Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.

Vierailija
13.03.2025 |

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.

Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.

Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.

Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.

Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.

Kommentit (583)

Vierailija
461/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä toivuin onnettomuudesta täysin, onneksi.

Mutta jätti pysyvät jäljet mieleen siitä, miten toinen alkaa vilkuilla ovea siinä kohtaa, kun olisin eniten tukea tarvinnut

En ihmettele. On itselläkin pysyviä arpia mutta en syytä niistä muita naisia joita en edes tunne. Tiedän että erilaisia naisia on olemassa ja kaikki ei ole pahoja.

En missään kohtaa tainnut sanoa syyttäväni.

Mutta elän mieluummin yksin, kuin otan riskiä tulla parisuhteessa hylätyksi sillä hetkellä, kun olen itse tukea tarvitseva.

Vierailija
462/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä toivuin onnettomuudesta täysin, onneksi.

Mutta jätti pysyvät jäljet mieleen siitä, miten toinen alkaa vilkuilla ovea siinä kohtaa, kun olisin eniten tukea tarvinnut

En ihmettele. On itselläkin pysyviä arpia mutta en syytä niistä muita naisia joita en edes tunne. Tiedän että erilaisia naisia on olemassa ja kaikki ei ole pahoja.

En missään kohtaa tainnut sanoa syyttäväni.

Mutta elän mieluummin yksin, kuin otan riskiä tulla parisuhteessa hylätyksi sillä hetkellä, kun olen itse tukea tarvitseva.

Juu, toivottavasti sinulla kuiten ystäviä on? Minä en anna periksi. Jos jossain on se nainen joka minun kuuluu tavata. Kuka minä olisin ottamaan sen rakkaan ihnisen häneltä ja en antaisi hänelle edes mahdollisuutta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän pönäkkä ja mun pituinen(170cm). Todella sydämellinen ja rakastettava ihminen. Ei ollut ulkonäkö mihin hänessä rakastuin.

Vierailija
464/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus. Naiset nykyään onneksi ymmärtävät sen että mies ei tuo yleensä mitään positiivista elämään, päinvastoin. Parempi pysyä sinkkuna.

Vierailija
465/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus. Naiset nykyään onneksi ymmärtävät sen että mies ei tuo yleensä mitään positiivista elämään, päinvastoin. Parempi pysyä sinkkuna.

No ei olekkaan. Mut ei ympäri kyliä toosan jakaminenkaan mikään hyvä ratkaisu ole.

Vierailija
466/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku naiset yrittää vaan keksiä tekosyitä paneskelule ympäri kyliä niinkuin miehetkin on tehnyt.

Vierailija
467/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai emme  kelpaa. Kyllä se on niin ettei tavis miehet ole kelvanneet ennenkään. Suomessa syntyvyys on laskenut todella paljon ja sinkkumiehiä on yli 600 000 ja naisia hiukan vähemmän. Naiset ovat aina halunneet niitä komeita miehiä ja tavis miehet eivät ole ennenkään kelvanneet. Kai tässä nyt olis lähe jokainen tavis mies naimisissa jos kelpaisi tavis naisille.

Tai sitten olisi hyvä miettiä, että mitä se "tavisnainen" sinulle tarkalleen ottaen on?

Siis, että kuvailisitko esim. jotakuta takavuosien miss Suomea tavikseksi.

Minut on saatu parisuhteesta hätisteltyä pois jutteluilla, joista on käynyt ilmi, etten minä ole ollut riittävä. En minä jää suhteeseen, jossa vähän väliä ilmenee, että minuun on tyydytty.

Vierailija
468/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja komea avaruuskirurgi!

onko myös jännähiusraja ja jännäkakkathoususa?

Vierailija
469/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olekkaan. Mut ei ympäri kyliä toosan jakaminenkaan mikään hyvä ratkaisu ole.

Voi pyhä tyhmyys... Naiset pysyvät erossa miehistä kaikin tavoin. Siihen ei kuulu irtosuhteet luuseriukkojen kanssa. Ymmärrätkö? On se jumalauta kun kaikki pitää rautalangasta vääntää.

Vierailija
470/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai emme  kelpaa. Kyllä se on niin ettei tavis miehet ole kelvanneet ennenkään. Suomessa syntyvyys on laskenut todella paljon ja sinkkumiehiä on yli 600 000 ja naisia hiukan vähemmän. Naiset ovat aina halunneet niitä komeita miehiä ja tavis miehet eivät ole ennenkään kelvanneet. Kai tässä nyt olis lähe jokainen tavis mies naimisissa jos kelpaisi tavis naisille.

Tai sitten olisi hyvä miettiä, että mitä se "tavisnainen" sinulle tarkalleen ottaen on?

Minut on saatu parisuhteesta hätisteltyä pois jutteluilla, joista on käynyt ilmi, etten minä ole ollut riittävä. En minä jää suhteeseen, jossa vähän väliä ilmenee, että minuun on tyydytty.

Niin on käyny tännekki suuntaan että naiset on vain tyytyneet kun parempaa ei ole saanut. Ei ole ainoastaan miehet jotka tuotakin harrastaa. Ja en tiä mitä alkuperäisen postin kirjoittaja tavis naisella on tarkoittanut. Omasta mielestä joka nainen on tavis nainen paitsi se johon ihastun tai rakastun. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä.

Vierailija
471/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä tyhmyys... Naiset pysyvät erossa miehistä kaikin tavoin. Siihen ei kuulu irtosuhteet luuseriukkojen kanssa. Ymmärrätkö? On se jumalauta kun kaikki pitää rautalangasta vääntää.

Tais osua arkaan paikkaan ku tilttas. xD

Vierailija
472/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on käyny tännekki suuntaan että naiset on vain tyytyneet kun parempaa ei ole saanut. Ei ole ainoastaan miehet jotka tuotakin harrastaa. Ja en tiä mitä alkuperäisen postin kirjoittaja tavis naisella on tarkoittanut. Omasta mielestä joka nainen on tavis nainen paitsi se johon ihastun tai rakastun. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä.

Mielenkiinnosta, annatko esimerkin tällaisesta taviksesta, johon joskus olet ihastunut?

Vierailija
473/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä veeti toivot. Toiset meistä ei vaan jaksa älyvammaisuutta, koeta sinä tarkkailu luokan kasvatti se kestää.

Vierailija
474/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs veikkaat että hyvä mies ajattelee naisesta joka on hakenut paljon seuraa? 

Ai hyvä mies?

Arvaan kyllä, mitä sun mielestä se mies ajattelee. Ja kysyn sulta, onko se mies tosiaankin HYVÄ, joka ajattelee naisesta noin?

Hyvä, kiltti, hieno mies? Onko tosiaan?

Voi jesta oikeasti, miten miehet on sokeita omalle naisvihalleen. Tiputellaan tässä ketjussa tuon tuosta tuollaisia kommentteja, ja sitten ihmetellään tässä samassa ketjussa "kun me kunnon miehet ei kelvata naisille".  ...kyllä se teidän asenteenne paistaa ja kauas, ei tarvi kauan jutella. 

Vierailija
475/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä veeti toivot. Toiset meistä ei vaan jaksa älyvammaisuutta, koeta sinä tarkkailu luokan kasvatti se kestää.

Mielenkiintosia äpärälapsia liikenteessä tänään.

Vierailija
476/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hyvä mies?

Arvaan kyllä, mitä sun mielestä se mies ajattelee. Ja kysyn sulta, onko se mies tosiaankin HYVÄ, joka ajattelee naisesta noin?

Voi jesta oikeasti, miten miehet on sokeita omalle naisvihalleen. Tiputellaan tässä ketjussa tuon tuosta tuollaisia kommentteja, ja sitten ihmetellään tässä samassa ketjussa "kun me kunnon miehet ei kelvata naisille".  ...kyllä se teidän asenteenne paistaa ja kauas, ei tarvi kauan jutella. 

Just tämä. Nää naisvihaajat on jo niin tottuneita siihen misogyniaan että ne ei edes sitä huomaa. Sitten tosiaan ihmetellään miksi eivät kelpaa naisille.

Vierailija
477/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hyvä mies?

Eri ihmisiä postailee. Ei ainoastaan yksi tai edes ap.

Vierailija
478/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ympäri kyliä toosan jakaminen". 

Puhukoo näin nainen, vai se hyvä tavallinen kilttimies? Mä veikkaan ettei kumpikaan. Ihan ehta arvokonservatiivi sovinisti se siellä. 

Vierailija
479/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta. Naisella ei ollut varaa valita edellisen 20 000 vuoden aikana. Nyt kun tilanne on ollut eri 10 vuoden ajan niin vässykät alkavat itkeä. Kummasti ei aiemmin haittannut yhtään kun tilanne oli toisinpäin. 

Vierailija
480/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta. Naisella ei ollut varaa valita edellisen 20 000 vuoden aikana. Nyt kun tilanne on ollut eri 10 vuoden ajan niin vässykät alkavat itkeä. Kummasti ei aiemmin haittannut yhtään kun tilanne oli toisinpäin. 

Ei huolta, ei me sun perään itketä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi