Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.
Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.
Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.
Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.
Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.
Kommentit (583)
Jos haluaa "tasokkaan miehen" pitäisi olla tasokas nainen. Eli naisenkin pitäisi olla kunnianhimoinen, huippuahkera, kova treenaamaan, aina epämukavuusalueella, korkea koulutus, hieno ura jne... harva nainen kestää sellaisen miehen matkassa. Ne huippumiehet vaativat tuollaista käytöstä itseltään, ja myös siltä naiselta.
Heille kelpaa petikumppaniksi joku muukin. Mutta pitkässä parisuhteessa he kyllästyvät, jos ainoa hyvä puoli naisessa on kauneus. He hakevat samanlaista suorittajaa ja onnistujaa, kuin itse ovat.
Tätä moni nainen ei tajua, haaveillessaan "tasokkaasta miehestä". Eivät he tulisi kestämään tuollaisen miehen vauhdissa. Ei tuollainen mies katsele kauaa, jos aina makaat Netlixin ääressä suklaalevyinesi. Hän haluaa vaeltamaan vuorille, laitesukeltamaan tropiikkiin, juoksemaan maratoneja jne. ja jos et pysy vauhdissa, sinut dumpataan
Harva kuitenkaan haluaa tuollaista elämää. Useimmat meistä ovat mukavuudenhaluisia.
Onneksi oma tyttöystäväni itse tuli juttelemaan. Hyvin ollaan juttuun ainakin tähän asti tultu. Toistaseksi olo ollut itselläni että naimisiin sen kanssa menen jos kaikki menee tarpeeksi hyvin ja kun ollaan valmiita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa "tasokkaan miehen" pitäisi olla tasokas nainen. Eli naisenkin pitäisi olla kunnianhimoinen, huippuahkera, kova treenaamaan, aina epämukavuusalueella, korkea koulutus, hieno ura jne... harva nainen kestää sellaisen miehen matkassa. Ne huippumiehet vaativat tuollaista käytöstä itseltään, ja myös siltä naiselta.
Heille kelpaa petikumppaniksi joku muukin. Mutta pitkässä parisuhteessa he kyllästyvät, jos ainoa hyvä puoli naisessa on kauneus. He hakevat samanlaista suorittajaa ja onnistujaa, kuin itse ovat.
Tätä moni nainen ei tajua, haaveillessaan "tasokkaasta miehestä". Eivät he tulisi kestämään tuollaisen miehen vauhdissa. Ei tuollainen mies katsele kauaa, jos aina makaat Netlixin ääressä suklaalevyinesi. Hän haluaa vaeltamaan vuorille, laitesukeltamaan tropiikkiin, juoksemaan maratoneja jne. ja jos et pysy vauhdissa, sinut dumpataan
Harva kuitenkaan haluaa tuollaista elämää. Useimmat meistä ovat mukavuudenh
Kyllä jos miehellä järkeä on yhtään päässä niin kelpaa nainen jos sitä rakastaa vain ja se on hyvä luonteeltaan. Naista rakastetaan just semmoisena kun se on.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, niin 1 asia on fakta:
Naiset saavat aina huomiota, kehuja ja jopa seksiä myös miehiltä, joita ei PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta ko. nainen. On komeita pelimiehiä, joka kyllä suostuu seksiin naisen kanssa, mutta ei arvosta MILLÄÄN tavalla, eikä edes pidä erityisen kauniina. Heille voit olla vain kertakäyttöinen patja. Sellainen jota ei kavereillekaan viitsi oikein esitellä.
Tässä etenkin moni nuorempi nainen menee ansaan. Luulee että ko. mies on sen tasoinen mies, joka heille "kuuluu".
Aika moni nainen (jos haluaa) pystyy kerran elämässään panemaan (tai on pannut) jotakin rocktähteä, tunnettua urheilutähteä, rikasta ja komeaa toimitusjohtajaa ja niin edelleen. Mutta se ei todellakaan tarkoita, että kyseinen mies välitti yhtään... tai välittäisi ikinä yhtään. On todella sääli jos nainen avaa haaransa tällaiselle miehelle, jolle nainen on vain kasa paskaa.
Olisi paljon viisaampaa säästää itseään
Se on juuri näin. Mutta tule saamaan alaääniä tyhmiltä, kopeilta ämmiltä. Älkää sanoko ettei teitä varoitettu
Määrittele "tavallinen". Jos se tarkoittaa sitä että ei ryyppää ja hakkaa niin rima on hyvin alhaalla. Miksi yhdenkään naisen pitäisi kelpuuttaa joku tylsä jätkä kun yksinäänkin pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat aina huomiota, kehuja ja jopa seksiä myös miehiltä, joita ei PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta ko. nainen. On komeita pelimiehiä, joka kyllä suostuu seksiin naisen kanssa, mutta ei arvosta MILLÄÄN tavalla, eikä edes pidä erityisen kauniina. Heille voit olla vain kertakäyttöinen patja. Sellainen jota ei kavereillekaan viitsi oikein esitellä.
Tässä etenkin moni nuorempi nainen menee ansaan. Luulee että ko. mies on sen tasoinen mies, joka heille "kuuluu".
Aika moni nainen (jos haluaa) pystyy kerran elämässään panemaan (tai on pannut) jotakin rocktähteä, tunnettua urheilutähteä, rikasta ja komeaa toimitusjohtajaa ja niin edelleen. Mutta se ei todellakaan tarkoita, että kyseinen mies välitti yhtään... tai välittäisi ikinä yhtään. On todella sääli jos nainen avaa haaransa tällaiselle miehelle, jolle nainen on vain kasa paskaa.
Voi että teitä reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "tavallinen". Jos se tarkoittaa sitä että ei ryyppää ja hakkaa niin rima on hyvin alhaalla. Miksi yhdenkään naisen pitäisi kelpuuttaa joku tylsä jätkä kun yksinäänkin pärjää?
Mitäs jos nainen on itse tylsä? Kannattais miettiä että onko itsessä tylsiä ominaisuuksia.
90% naisista on ihan helvetin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nainen on itse tylsä? Kannattais miettiä että onko itsessä tylsiä ominaisuuksia.
Niin mut kato perus vauvapalstan kirjoittaja luulee että on miehen tehtävä olla hauska ja viihdyttävä, hän itse voi olla umpitylsä ja huumoriton mätisäkki, joka kuuntelee true crimea ja pieree
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en arvosta yhdessäkään miehessä ensisijaisesti kilttiyttä. Aivan muut ominaisuudet tekevät miehestä kiinnostavan.
Minulla oli kiltti mies. Ei lyönyt eikä pettänyt, mutta toisaalta oli niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.
Eli miehen pitää olla hyvätuloinen tai jännittävä jotta se herättää sinun mielenkiinnon?
Ei kun sellainen, joka lyö ja pettää. Pääasia, että on hyvä sängyssä!
-ohis-
Kysyn ihan vain että, voisko naiset ystävällisesti vastata? Mimmoinen on viihdyttävä ja hauska mies? -eri
"Joillakin näyttää olevan väärä kuva asiasta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eiku sä". Tyypillinen tylsän ukon "argumentti". Sinähän olet toki niin paljon naisia tavannut että voit tuon prosenttiluvun heittää. No, jos siitä tulee parempi mieli niin usko toki harhoihisi. Ja pysy erossa naisista, saat ihan rauhassa rassata niitä palvomiasi miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mut kato perus vauvapalstan kirjoittaja luulee että on miehen tehtävä olla hauska ja viihdyttävä, hän itse voi olla umpitylsä ja huumoriton mätisäkki, joka kuuntelee true crimea ja pieree
Meni veetillä vissiin ihon alle kun noin tuli kierroksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että peräreiän rassaus ja miesten palvonta ei suurinta osaa naisista kiinnosta ei tee heistä tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
On aina komeita alfamiehiä, jotka panevat kaikkea mahdollista mitä eteen tarjoutuu. Melkeinpä tasosta välittämättä, heille kelpaa melkein mikä vain. Naisen ei ikinä kannattaisi lähteä tällaisen matkaan. Ellei sitten itsekin ole joku huipputason nainen, jonka on mahdollista vakiintua ko. miehen kanssa.
Ja itse haluaisit olla tämä "alfamies", vai mikä tuon avautumisesi pointti oli?
Mulla on ollut aina paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. Se mitä olen nähnyt on se, että miehet etsivät aina vain kauniimpia ja nuorempia. Kerran yks sanoi että vitsi tuo tyttö on niin kaunis että haluaisin mennä juttelemaan mutta kun sillä oli sinapin värinen villatakki niin ei mennyt, kuulemma niin ruma väri ettei vaan kestä sellaista katsoa. Sinkkuna pysyi kunnes valitettavasti kuoli (aivan liian nuorena). Ja melkein aina kiinnostuvat opiskelijatytöistä eli 15-20 vuotta itseään nuoremmista. En ihmettele yhtään että sinkkuja ovat. Naiset taas löytävät miehen ja joka kerta miettivät miten päästä yli siitä että mies on työtön/juoppo/laiska/valehtelija jne "mutta kun muuten se on niin ihana". Tätä ihmettelen itsekin koska olen itse samanlainen. Tosin nyt monen vuoden vetkuttelun jälkeen mieheni on vähentänyt alkoa tarpeeksi. Nuorempana olisin lähtenyt lätkimään aika äkkiä. En taida tuntea montaa "tavallista" miestä mitä ap ehkä tarkoittaa.
Minulla ainaki on hauskaa oman tyttöystävän kanssa ja hyvin on hänkin seurassani viihtynyt en muista päivääkään että hän ei olisi hymyillyt Ollaan molemmat sen verran outoja, että muilla vaikea ymmärtää meitä välistä. Ei minua haittaa yhtään. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. Se mitä olen nähnyt on se, että miehet etsivät aina vain kauniimpia ja nuorempia. Kerran yks sanoi että vitsi tuo tyttö on niin kaunis että haluaisin mennä juttelemaan mutta kun sillä oli sinapin värinen villatakki niin ei mennyt, kuulemma niin ruma väri ettei vaan kestä sellaista katsoa. Sinkkuna pysyi kunnes valitettavasti kuoli (aivan liian nuorena). Ja melkein aina kiinnostuvat opiskelijatytöistä eli 15-20 vuotta itseään nuoremmista. En ihmettele yhtään että sinkkuja ovat. Naiset taas löytävät miehen ja joka kerta miettivät miten päästä yli siitä että mies on työtön/juoppo/laiska/valehtelija jne "mutta kun muuten se on niin ihana". Tätä ihmettelen itsekin koska olen itse samanlainen. Tosin nyt monen vuoden vetkuttelun jälkeen mieheni on vähentänyt alkoa tarpeeksi. Nuorempana olisin lähtenyt lätkimään aika äkkiä. En taida tuntea montaa "tavallista" miestä mitä ap ehkä tar
Ei ole itsellä ainakaan kanssa ollut ongelmia alkon suhteen "joskus oli", lopetin tupakan poltonki tyttöystävän takia kun ei tykännyt. En ole pettynyt päätökseen pätkääkään. Olen vielä työtönkin kuiten. (Reenaan, soitan, opiskelen eri asioita omaan tahtiin kuiten.)
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi "tavallisilla" miehillä ei ole enää menekkiä on se, ettei nainen tarvitse miestä saman katon alle. Miksi ottaa tavallista miestä, sellainen kuitenkin vaan lihoo, vanhenee ja mahdollisesti aiheuttaa vaaratilanteita kodissa?
Siinäpä se. Miksi ottaa mies joka vanhenee. Ansaitsen jotain parempaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin.
Siis kuka muka on sanonut, milloin ja missä?
Ennen sanottiin, että kun olet miehekäs ja rohkea, kova työmies, osaat rakentaa talon ja haet naista tanssimaan tansseissa, niin sitten löydät morsion.
Olisi paljon viisaampaa säästää itseään miehelle, joka TODELLA arvostaa sinua. Joku tavallisempi. Vain harva nainen nykyään on niin viisas, että tajuaa tämän. Koska Tinderin perusteella vaikuttaa siltä, että olisi mahdollisuuksia paljon parempaakin.
On aina komeita alfamiehiä, jotka panevat kaikkea mahdollista mitä eteen tarjoutuu. Melkeinpä tasosta välittämättä, heille kelpaa melkein mikä vain. Naisen ei ikinä kannattaisi lähteä tällaisen matkaan. Ellei sitten itsekin ole joku huipputason nainen, jonka on mahdollista vakiintua ko. miehen kanssa.