Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.
Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.
Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.
Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.
Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä ja kunnollisena miehenä olen kunnioittanut modernin naisen oikeutta itsenäisyyteen. Olen koko ikäni odottanut, että joku nainen tulisi juttelemaan ja rakastaisi minua sellaisena hyvänä tyyppinä (omana itsenäni) kuin olen.
Kauankohan vielä joudun odottamaan? Aika kummallista katsoa vierestä kun jotkut tatuoidut röyhkimykset menevät naisille juttelemaan ja nuo naiset vielä lähtevät heidän matkaansa! Teen kaiken kuitenkin niin kuten tasa-arvoinen yhteiskunta on opettanut.
No, odotellaan vielä hetki.
Etkö sinä muutenkaan osaa, uskalla tai viitsi puhua ihmisille? Sinulla ei taida olla kavereitakaan ja töissäkin möllötät mykkänä.
Nykaikana naisia saa lähestyä vain ja ainoastaan ne kaikkein tasokkaimmat sekä komeimmat, menestyvät normaalipainoiset miehet. Me tavallisemmat m
Saa naisille jutella joskus sanovat että kiire tai ei halua jälkimmän näkee yleensä kun välttävät katse kontaktia jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä ja kunnollisena miehenä olen kunnioittanut modernin naisen oikeutta itsenäisyyteen. Olen koko ikäni odottanut, että joku nainen tulisi juttelemaan ja rakastaisi minua sellaisena hyvänä tyyppinä (omana itsenäni) kuin olen.
Kauankohan vielä joudun odottamaan? Aika kummallista katsoa vierestä kun jotkut tatuoidut röyhkimykset menevät naisille juttelemaan ja nuo naiset vielä lähtevät heidän matkaansa! Teen kaiken kuitenkin niin kuten tasa-arvoinen yhteiskunta on opettanut.
Etkö sinä muutenkaan osaa, uskalla tai viitsi puhua ihmisille? Sinulla ei taida olla kavereitakaan ja töissäkin möllötät mykkänä.
Nykaikana naisia saa lähestyä vain ja ainoastaan ne kaikkein tasokkaimmat sekä komeimmat, menestyvät normaalipainoiset miehet. Me tavallisemmat m
Hiljaisuus ja rauhallisuus on hyve joillekkin naisille ei kaikille.
"En usko, että se naapurin eläkeläisrouva pahastuu, kun juttelet hänelle tavatessanne
Totta kyllä oikeen mukavan oloinen ainakin itsellä vaikuttaa olevan ja juttua riittää. Tykkää että kassejenki kans auttaa välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut et kirjoittaja ei juttele ihmisille? Ihme oletuksia.
Its
Eikai tuo mykkää ihmisestä kuite tee jos ei naiselle puhua uskalla. Mutta suosittelen itsekkin että hän juttelee naisille kuiten.
Miksi nainen haluaisi suhteeseen sen tavallisen miehen kanssa, jos hän tienaa onat rahansa, siivoaa vain onat sotkunsa, saa seksiä ja huomiota niiltä todella komeilta ja muutoin pärjää itsekin? Mitä lisäarvoa tuo se tavallinen mies?
Nainen haluaa avioliittoon ja perheen, lapsia. Mies ei halua. Mies haluaa vaihtelua. Seuraava nainen.
Sen asian, minkä olen huomannut näissä "normaalien miesten" katkeroitumisessa on se, että ikäänkuin oletetaan yhteiskunnan antaneen "pariutumislupauksen" kun olet kiltti ja hyvä mies. Asia ei mene ihan näin, mielestäni kumpikaan sukupuoli ei ole kollektiivisesti antanut mitään lupausta, yhteiskunta muodostuu yksilöistä ja nämä yksilöt muodostavat omia suhteitaan. "Naisten" tai "miesten" ajattelu samanmielisenä massana on laiskaa ja kärjistämistä. Tästä kärjistämisestä hyötyy sitten erilaiset tahot, kuten jo mainittu "alfaurosmarkkina". Tämä menestys ja alfa narraatio tuntuu puhuttelevan lähinnä miehiä, vertaillaan ja mukamas kilpaillaan muiden miesten kanssa. Jälleen huomio kiinnittyy vain miesten tarpeisiin, ulkonäköön ja statukseen. Minkälaisia naisia sitten tälläiset miehet kiinnostavat? Niitä pintaliitäjiä, rahan ja statuksen perässä juoksevia tietenkin.
Se mitä voisi kehittää on terve itsetunto. Epävarmat ihmiset hankkivat validaatiota monenlaisilla tavoilla, ehkä myös epämääräisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ap osata ajatella että tavalliset naisetkin jäävät yksin, koska ovat miesten mielestä ALHAISTA TASOA eivätkä kelpaa miehille. Miehet etsivät niitä OF-pyllistelijöitä.
Nainen saa aina halutessaan miesseuraa, kukaan nainen ei jää yksin sen takia ettei kelpaa, naiset jää yksin koska se rima on liian korkealla. Ei se alhaista tasoa oleva nainen voi etsiä mr finlandia joka tienaa 5000e kuukaudessa koska nuo miehet etsii tasokkaita naisia, alhaisen tason nainen jää yksin ellei se laske rimaa.
No mä olisin vaan halunnut semmoisen perus duunarin, millä on aina rahat loppu. Hieman ylipainoa eikä sillä tukkakaan kasvanut mutta se kuolas mieluummin IG bimboja ja sen kykeni viidessä minuutissa muuttamaan mielipidettä. Hetken aikana mä olin eka maailman ihanin jota se rakastaa ja seuraavassa hetkessä se halus musta eroon.
Sais tässä miesseuraa, itseasiassa ns tasokkaammista miehistä mutta kun olisin ton halunnut. En sit tiedä onko se rima liian korkealla jos haluan jotain sielujen sympatiaa ja että ymmärretään toisiamme.
Edellinen vakava suhde oli muuten väkivaltaisen työttömän miehen kanssa. Yks avoimessa suhteessa oleva koittaa saada mua haaremiinsa, en jostain syystä syty oikein.
Rima liian korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi suhteeseen sen tavallisen miehen kanssa, jos hän tienaa onat rahansa, siivoaa vain onat sotkunsa, saa seksiä ja huomiota niiltä todella komeilta ja muutoin pärjää itsekin? Mitä lisäarvoa tuo se tavallinen mies?
Ei yksikään mies tuo lisäarvoa tuohon muutakuin seksi hommissa ne komeat.
Ehkä jos on nainen valmis tekemään kotiaskareet puoliksi jne niin saa siihen apua.
Tai jos nainen oikeasti ihastuu/rakastuu.
Mutta jos nainen asennoituu että seksiä saa milloin haluaa ja keneltä haluaa. Nii Siitä tulee sama kun miehestä joka sitä tekee. Pitkään tasapainoiseen parisuhteeseen kykenemätön jokapaikan höylä/höyläpenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ap osata ajatella että tavalliset naisetkin jäävät yksin, koska ovat miesten mielestä ALHAISTA TASOA eivätkä kelpaa miehille. Miehet etsivät niitä OF-pyllistelijöitä.
Nainen saa aina halutessaan miesseuraa, kukaan nainen ei jää yksin sen takia ettei kelpaa, naiset jää yksin koska se rima on liian korkealla. Ei se alhaista tasoa oleva nainen voi etsiä mr finlandia joka tienaa 5000e kuukaudessa koska nuo miehet etsii tasokkaita naisia, alhaisen tason nainen jää yksin ellei se laske rimaa.
No mä olisin vaan halunnut semmoisen perus duunarin, millä on aina rahat loppu. Hieman ylipainoa eikä sillä tukkakaan kasvanut mutta se kuolas mieluummin IG bimboja ja sen kykeni viidessä minuutissa muuttamaan mielipidettä. Hetken aikana mä olin eka maailman ihanin jota se rakastaa ja seuraavassa he
Ei ainakkaa minun mielestä liian isot odotukset Ja kyllä jotku miehet kohtelee paskasti. Ja jotku parisuhteet epäonnistuu. Ei kaikki, toivon onnea että löydät semmosen miehen jota voit rakastaa ja joka voi sinua rakastaa.
Kaikissa muissa vika kun suksi ei luista. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en arvosta yhdessäkään miehessä ensisijaisesti kilttiyttä. Aivan muut ominaisuudet tekevät miehestä kiinnostavan.
Minulla oli kiltti mies. Ei lyönyt eikä pettänyt, mutta toisaalta oli niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.
Eli miehen pitää olla hyvätuloinen tai jännittävä jotta se herättää sinun mielenkiinnon?
No helvetti KENEN mielestä pelkkä "kiltti" adjektiivina on jotain parisuhdemateriaalia? Miksi ainoa mitä lisäksi keksit, on "hyvätuloinen ja jännittävä"?
Mitä se KILTTI edes tarkoittaa?? Joskus sotien jälkeen hyvän miehen mitta oli "se ei lyö eikä juo". Ei riitä enää, tuollainen taso, toihan on perustaso jokaiselle että ei lyö, eikä ole alkoholisti.
Täytyy olla&nb
Multa löytyy nuo kaikki. Missä viipyy parisuhteeni ja rakkauteni?
Kenen mielestä sulla löytyy noi kaikki? Omasta mielestäsi? Äitisi mielestä?
"missä viipyy parisuhteeni" ... no teetkö mitään asian eteen? Ei ketään kotoa haeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja itse sanoo että hän "odottaa että joku nainen tulisi juttelemaan" ja vieressä röyhkimykset "menevät naisille juttelemaan".
Eli kyllä se on siinä sanottu, että hän itse ei mene juttelemaan. Ei silleen tutustu keneenkään. En käsitä mitä valittaa, jos ei tee mitään asian eteen.
Ja sitten vielä tuo, että hän kunnioittaa modernin naisen oikeutta itsenäisyyteen. Sitäkö hänen mielestä on se itsenäisyys, että nainen saa tehdä kaikki aloitteetkin. Heittäytyy oikein lapaseksi ja perässävedettäväksi. Katso ympärillesi - sun kaltaisia "odottajia" on myös naisissa. Ei heitäkään kukaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nb
Jos tulotaso, pituus, ulkonäkö, status/rikoshistoria sekä muut ulkoiset piirteet eivät riitä naisille jutteluun niin sitä ei kannata tehdä. Kun on tullut kerran tai useamman naisten lähestymäksi, voi luottaa siihen että oma ulkonäkö ei ällötä naisia - täten heidän lähestyminen on sallittua. Muu on nykyaikana ahdistavaa cis-patriarkaalista ahdistelua, moderni itsenäinen ja vahva nainen saa feministisesti vaatia että miehellä on ulkonäkö riittävällä tasolla. Ei kai nyt kukaan halua minkään epävarman nyhverön tulevan sössöttämään sekavia baarissa tms?
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa avioliittoon ja perheen, lapsia. Mies ei halua. Mies haluaa vaihtelua. Seuraava nainen.
Osa naisista haluaa osa vain seksiä komeitten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toimivan suhteen muodostaminen on aina haasteellista.
Vielä haasteellisempaa on syventää se parisuhteeksi ja elää yhdessä niin, että suhteessa on lämpöä, läheisyyttä, turvallisuutta, hauskuutta ja samalla kummallekin osapuolelle tilaa toteuttaa omia tarpeitaan.
Kestävän ja onnellisen parisuhteen rakentaminen vaatii kummaltakin joustavuutta ja kykyä luoviin kompromisseihin. Luovuudella tarkoitan tässä sitä, että silloin, kun ajatukset eivät osu yksiin, ei juututa kinaamaan kumman tapa on parempi, vaan keksitään yhdessä kolmas, molemmille sopiva vaihtoehto.
Olen elämässäni vain kerran kuullut parisuhteesta, jossa kaikki loksahti hetkessä kohdalleen, eikä kummaltakaan tarvittu oikeastaan ollenkaan sopeutumista toisen elämäntapaan. Kyseessä on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi
Tokkiinsa menee että parisuhteen saa toimimaan. Eikä se kokoajan vaihtamalla parane. En menis yh asioihin kuite luottamaan tai pettämiseen että parempi löytyy. Mahdollisuudet tuommoisille on aika pienet. Mikään ei kuitenkaan mahdotonta ole.
Parisuhde ei ole enää sosiaalinen tai taloudellinen pakko monellekaan. Tämän vuoksi voin valita parantaako parisuhde elämääni vai ei. Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen, joten olen mieluusti oman elämäni hallitsija ja en tee mitään vaihtaakseni parisuhdestatustani. Yhteiskunta ei ole minulle ikinä mitään luvannut tai velkaa parisuhteen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita asioita: seura on eri asia kuin parisuhde. Nainen saa helposti seuraa, se on totta. Mutta pääsääntöisesti miestä etsiessään nainen haluaa hyvän miehen pitkäaikaiseen parisuhteeseen kumppaniksi.
En usko, että se naapurin eläkeläisrouva pahastuu, kun juttelet hänelle tavatessanne.