Hyvät kaarituettomat rintsikat, mitä käytät (pieni ympärys)
Pieni ympärys (65-70) vaatimuksena. Kupeissa pitää olla vähän tilaa kumminkin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sporttiliivejä käytän. Kupeissa on reilusti tilaa.
Merkki, malli?
Mulla on ollut monta vuotta käytössä primarkin braletet alesta. Kestävät vaikka pesen viikoittain. New yorkerissa on samantyylisiä, mutta hinta on vähän isompi. En ole pienirintaisena löytänyt mukavia liivejä, mutta nuo ovat täydellisiä kun tukea ei tarvitse olla. Urheillessa mulla on myös primarkin sporttiliivit. Ostan aina tyyliin kymmenet kun käyn ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut monta vuotta käytössä primarkin braletet alesta. Kestävät vaikka pesen viikoittain. New yorkerissa on samantyylisiä, mutta hinta on vähän isompi. En ole pienirintaisena löytänyt mukavia liivejä, mutta nuo ovat täydellisiä kun tukea ei tarvitse olla. Urheillessa mulla on myös primarkin sporttiliivit. Ostan aina tyyliin kymmenet kun käyn ulkomailla.
Mulla on isommat rinnat, joten tarvitsee myös tilaa kuppiin. Tuki olisi hyvä mutta ei niin oleellinen kun lähinnä kotona käytän.
En nyt tiedä hyvistä, mutta itse käytän Cubuksen t-paitaliivejä: https://cubus.com/fi/p/stacey-kaarituettomat-rintaliivit-musta-alusvaat…
Noita löytyy 65-ympäryksellä koossa 65A-65E. Itselleni kuitenkin liian löysät, koska oma ympärykseni olisi ennemmin 60 kuin 65.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kalasteluketju 🐟🐟🐟
Mitä tässä nyt mielestäsi kalastellaan? Nimettömässä, kuvattomassa ketjussa.
Itse käytän &other storiesin joogatoppeja kotona. Quick-Dry Halter Yoga Bra
Ihanat, tukee sopivasti ja näyttävät näteiltä. Tälläkin hetkellä kuvioituna ja mustana myynnissä.
Oma ympärys on 70..73 cm ja käytän kokoa S, ota vaikka XS.
Kaikki muut kokeilemani kaarituettomat liivit tai topit ovat aina lörähtäneet, nämä säilyvät napakoina käyttökerrasta ja pesusta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kalasteluketju 🐟🐟🐟
? Oletko kännissä?
Lindexillä esim. tämmöset: https://www.lindex.com/fi/p/7984062-9511-liila-pehmeat-saumattomat-rint…
Sporttiliivejä käytän. Kupeissa on reilusti tilaa.