Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.
Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.
Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.
Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.
Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.
Kommentit (583)
Mitä itse olen oppinut internetti on ihan väärä paikka ihmisistä kuvaa saada. Kaikki käyttäytyy erilailla internetissä tai viestillä mitä kasvotusten. Mutta on hirveetä tappelua kyllä netti täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme valitusta. Naisella ei ollut varaa valita edellisen 20 000 vuoden aikana. Nyt kun tilanne on ollut eri 10 vuoden ajan niin vässykät alkavat itkeä. Kummasti ei aiemmin haittannut yhtään kun tilanne oli toisinpäin.
Ei huolta, ei me sun perään itketä.
Parempi niin sillä olen parrakas 50v mies jolla edelleen riittää vientiä naisten keskuudessa.
Kun katson ympärilleni
Höpön höpön. Et sinä selvästikään katso ympärillesi, vaan niitä tindereitä ja instoja.
Jos suuntaisit katseesi sinne omaan elinympäristöösi, niin näkisit paitsi asuinseutusi vapaat naiset, niin myös sen, että enin osa jo yhdessä olevista ihmisistä eli pariskunnista on aivan tavallisen näköisiä ja tavallisen oloisia.
Mutta jos valitsee elää elämäänsä somessa ja katsella naisia siellä, niin mielikuva ihmisistä on sitten somen värittämä epäaito kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaat että hyvä mies ajattelee naisesta joka on hakenut paljon seuraa?
Ai hyvä mies?
Arvaan kyllä, mitä sun mielestä se mies ajattelee. Ja kysyn sulta, onko se mies tosiaankin HYVÄ, joka ajattelee naisesta noin?
Hyvä, kiltti, hieno mies? Onko tosiaan?
Voi jesta oikeasti, miten miehet on sokeita omalle naisvihalleen. Tiputellaan tässä ketjussa tuon tuosta tuollaisia kommentteja, ja sitten ihmetellään tässä samassa ketjussa "kun me kunnon miehet ei kelvata naisille". ...kyllä se teidän asenteenne paistaa ja kauas, ei tarvi kauan jutella.
Eri ihmisiä postailee. Ei ainoastaan yksi tai edes ap.
Eri ihmisiä joo, mutta kaikki miehiä.
Noinhan tuossa kirjoitin, "miehet ovat sokeita omalle naisvihalleen". Miehet tässä ketjussa.
Piparista, tortusta ja toosasta puhuvat miehet eivät tarvitse naista, vaan koivuniemen herraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme valitusta. Naisella ei ollut varaa valita edellisen 20 000 vuoden aikana. Nyt kun tilanne on ollut eri 10 vuoden ajan niin vässykät alkavat itkeä. Kummasti ei aiemmin haittannut yhtään kun tilanne oli toisinpäin.
Parempi niin sillä olen parrakas 50v mies jolla edelleen riittää vientiä naisten keskuudessa.
Jos puhut totta.. Hyväpä sinun on jeesustella siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson ympärilleni
Höpön höpön. Et sinä selvästikään katso ympärillesi, vaan niitä tindereitä ja instoja.
Jos suuntaisit katseesi sinne omaan elinympäristöösi, niin näkisit paitsi asuinseutusi vapaat naiset, niin myös sen, että enin osa jo yhdessä olevista ihmisistä eli pariskunnista on aivan tavallisen näköisiä ja tavallisen oloisia.
Mutta jos valitsee elää elämäänsä somessa ja katsella naisia siellä, niin mielikuva ihmisistä on sitten somen värittämä epäaito kuva.
Huomaa että liika somessa asuminen aiheuttaa joillekkin väärää kuvaa. Eikö?
Onko kilttejä ja rehellisiä miehiä olemassa? Enpä usko. Minunkin eksäni piti olla niin kilttiä.ja rehtiä miestä. Kas kummaa kun oli unohtanut olevansa aviossa. Muuten olisi mennytkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokan kiitos siitä, jos sun kaltainen kaulaparta itkisi perään niin kytät soittaisin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaat että hyvä mies ajattelee naisesta joka on hakenut paljon seuraa?
Ai hyvä mies?
Arvaan kyllä, mitä sun mielestä se mies ajattelee. Ja kysyn sulta, onko se mies tosiaankin HYVÄ, joka ajattelee naisesta noin?
Hyvä, kiltti, hieno mies? Onko tosiaan?
Voi jesta oikeasti, miten miehet on sokeita omalle naisvihalleen. Tiputellaan tässä ketjussa tuon tuosta tuollaisia kommentteja, ja sitten ihmetellään tässä samassa ketjussa "kun me kunnon miehet ei kelvata naisille". ...kyllä se teidän asenteenne paistaa ja kauas, ei tarvi kauan jutella.
Eri ihmisiä postailee. Ei ainoastaan yksi tai edes ap.
Eri ihmisiä joo, mutta kaikki mie
Sinäkin mies? Ei voi tietää. Ei kukaan näe ketään kasvotusten.
Minä en ole avioeron jälkeen deittaillut ollenkaan ja elämä on mahtavaa. Muutama fbw-nainen on kierrossa ja se riittää minulle.
Mitä ihmettä ne naiset voisi parisuhteeseen tuoda? Seksiä saa nykyisellään niin pienellä vaivalla ettei parisuhteessa ole minun mielestäni mitään järkeä, koska en halua sitä draamaa ja tunteiden oksennustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokan kiitos siitä, jos sun kaltainen kaulaparta itkisi perään niin kytät soittaisin.
Eri
*Luojan
Vierailija kirjoitti:
Onko kilttejä ja rehellisiä miehiä olemassa? Enpä usko. Minunkin eksäni piti olla niin kilttiä.ja rehtiä miestä. Kas kummaa kun oli unohtanut olevansa aviossa. Muuten olisi mennytkin läpi.
Miten joku voi aviossa olemisen unohtaa? Pettikö se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson ympärilleni
Siltä vaikuttaa mm. tämän palstan sinkkujen valitus ja varsinkin sinkkumiesten. Itse en ole eläissäni käynyt tindereissä ynnä muissa. Omat poikaystävät ja lopulta aviomies on kaikki elävässä elämässä tulleet vastaan, eräs vieraan pitäjän keskustassa, siippa työpaikan parkkipaikalla. Ihan vanhanaikaisesti sattumalta, ykskas ja etsimättä, arjen elämää eläessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole avioeron jälkeen deittaillut ollenkaan ja elämä on mahtavaa. Muutama fbw-nainen on kierrossa ja se riittää minulle.
Mitä ihmettä ne naiset voisi parisuhteeseen tuoda? Seksiä saa nykyisellään niin pienellä vaivalla ettei parisuhteessa ole minun mielestäni mitään järkeä, koska en halua sitä draamaa ja tunteiden oksennustakaan.
Että sellainen fantasia tällä kertaa. Aika kaappihåmålta kuulostat, just sayin'
Lähe ny välillä jo ulos siitä tietokoneeltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson ympärilleni
Siltä vaikuttaa mm. tämän palstan sinkkujen valitus ja varsinkin sinkkumiesten. Itse en ole eläissäni käynyt tindereissä ynnä mu
Onneksi olkoon aviomiehen löytämisestä. Itse myös otan rauhassa ja kärsivällisesti tyttöystäväni kanssa toisista selvää(en halua mokata ja menettää tätä). Hän on oikein kiltti ja herttainen ollut ainakin tähän asti. :)
Vierailija kirjoitti:
Jo on kumma kun pitää omaa psykopatiaansa vauva palstalla julistaa. Mitä sinä muka toisit parisuhteeseen? Oksettava luonteesi ei kyllä kovin viehättävältä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiltti mies, ehkä maailman kiltein mies. Rakastan sitä vieläkin, vaikka meillä on jo 30 vuoden avioliitto.
Sama täällä ja kohta 35 vuotta takana.Tosin sanoin hänelle alussa että en halua mitään tossua vaan sinullakin pitää olla mielipiteesi ja ajatuksesi jotka ilmoitat.
Siinä esimerkki suomalaisesta "kilttimiehestä".