Oon ihan hullaantunut Bara bada bastusta đ«olen kuunnellut lukuisia keroja tĂ€nÀÀnkin đ
Kommentit (28)
Tiesin sen. Ruotsalaisessa saunassa aina hanuri soi.
Ei mitÀÀn hyvÀÀ. TĂ€ysi tusinakappale junteille. đ€źđ€źđ€źđ€ź
Kertoo ihmiskunnan ÀlykkyysosamÀÀrÀn kehityksestÀ ettÀ tÀmmöinen rapakikkare on listojen huipulla.
Vierailija kirjoitti:
- Sun elÀmÀ on varmasti hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmiskunnan ÀlykkyysosamÀÀrÀn kehityksestÀ ettÀ tÀmmöinen rapakikkare on listojen huipulla.
- On varmasti rankkaa olla sinÀ!
Vierailija kirjoitti:
SÀvellÀ itse parempi.
On se kyllÀ loistava euroviisubiisi, siis kerrankin oikeasti hyvÀ. Euroviisubiisit ei yleensÀ ole hyviÀ, koska konseptiin kuuluu, ettÀ ne on huonoja tai niin huonoja, ettÀ ne on siksi viihdyttÀviÀ.
Nuo miehet tajusivat, ettÀ hyvÀn biisin kanssa kannattaa mennÀ Ruotsin karsintaan. Suomessa nimittÀin hyvÀt savustetaan ulos ja poljetaan jalkoihin jo alkumetreillÀ. Suomessa pitÀÀ olla huono tai keskinkertainen, hyviÀ rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
- Ankeuttajat ja latistajat nÀköjÀÀn ryhdistÀytyvÀt!
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvÀ euroviisubiisi, mutta se on muutenkin hyvÀ. Se tavoittaa suomalaisen saunomisen tunnelman.
Aikamoinen korvaamato on kyllÀ. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöÀ, joten heidÀn tÀytyy muuttaa esitystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀvellÀ itse parempi.
- Iloa ja valoa, lÀmpöÀ kaivataan nÀinÀ kovina aikoina.
Ainoa joka lauloi ruotsiksi, muut englanniksi. Myös tehneet itse biisinsÀ, muut vain esitti muiden tekemiÀ.
Voisi jopa pÀÀtyÀ fifan (jalkapallo) taustoille ja saisivat rahaa. Jonka voisivat lahjoittaa johonkin hyvÀÀn tarkoitukseen.
Mahtava esitys, kuten cha cha chaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen korvaamato on kyllÀ. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöÀ, joten heidÀn tÀytyy muuttaa esitystÀ.
Toivottavasti ei se yksi mies tanssija poistu joka siinÀ etualalla tanssii..se on mainio.
Oikeasti? MikÀ ihme siinÀ sua viehÀttÀÀ? Aivan perushuumorijollotus.