Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25612)
Vierailija kirjoitti:
He rakastavat minua ja kirjoittavat että olen maailman paras äiti. Eli kuka äiti sanoo että lapseni mielestä olen maailman paras äiti ja he rakastavat minua. Tulee mieleen diagnisoitu diane downs joka sanoi että lapset antavat hänelle rakkautta ja niitä voi aina tehdä lisää..
Kyllä minä voin sanoa, ilman epäilystä, että lapseni mielestä olen maailman paras äiti. Rakastetaan puolin ja toisin ja muistetaan sanoa se usein. Minulla puolestani on maailman paras lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti On Epätoivoinen.
Meghanisti on myös ollut minulle (se redittiläinen) erityisen tuohtunut :) En usko, että hän on ihan ymmärtänyt, miten näille hänen jutuille täällä naureskellaan...
Toivomme sinulle pikaista paranemista.
Parlamentin jäsen puhuu totuuden sanoja.
Hyvä teksti nro 3121, Tom Quinnin kirjan pohjalta. Itse luen Catherinen elämäkertaa ja siitä saa hyvin samanlaisen käsityksen.
Catherine ja Meghan ovat ihan eri maailmoista ja Catherine oli jo pitkään valmistautunut tulevaan rooliinsa. Meghan hyppäasi mukaan tosi nopeasti ja röyhkeästi, haluttomana sopeutumaan ja oppimaan. Häneltä ei edes vaadittu kaikkea sitä mitä Catherinelta, mutta hänelle ei kelvannut kuuden makuuhuoneen talo eikä se elämäntapa, johon hän oli vapaaehtoisesti mennyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti on myös ollut minulle (se redittiläinen) erityisen tuohtunut :) En usko, että hän on ihan ymmärtänyt, miten näille hänen jutuille täällä naureskellaan...
Olet siis sitä mieltä että Harry-ketjussa on vain yksi Meghanisti? Kaikki muut ovat Katenisteja? Sitten vielä luulet että se yksi on valinnut sinut silmätikukseen? On sulla luulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että Harry-ketjussa on vain yksi Meghanisti? Kaikki muut ovat Katenisteja? Sitten vielä luulet että se yksi on valinnut sinut silmätikukseen? On sulla luulot.
Tuohan on tyypillistä keskustelupalstaa. Kaikki muut ovat palstamammoja ja mummoja paitsi itse. Kaikki ovat väärässä paitsi itse. Yksi moka kirjoituksessa tarkoittaa sitä, että kaikki kirjoittajat ovat tehneet sen mokan paitsi tietysti itse. Ihan inhimillistä ajattelua, koska ihminen nyt ei ole mikään tasaisen älykäs laji.
Mutta mitäs minä äsken kuulin? Ettei Meghanin viimekertainen podcast-jakso jaksanut edes Applen top-200 listalle?
Täysi epäonnistuminen Meghan Marklelta koko podcast - taas kerran.
Ei se vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näille Meghan-hetereille enemmän naureskellaan. Ovat päässeet myös tutkimuksen kohteeksi. Eräälle kirjoittajalle naureskellaan myös Ylilaudalla.
Kerropa lisää.
Vierailija kirjoitti:
No minä jo ihmettelinkin... Ainoa Courteney, joka minulle tulee tässä kontekstissa mieleen, on Ms Cox, jonka sieniä Harry kävi ahmimassa tämän jääkaapista.
Pitäisikö meghanistien pitää pieni vapunajan tauko meghanismistaan? Kun nyt ei oikein hyvin niillä mee. 😂
Mitä jos lukisit muutakin kun Seiskaa ja lady Colinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sinä voit olla kiitollinen elämästäsi kun itselläsi kaikki on paremmin:/
Senhän takia näitä Värikästä Pipsaa, Mungoa, Sieppiä, Kenzaa, Sonjaa, Katie Pricea ja hovia seurataan. Että voi ymmärtää miten kiitollinen saa olla omasta elämästä.
Ja ennen kaikkea koska nämä ihmiset elää omassa kuplassa eivätkä näe itseään samalla tavalla kuin muut. Pipsa muuten taisi poistua somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näille Meghan-hetereille enemmän naureskellaan. Ovat päässeet myös tutkimuksen kohteeksi. Eräälle kirjoittajalle naureskellaan myös Ylilaudalla.
Kerropa lisää.
Taatusti meghanisti. Nehän ovat aivan pähkähulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs minä äsken kuulin? Ettei Meghanin viimekertainen podcast-jakso jaksanut edes Applen top-200 listalle?
Ei se vaan osaa.
"The Duchess of Sussex's new series from Lemonada Media about women in business premiered on April 8 and ranked high on multiple charts at the end of the week. As of April 11, Confessions of a Female Founder hit second on Apple Podcasts' Top Show chart and was the number one show in the platform's business category. PEOPLE understands that Apple Podcasts' charts are constantly updating.
Confessions of a Female Founder was the number two show on Spotify's The Podcasts Charts in the business category in the U.S. It is also number 19 on the streamer's general
Blaa blaa blaa. Blaa blaa blaa blaa.
As of April 11. Joo, nyt on 29.4. , April 29. Tsekkaa uudet listat, meghanisti.
No niin! Meghanisti On Epätoivoinen! Ja Vielä Epätoivoisemmaksi On Koko Ajan Tulossa!
Kiäh kiäh.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaan osaa.
Et osaa sinäkän. Kielet ei suju vai missä on vika?
Etten osaa minäkän?
No tuota, kielistä sen verran, että äidinkieli on hyvällä tolalla, osaan kirjoittaa sinäkään aivan oikein kahdella äällä. Miten sinulla sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa lisää.
Mitä haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sinä voit olla kiitollinen elämästäsi kun itselläsi kaikki on paremmin:/
Senhän takia näitä Värikästä Pipsaa, Mungoa, Sieppiä, Kenzaa, Sonjaa, Katie Pricea ja hovia seurataan. Että voi ymmärtää miten kiitollinen saa olla omasta elämästä.
Ja ennen kaikkea koska nämä ihmiset elää omassa kuplassa eivätkä näe itseään samalla tavalla kuin muut. Pipsa muuten taisi poistua somesta.
Kenza ei kuulu tähän joukkoon, on kaunis ja menestynyt.
https://www.podchaser.com/charts/apple/us/top%20podcasts
USAssa vielä top-200:ssa. Sijalla 163 ja punainen nuoli alaspäin.
Nooo, Meghan voi ottaa lohtua Oprah'n podcastista, sillä sekin on alle top satasen. Kumpikaan ei nyt enää ole Amerikoissa suosiossa.