Oon ihan hullaantunut Bara bada bastusta đ«olen kuunnellut lukuisia keroja tĂ€nÀÀnkin đ
Kommentit (28)
Evoluutiota voi pohtia vaikka palstalla tiede.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen korvaamato on kyllÀ. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöÀ, joten heidÀn tÀytyy muuttaa esitystÀ.
Toivottavasti ei se yksi mies tanssija poistu joka siinÀ etualalla tanssii..se on mainio.
Twerkkaa
Minusta tÀmÀ on tarpeen tÀssÀ maailman tilassa. Kaikki on niin vakavaa ettÀ vÀhemmÀllÀkin sairastuu, niin vastapuoleksi tarvitaan hömppÀÀ.
Todellinen hyvÀntuulen ja yhteishengen nostattaja. Koko sali raikui positiivista energiaa ja esitys sai valtavan suosion. TÀtÀ on kaivattu nÀinÀ ankeina aikoina. SitÀ ei palstan ÀlÀmölöt ymmÀrrÀ. Ei heistÀ kannata piitata, vÀÀrÀssÀ ovat kuten tavallista.
MinÀ en tajua mikÀ tuossa se vitsihuumori on, mutta jÄÄ olen hullaantunut kyllÀ. 12 pistettÀ!
Sitten varmaan tykkÀÀt Turo's Hevi Geen saunalaulustakin, eikös se oo aikalailla samantyylinen?
EihÀn tuo mitÀÀn suurta taidetta ole , mutta minusta hyvÀ tÀhÀn maailmantilanteeseen. Ihmiset ei vaan jaksa synkistelyÀ ja dramatiikkaa loputtomiin - joskus aivot narikkaan on parempi.
Abban Björn fanittaa myös!
https://www.instagram.com/p/DHF5DlPMOf7