Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?

Vierailija
13.03.2025 |

Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta. 

Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.

Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena eräskin vanhempi mies myös aivan ilmeinen homo mutta heidän täytyi vielä mennä naimisiin ja perustaa perhe kun julkihomus oli vielä suunnaton häpeä perheelle.

Vierailija
22/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällaisiakin pareja tullut nähtyä ja kohdattua mutta silti pidän todennäköisempänä, että heistä tuntemani vibat ovat monesti kertoneet enempi omasta rajoittuneestaa ja ahtaasta mielestäni kuin heistä. - Ei minulla ole ollut, eikä minulla ole vielä tänäkään päivänä kykyä tai taitoa, eikä mitään muutakaan keinoa erottaa kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta,, oikeastaan mistään ulkoisesta seikasta tai piirteestä; mitä tuolla tiedolla edes tekisin. 

Uskovainen mies

Vierailija
24/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset arvuuttelijat ja toisten asioista vaivaa näkevät ovat äärettömän rasittavia ihmisiä.

Vierailija
25/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on lapsesta asti vihjailtu, että olen lesbo, ja kannattaisko jo tulla kaapista. Yhtään en tiedä, että miksi. 

Lapsesta asti? No jo on! 

Vierailija
26/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma homotutkani ei toimi ollenkaan, ellei mies ole todella stereotyyppinen homo. Joten olen varovainen oletusteni kanssa.

Helposti oletan sosiaalisesti hyvin sulavat, nauravaiset miehet, jotka silti eivät välitä mitään haku päällä- tai alfauros(pyrkimys)-viboja homoiksi. Kuulostaa  tyhmältä, mutta jotenkin niin se on. Suurin osa (suomalais)miehistä on jotenkin vähän jäykkiä, tai sitten jotenkin jonkinlaiseen tilanteen herruuteen pyrkiviä, ei välttämättä mikään äijästi, voi olla tyyppiä fiksu nörttikin.

Vierailija
27/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia herätyshellarivaparit pelastus yksin rahalla. Homoja miljoonia. Thaimaata bordellia. Hindujen jogatuntien guruja. Kehottaa huomaamaan ja syyttämään muita.  Annoitte huijata itseänne. 

Vierailija
28/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muistan lukiossa kun sain uuden ranskanopen ja koko luokka piti miestä homona. Eikä vähiten siksi, että lähes kujerteli puhuessaan yhden komean bi-pojan kanssa. Sitten yhdessä vaiheessa hän alkoi puhumaan KUMPPANISTAAN ja muista jutuista selvisi tämän olevan nainen, oikeastaan vaimo. Mies vaikutti ilahtuneelta shokkireaktiosta kun pälyilimme toisiamme tukea hakien.  Uskon edelleen kuten muutkin, että kyseessä oli kaappihomo, joka yritti olla hetero. Vaimo säälitti.

Pari vastastaavaa olen myöhemminkin tavannut. 

Vierailija
29/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset arvuuttelijat ja toisten asioista vaivaa näkevät ovat äärettömän rasittavia ihmisiä.

Todella raskas piirre kyllä.

Vierailija
30/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muistan lukiossa kun sain uuden ranskanopen ja koko luokka piti miestä homona. Eikä vähiten siksi, että lähes kujerteli puhuessaan yhden komean bi-pojan kanssa. Sitten yhdessä vaiheessa hän alkoi puhumaan KUMPPANISTAAN ja muista jutuista selvisi tämän olevan nainen, oikeastaan vaimo. Mies vaikutti ilahtuneelta shokkireaktiosta kun pälyilimme toisiamme tukea hakien.  Uskon edelleen kuten muutkin, että kyseessä oli kaappihomo, joka yritti olla hetero. Vaimo säälitti.

Pari vastastaavaa olen myöhemminkin tavannut. 

Pitäny pilkkanaan teitä, nauranu selän takana kun valhe menny läpi.

Vierailija
31/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti oon miettinyt, että kylläpä ois fiksu ja pärjäävä ihminen tuollainen muitten elämään sekaantuja, kun käyttäs sen energiansa kyttäämisen sijasta vaikka opiskeluun.

Vierailija
32/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi Ylen toimittaja joku MARI MIKÄ LIE niin lesboja edustaa Yleä Amerikassa. Liekö lesta vai ortodoksi. 

Vierailija
33/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokia herätyshellarivaparit pelastus yksin rahalla. Homoja miljoonia. Thaimaata bordellia. Hindujen jogatuntien guruja. Kehottaa huomaamaan ja syyttämään muita.  Annoitte huijata itseänne. 

ERITTÄIN hyvin sanottu.

Vierailija
34/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulaja mikä se nyt on Benjamin ja se nuorten tämä minkä kanssa Marin tanssi onkin homoja. Et turhaa oli sekin huutelu miten Marin tanssii miehen kanssa baarissa ja nuolee kun se ukko on homo.  

Vierailija
35/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Haavisto oikeesti homo?

Oletko vähän TYHMÄ?

Vierailija
36/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mieti tuollaisia. Ei mua kiinnosta.

Vierailija
37/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Nokia herätys pappi huuteli paskaa suustaan ulos haukkui kaikki jotka siellä kävi vaimonsa kanssa ja myyskenteli sanaa rahasta ryövärien luolassa. Homo mikä homo ja niin on siinä porukassa muitakin. Vähän kuin muslimit huutelee ukko huutaa . Jäänyt vähän jälkeen eli aikaan ennen Jeesuksen ristiä. Siinä ne demonit nyt sitten oli. Satuillaan rahasta juttuja haukutaan toisia ja syytelläån kunnon helluntailaiset tyyliin. Sitten ollaan itse rikollisia huijareita ja homoja. 

Vierailija
38/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailainen käyttää thai prostituoituja . 

Vierailija
39/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla bi:kin. Jostain syystä kuvitellaan että se suuntautuminen on vain naisille ja miehet olisivat ihan joko tai.

Vierailija
40/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaulit triggeröityivät koska tietävät itse antavansa homoviboja 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän