Oon ihan hullaantunut Bara bada bastusta 💫olen kuunnellut lukuisia keroja tänäänkin 👏
Kommentit (28)
Evoluutiota voi pohtia vaikka palstalla tiede.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen korvaamato on kyllä. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöä, joten heidän täytyy muuttaa esitystä.
Toivottavasti ei se yksi mies tanssija poistu joka siinä etualalla tanssii..se on mainio.
Twerkkaa
Minusta tämä on tarpeen tässä maailman tilassa. Kaikki on niin vakavaa että vähemmälläkin sairastuu, niin vastapuoleksi tarvitaan hömppää.
Todellinen hyväntuulen ja yhteishengen nostattaja. Koko sali raikui positiivista energiaa ja esitys sai valtavan suosion. Tätä on kaivattu näinä ankeina aikoina. Sitä ei palstan älämölöt ymmärrä. Ei heistä kannata piitata, väärässä ovat kuten tavallista.
Minä en tajua mikä tuossa se vitsihuumori on, mutta jåå olen hullaantunut kyllä. 12 pistettä!
Sitten varmaan tykkäät Turo's Hevi Geen saunalaulustakin, eikös se oo aikalailla samantyylinen?
Eihän tuo mitään suurta taidetta ole , mutta minusta hyvä tähän maailmantilanteeseen. Ihmiset ei vaan jaksa synkistelyä ja dramatiikkaa loputtomiin - joskus aivot narikkaan on parempi.
Abban Björn fanittaa myös!
https://www.instagram.com/p/DHF5DlPMOf7