Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (30237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on taas kopioinut
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-15319777/Meghan-Markle-…Pamela Anderson on kertonut haluavansa haastaa kauneuskäsityksiä olemalla kuvissa meikitön. Häntä on kutsuttu jopa luonnollisen kauneuden vallankumoukselliseksi. Joten tuskinpa hän pahastuu, jos häntä tuossa suhteessa matkitaan useamminkin kuin kerran.
Meghanin kuvat olivat kauniita, ja minun mielestäni on aina hyvä asia näyttää, että nainen voi olla viehättävä ilman paksua pakkelia.
Olen sinällään samaa mieltä mutta se kuva jossa Meghan seisoo oranssista kasvussa outo ilme kasvoillaan, oli kyllä epäonnistunut. Tai siis, jäi hämärän peittoon että mitä haluttiin ilmaista. Liityin kulttiin, perhaps?( Ei ne Harryn sukulaiset nyt niin pahoja ole..)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vastaan juuri Meghanin maanläheinen aamiaistarjoiluvideo. Ihanasti arkeen voi tuoda luksusta tarjoilemalla parhaista astioista aamiaisen, lapsetkin nauttivat kun jugurtin siroista jalallisista kulhoista johon äiti kauniisti sirottelee tuoreet marjat, hillon ja hunajan. Keittiöön voi järjestää erilaisia pisteitä joista jokainen voi ottaa mieli niin että kaikki aamiaisella saavat suosikkisi ruokiasn, juomat, jugurtti, pannukakut ja tietysti quiche tarjolla. Quiche onkin Meghanin vakiosuosikki jota tehdään aina ja jätetään vaikka uuniin odottamaan syöjiä. Heille voi jättää kauniisti kirjoitetun lappusen jossa kerrotaan uunissa olevan piirakka valmiina.
Niin maanläheistä.
En nyt keksi, mikä tuossa on niin kauhean syntistä. Marjoja, hilloa ja hunajaa lienee useimmissa perheissä tarjolla jugurtin kanssa, ja ainakin meillä usein myös munakasta. Ei kai se quiche kauheasti kummempaa ole. Ja lapset tosiaan ilahtuvat erilaisista astioista vaikka viikonloppubrunssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni heti minullekin, että Catherinen elävältä raatelu sai lakipisteensä ja se olikin sitten siinä.
Tuo "Tämä on meghanistien aluetta" kertoo oleellisen. Nämä käyvät ylikierroksilla, eikä mitään enää säästellä, syöpäsairaat pelkästään kiihottavat vaan, ja edesmenneestä Philipistä on tehty riettaan irstas seksipeto.
Tai Meghanin lasten riepottelu meni liian pitkälle.
Taisi se poistattajahäirikkö saada bannit. Riehui täällä rehvastelemassa että poistatti 30 kommenttia ja kaikki videot joissa oltiin Sussexmyönteisiä. Ilmoitin käytöksensä ylläpitoon ja rauha levisi maahan. Ottakaa katenistit opiksenne.
Ylläpitohan ne kommentit ja videot poistaa, niin kuin nytkin poistelee jatkuvasti Walese
Pitikö jo mennä löysät housuun? Mulla ei. Tämä on "meghanistien paikka ja teidän katenistien pitää ottaa opiksenne" :D Joku luulee nyt olevansa omassa olkkarissaan sanelemassa miten täällä ollaan. Itse on täysin väärässä ketjussa Meghan-kehuineen.
Harry ja Meghan eivät pidä omalta osaltaan yllä Yhdysvaltain ja Britannian hyviä suhteita, kuten brittikuninkaallisten on tehtävä. Taas lähti meghanisti viihdearvo edellä selittämään, kuin hovissa niin tykätään Trumpista. Ei monarkiasta hajuakaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on meikitön aamulla herätessään. Joten meikkaus on valinta, ei meikittömyys. Naurettava ajatus, että kaikki meikittömät naiset matkisivat Pamela Andersonia. Mutta jostain syystä Daily Mail on keksinyt sellaisen kultakaivoksen, että Meghanin tekemänä ihan mikä tahansa asia on matkimista.
"Penkki-kirja, logo, as ever-brändinimi, hunaja ja hillo, Martha Stewart"...jne...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on meikitön aamulla herätessään. Joten meikkaus on valinta, ei meikittömyys. Naurettava ajatus, että kaikki meikittömät naiset matkisivat Pamela Andersonia. Mutta jostain syystä Daily Mail on keksinyt sellaisen kultakaivoksen, että Meghanin tekemänä ihan mikä tahansa asia on matkimista.
Ei ole meikitön välttämättä aamulla. Nykyisin on ripsenpidennykset, lamunoidut kulmat ja tatuoidut huultenrajaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on taas kopioinut
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-15319777/Meghan-Markle-…Pamela Anderson on kertonut haluavansa haastaa kauneuskäsityksiä olemalla kuvissa meikitön. Häntä on kutsuttu jopa luonnollisen kauneuden vallankumoukselliseksi. Joten tuskinpa hän pahastuu, jos häntä tuossa suhteessa matkitaan useamminkin kuin kerran.
Meghanin kuvat olivat kauniita, ja minun mielestäni on aina hyvä asia näyttää, että nainen voi olla viehättävä ilman paksua pakkelia.Olen sinällään samaa mieltä mutta se kuva jossa Meghan seisoo oranssista kasvussa outo ilme kasvoillaan, oli kyllä epäonnistunut. Tai siis, jäi hämärän peittoon että mitä haluttiin ilmaista. Liityin kulttiin, perhaps?( Ei ne Harryn sukulaiset nyt niin pahoja ol
Ai, ja musta se kuva oli täydellinen. Ilme 5/5 ja puku 5/5. Vaikka yleensä inhoan kaikkia punaisen sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vastaan juuri Meghanin maanläheinen aamiaistarjoiluvideo. Ihanasti arkeen voi tuoda luksusta tarjoilemalla parhaista astioista aamiaisen, lapsetkin nauttivat kun jugurtin siroista jalallisista kulhoista johon äiti kauniisti sirottelee tuoreet marjat, hillon ja hunajan. Keittiöön voi järjestää erilaisia pisteitä joista jokainen voi ottaa mieli niin että kaikki aamiaisella saavat suosikkisi ruokiasn, juomat, jugurtti, pannukakut ja tietysti quiche tarjolla. Quiche onkin Meghanin vakiosuosikki jota tehdään aina ja jätetään vaikka uuniin odottamaan syöjiä. Heille voi jättää kauniisti kirjoitetun lappusen jossa kerrotaan uunissa olevan piirakka valmiina.
Niin maanläheistä.
En nyt keksi, mikä tuossa on niin kauhean syntistä. Marjoja, hilloa ja hunajaa lienee useimmissa perheissä tarjolla jugurtin kanssa, ja ainakin meillä usein myös munakasta. Ei kai se quiche kauhea
Meilläkin on usein uunimunakasta ja tonnikalapiirakkaa, uunista lämpimänä. Pakasteesta mansikkaa ja kaupasta pensasmustikkaa. Monenlaista hedelmää ja smoothieita. Kotimaista hunajaa löytyy myös aina. Mies pyytää aika usein puuroa, johon laitan siemeniä ja rouheita. Leivon myös itse leipää. Kesäisin kasvattelen pihassa tomaatteja ja basilika tuoksuu ruukuissa.
Olen kai sitten minäkin suuri influensseri. Vau.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä se oranssi kaapu.
https://people.com/meghan-markle-makes-rare-comment-royal-life-7-years-…
Meghan on todella valokuvauksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin 087 kynttilää esitellään Voguessa ja Town and Countryssa. Kaksi eliittijulkaisua ovat huomaneet Meghanin tuoteiden laadun ja mahdollisuudn tulla globaalisti tunnetuiksi.
Kynttilöiden tuoksut ovatkin kotisivujen mukaan inspiraatoituneet MEGHANIN kodin ja MEGHANIN hääpäivän mukaan. Tuo viittaamasi kynttilä on 084, MEGHANIN syntymäpäivän mukaan.
Varmasti paremmantuoksuisia kuin Gwynethin vaginantuoksuiset kynttilät.
No, se "vaginantuoksu" oli Gwynethin huumorikommentti, kun nuuski sitä tuoksua ensi kerran. Siinä on myskiä, ruusua, bergamottia, seetriä ainakin. Ihan tuttuja nuotteja parfyymien maailmassa. Nimi nyt on kreisi, tuoksu on varmasti sellainen sensuelli ihotuoksu.
Kiitos ylläpidolle, kun siisti ketjua ja palautti sen. - ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni heti minullekin, että Catherinen elävältä raatelu sai lakipisteensä ja se olikin sitten siinä.
Tuo "Tämä on meghanistien aluetta" kertoo oleellisen. Nämä käyvät ylikierroksilla, eikä mitään enää säästellä, syöpäsairaat pelkästään kiihottavat vaan, ja edesmenneestä Philipistä on tehty riettaan irstas seksipeto.
Tai Meghanin lasten riepottelu meni liian pitkälle.
Taisi se poistattajahäirikkö saada bannit. Riehui täällä rehvastelemassa että poistatti 30 kommenttia ja kaikki videot joissa oltiin Sussexmyönteisiä. Ilmoitin käytöksensä ylläpitoon ja rauha levisi maahan. Ottakaa katenistit opiksenne.
Tässähän minä.
Toivottavasti sinä otit opiksesi ketjun väliaikaisesta sulkemisesta. Täällä kun näyttää useampi kirjoittaneen, että riehuit eilen illalla tavanomaistasikin enemmän.
PS. Olen jo yhden videosi tältä päivältä ilmoittanut - minulla kun on tässä ketjun perkaaminen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vastaan juuri Meghanin maanläheinen aamiaistarjoiluvideo. Ihanasti arkeen voi tuoda luksusta tarjoilemalla parhaista astioista aamiaisen, lapsetkin nauttivat kun jugurtin siroista jalallisista kulhoista johon äiti kauniisti sirottelee tuoreet marjat, hillon ja hunajan. Keittiöön voi järjestää erilaisia pisteitä joista jokain?
Onko sinusta oltava hamaata, kylmää ja köyhää ollakseen maanläheistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tina Brown on saanut ansaitsemaansa kritiikkiä toiselta royal expertiltä.
Paljon uusia otoksia.
Miksi kuvat näissä ovat tekoälyllä tehtyjä ja aina niin että Harrya (ja Meghania) on paranneltu ja esitetään hyvässä valossa, kirjaimellisesti ja hovin jäsenistä on tehty makaaberin näköisiä ja esitetään kalseassa valossa?
Sugar sugar, aah honey honey, you are my candy girl, and you got me wanting you.
Vanha biisi sen kertoo sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin maanläheistä.
En nyt keksi, mikä tuossa on niin kauhean syntistä. Marjoja, hilloa ja hunajaa lienee useimmissa perheissä tarjolla jugurtin kanssa, ja ainakin me
Jos alat jakaa kuvia näistä somessa, olet influenceri. Jos et, niin silloin et ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin maanläheistä.
Tuo ei kyllä minuun uppoa tuo, että Meghan liihottelee yöpaidassaan keittiössä tekemässä kaiken mainitsemasi aamuyöstä kaikkien muiden perheenjäsenten vielä nukkuessa. Meghan Markle? Herttuatar? Ei tule kauppoja. Jos niillä joku tuollaisen kasan aamuksi saa aikaan, niin se on kyllä palkollinen, herätyskello soittamassa varttia yli kolme aamuyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä se oranssi kaapu.
https://people.com/meghan-markle-makes-rare-comment-royal-life-7-years-…
Meghan on todella valokuvauksellinen.
Alkaa jo ulkoisestikin muistuttaa Wallis Simpsonia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ylläpidolle, kun siisti ketjua ja palautti sen. - ap -
Tarttis taas siistiä, on meinaan meghanisti alkanut taas kovin levottomaksi. Se on tämä ilta-aika eikä lääke enää tehoa. 🙄
No, itse heitän vain nuolia alas enkä kommentoi niihin, vaikka mieli tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meikitön välttämättä aamulla. Nykyisin on ripsenpidennykset, lamunoidut kulmat ja tatuoidut huultenrajaukset.
Ja nuoko eivät ole valintoja, vai mikä oli pointti?
Niin maanläheistä.