijai. 

Sånt är livet, sano. 

Vierailija
3158/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti on myös ollut minulle (se redittiläinen) erityisen tuohtunut :) En usko, että hän on ihan ymmärtänyt, miten näille hänen jutuille täällä naureskellaan... 

Kyllä näille Meghan-hetereille enemmän naureskellaan. Ovat päässeet  myös tutkimuksen kohteeksi. Eräälle kirjoittajalle naureskellaan myös Ylilaudalla. 

Kerropa lisää.

Mitä haluat tietää? 

- tutkimuksen nimen ja tekijän

- kuka on se henkilö, jolle naureskellaan - ja miksi ja miten naureskellaan

Tästä asiasta muuten on täällä aiemmin mainittukin, mutta mainitsija ei sitten suostunut muuhun kuin ympäripyöreisiin vihjailuihin.

Vierailija
3159/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veriryhmähuuhaata tämä on? https://www.dailymail.co.uk/news/article-14660737/achiever-blood-type-M…

No siinähän se selitetään, vitsi. Paina Google käännä näppäintä.

Vierailija
3160/25638 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa tekeytyä tärkeämmäksi kuin onkaan. Selkeä Harryn ja Meghanin seuraaja, siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä