Oon ihan hullaantunut Bara bada bastusta 💫olen kuunnellut lukuisia keroja tänäänkin 👏
Kommentit (28)
Tiesin sen. Ruotsalaisessa saunassa aina hanuri soi.
Ei mitään hyvää. Täysi tusinakappale junteille. 🤮🤮🤮🤮
Kertoo ihmiskunnan älykkyysosamäärän kehityksestä että tämmöinen rapakikkare on listojen huipulla.
Vierailija kirjoitti:
- Sun elämä on varmasti hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmiskunnan älykkyysosamäärän kehityksestä että tämmöinen rapakikkare on listojen huipulla.
- On varmasti rankkaa olla sinä!
Vierailija kirjoitti:
Sävellä itse parempi.
On se kyllä loistava euroviisubiisi, siis kerrankin oikeasti hyvä. Euroviisubiisit ei yleensä ole hyviä, koska konseptiin kuuluu, että ne on huonoja tai niin huonoja, että ne on siksi viihdyttäviä.
Nuo miehet tajusivat, että hyvän biisin kanssa kannattaa mennä Ruotsin karsintaan. Suomessa nimittäin hyvät savustetaan ulos ja poljetaan jalkoihin jo alkumetreillä. Suomessa pitää olla huono tai keskinkertainen, hyviä rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
- Ankeuttajat ja latistajat näköjään ryhdistäytyvät!
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä euroviisubiisi, mutta se on muutenkin hyvä. Se tavoittaa suomalaisen saunomisen tunnelman.
Aikamoinen korvaamato on kyllä. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöä, joten heidän täytyy muuttaa esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sävellä itse parempi.
- Iloa ja valoa, lämpöä kaivataan näinä kovina aikoina.
Ainoa joka lauloi ruotsiksi, muut englanniksi. Myös tehneet itse biisinsä, muut vain esitti muiden tekemiä.
Voisi jopa päätyä fifan (jalkapallo) taustoille ja saisivat rahaa. Jonka voisivat lahjoittaa johonkin hyvään tarkoitukseen.
Mahtava esitys, kuten cha cha chaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen korvaamato on kyllä. Finaalissa lavalla saa olla vain 6 henkilöä, joten heidän täytyy muuttaa esitystä.
Toivottavasti ei se yksi mies tanssija poistu joka siinä etualalla tanssii..se on mainio.
Oikeasti? Mikä ihme siinä sua viehättää? Aivan perushuumorijollotus.