Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oon ihan hullaantunut Bara bada bastusta đŸ’«olen kuunnellut lukuisia keroja tĂ€nÀÀnkin 👏

Vierailija
12.03.2025 |

mahtavaaaaa...  đŸŽ¶ đŸŽŒ

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Abban Björn fanittaa myös! 

https://www.instagram.com/p/DHF5DlPMOf7

Vierailija
22/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Evoluutiota voi pohtia vaikka palstalla tiede.fi

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen korvaamato on kyllĂ€. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöÀ, joten heidĂ€n tĂ€ytyy muuttaa esitystĂ€. 

Toivottavasti ei se yksi  mies tanssija poistu joka siinĂ€ etualalla tanssii..se on mainio.

Twerkkaa 

Vierailija
24/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta tÀmÀ on tarpeen tÀssÀ maailman tilassa. Kaikki on niin vakavaa ettÀ vÀhemmÀllÀkin sairastuu, niin vastapuoleksi tarvitaan hömppÀÀ.

Vierailija
25/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todellinen hyvÀntuulen ja yhteishengen nostattaja. Koko sali raikui positiivista energiaa ja esitys sai valtavan suosion. TÀtÀ on kaivattu nÀinÀ ankeina aikoina. SitÀ ei palstan ÀlÀmölöt ymmÀrrÀ. Ei heistÀ kannata piitata, vÀÀrÀssÀ ovat kuten tavallista.

Vierailija
26/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ en tajua mikÀ tuossa se vitsihuumori on, mutta jÄÄ olen hullaantunut kyllÀ. 12 pistettÀ!

Vierailija
27/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sitten varmaan tykkÀÀt Turo's Hevi Geen saunalaulustakin, eikös se oo aikalailla samantyylinen?

Vierailija
28/28 |
12.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EihÀn tuo mitÀÀn suurta taidetta ole , mutta minusta hyvÀ tÀhÀn maailmantilanteeseen. Ihmiset ei vaan jaksa synkistelyÀ ja dramatiikkaa loputtomiin - joskus aivot narikkaan on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan yhdeksÀn yhdeksÀn