Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?
Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta.
Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.
Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.
Kommentit (148)
Ap tapasi tyypin EILEN. Sitten jo kuuli lapsista, sitten vaimosta ja jopa kuvia katseltiin.
Joo sori, ei mee läpi.
Joku homofoobikko nyt tehtailee näitä hommia, stubb on bi ja muita aloituksia.
Raasu. Aihe pelottaa ja jäntskättää.
N 63 ja hetero
No toukokuussahan on telkkari homoja pullollaan kun alkaa euroviisut esittelyineen ja karsintoineen. Euroviisut on euroopan suurin gay-juhla. Eikä ne edes peittele sitä. Sieltä voi tutustua gay-kansan ilmenemismuotoihin. Kiva kun Erika liittyi joukkoon, silläkö toi vanha herra heitti sen ulos talostaan?
Vierailija kirjoitti:
No toukokuussahan on telkkari homoja pullollaan kun alkaa euroviisut esittelyineen ja karsintoineen. Euroviisut on euroopan suurin gay-juhla. Eikä ne edes peittele sitä. Sieltä voi tutustua gay-kansan ilmenemismuotoihin. Kiva kun Erika liittyi joukkoon, silläkö toi vanha herra heitti sen ulos talostaan?
Onko Lordikin homobändi kun olivat Euroviisuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen.
Miksi et ole alkanut elää omannäköistä elämää?
Historia?
Haluan kanssa kuulla, nämä tarinat jää yleensä kertomatta.
Tunnen muutamia. Ovat kyllä ihan parisuhteissa naisen kanssa, mutta......
Vierailija kirjoitti:
Todella monet homot ja biseksuaalit elää heterosuhteessa. Eivät pidä meteliä suhtautumisestaan vaikka jäisivät rysän päältä kiinni.
Voi olla kyseessä myös yksinhuoltajan kasvattama poika, niin että miestä ei ole koskaan ollut kuvioissa. Siksi on niin vahvat naisen eleet ja maneerit.
On kyllä hämmentävää, miten ihmisten elämässä on merkitystä sillä, mitä kukakin tekee kenenkin kanssa sängyssä taikka muualla. Sen pohtiminen, onko joku homo, lesbo tai jotakin muuta kertoo nyt loppujen lopuksi omista mielikuvista ja haaveista.
Tyttären tanssiopettaja. Tämä mies; eleet, puhetapa, tyyli, yleinen olemus... Käsien liikkeet, kävely. Hän vielä pukeutuu aina mustaan ja pitää värikkäitä, isoja huiveja. Ammattikin vinkkais siihen suuntaan.
Kolmisen vuotta oli ehtinyt tanssia opettaa, eikä koskaan aikasemmin kukaan ollut kyseenalaistanut hänen homouttaan.
Kerran sitten kesken treenien, hän kiljahtaa, että SEIS! Nyt on lähdettävä! Vaimo soittaa, että tytär on jäänyt auton alle!!!
Voitte vaan kuvitella seuraavat sekunnit, kun kahdeksan 15v tyttöä äiteineen kelaa "vaimo?" "Tytär?" Eikä kukaan saa suutaan auki sanoakseen mitään myötätuntoista.
Lapsi selvis käden murtumalla onneksi.
Myöhemmin illanistujaišIssa opettaja kertoi enemmän itsestään. Kyllä hän on homo, mutta bilevuosien jälkeen jäi tyhjä olo, eikä ketään vieressä.
Laittoivat bestiksen kanssa hynttyyt yhteen ja perustivat perheen. Ovat onnellisia ja se riittää! Näinpä.
Olen tuntenut ihmisiä joista saa gay-vibat ja jotka ilmeisesti ovat heteroita. Tai ainakin heidän seurustelu- ja perhesuhteensa kallistuu siihen suuhtaan.
Sitten taas yksi kaverini joka pukeutuu enimmäkseen metsästysasuihin ja on muutenkin tosiäijä, hän tuli kaapista ja kertoi seurustelevaansa miehen kanssa. Käytännössä homotutkani antaa aika lailla väärää signaalia koko ajan.
Ehkä neoteenisen näköisiä miehiä veikataan homoiksi?
Teoriahan on että miehet viehättyvät neoteenisistä piirteistä ja siksi ihmislaji vähitellen kehittyy lapsennäköisemmäksi lättänaamoiksi
Vierailija kirjoitti:
Tyttären tanssiopettaja. Tämä mies; eleet, puhetapa, tyyli, yleinen olemus... Käsien liikkeet, kävely. Hän vielä pukeutuu aina mustaan ja pitää värikkäitä, isoja huiveja. Ammattikin vinkkais siihen suuntaan.
Tämä tulee nyt varmaan ap:lle shokkina mutta tanssijoissa on paljon myös heteroita. Jopa Kansallisbaletin trikoopojissa, ainakin niisssä jotka tunnen, osa on onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa, toki osa myös miehen. Taide- ja tanssipiirit ovat perinteisesti vähän boheemeja, värikäs pukeutuminen saattaa jatkua lavan ulkopuolellakin ja olemuskin ehkä sitten vähän kissamaiseksi treenattu, mutta pään sisällä asuu tavis mies joka tykkää naisista ja joskus huurteisesta sangen fyysisen työn jälkeen. Kroppakin on aika lihaksikas.
nimim tanssivan miehen pölkkyjalkainen pökkelövaimo
Vierailija kirjoitti:
Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.
Plaa plaa plaa.... Lässyn lässyn lässyn... Siinä on taas suvaitsevainen joka ei suvaitse kuin omat mielipiteensä ja maailmankatsomuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tällaisiakin pareja tullut nähtyä ja kohdattua mutta silti pidän todennäköisempänä, että heistä tuntemani vibat ovat monesti kertoneet enempi omasta rajoittuneestaa ja ahtaasta mielestäni kuin heistä. - Ei minulla ole ollut, eikä minulla ole vielä tänäkään päivänä kykyä tai taitoa, eikä mitään muutakaan keinoa erottaa kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta,, oikeastaan mistään ulkoisesta seikasta tai piirteestä; mitä tuolla tiedolla edes tekisin.
Uskovainen mies
Ohiksena pakko sanoa, että tällä palstalla sinä olet harvinainen helmi - sopuisa, humaani ja järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset arvuuttelijat ja toisten asioista vaivaa näkevät ovat äärettömän rasittavia ihmisiä.
Monesti oon miettinyt, että kylläpä ois fiksu ja pärjäävä ihminen tuollainen muitten elämään sekaantuja, kun käyttäs sen energiansa kyttäämisen sijasta vaikka opiskeluun.
No yhtälailla sinä voisit av:lla roikkumisen sijaan opiskella vaikka kiinan alkeita. Mutta toki jokainen mieltää oman tyhjänpäiväisen ajankäyttönsä ihan pikkuisen paremmaksi kuin muiden ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lordikin homobändi kun olivat Euroviisuissa?
Arvaa vaan. Maskien alla on homoja. Homoja on kaikkialla. Nekin jotka vain vilkaisevat euroviisuja muuttuvat homoiksi.
Miksi et ole alkanut elää omannäköistä elämää?
Historia?