Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te yksinäiset naiset vedätte lakanat?

Vierailija
12.03.2025 |

Olen ymmärtänyt että lakanoiden vetäminen on naisille erityisen tärkeä riitti. Ollut sitä historiallisesti aina. 

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoillepiioille on kehitetty tällainen:

https://www.k-rauta.fi/tuote/pyykinvetolaite-oskarin-pihti-l505cm/64182…

Eräänlainen dildo tuokin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun taloudessa ei kyllä kyseistä riittiä ole harrastettu. Ei edes silloin, kun olin avioliitossa.

Vierailija
4/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä lakanoita. Taittelen ne ensin kahtia ja sitten taas toiseen suuntaan kahtia ja silitän kädellä pöydän päällä tasaiseksi ja rullaan. Ihan hyvin noilla nukuttaa ja lakanakaappi on minulle riittävän siisti. 

Vierailija
5/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens sinä yksinäinen poika ne vedät?

Vierailija
6/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä lakanoita. Toinen lakana on pahasti rikki, pituudessaan keskeltä halki. Siis mitä ihmettä? No siinä oli reikä ja sitten unissani olin sitä jokayö repinyt jalalla rikki. Tuli melkein lakanan mittainen reikä. Ihme ku pysyy kasassa vielä. . 

Vierailija
7/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä lakanoita. Taittelen ne ensin kahtia ja sitten taas toiseen suuntaan kahtia ja silitän kädellä pöydän päällä tasaiseksi ja rullaan. Ihan hyvin noilla nukuttaa ja lakanakaappi on minulle riittävän siisti. 

Pöytä menee kosteudesta pilalle. 

Vierailija
8/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseeköhän edes?

Vierailija
9/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä lakanoita. Toinen lakana on pahasti rikki, pituudessaan keskeltä halki. Siis mitä ihmettä? No siinä oli reikä ja sitten unissani olin sitä jokayö repinyt jalalla rikki. Tuli melkein lakanan mittainen reikä. Ihme ku pysyy kasassa vielä. . 

Tyypillinen vanhapiika. Pöydällä ei koskaan ole mitään 🤣

Vierailija
10/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä kun en vaihda saati pesekään. Tulisitko sinä minulle pyykkäämään?

Vierailija
11/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen kosteudesta? Laitatko lakanat märkänä kaappiin? Muut tuskin laittavat. Ja onko pöytäsi tehty pahvista? Ei kestä varmaan pyyhkimistäkään?

Vierailija
12/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäkysymys: Miksi vanhojenpiikojen koti on aina niin täydellisen siisti ja puhdas? Eihän teille tule kukaan käymään?

Vierailija
13/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perheellisten riitti, perheettomät joutuvat ymmärrettävästi huolehtimaan enemmän hlökohtaisesta terveydestään ja silittävät lakanat. Tätä eivät perheelliset käsitä. 

Vierailija
14/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti luultavasti minä olettaisin että samoin kun yksinäinen mieskin.

Vierailija
15/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen kosteudesta? Laitatko lakanat märkänä kaappiin? Muut tuskin laittavat. Ja onko pöytäsi tehty pahvista? Ei kestä varmaan pyyhkimistäkään?

Opettele mainitsemaan kommentissasi missä vaiheessa kuivata lakanat. 

Vierailija
16/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä lakanoita. 90-luvulla kun vedettiin lakanoita, kuului rätinää kun meinasivat mennä rikki. Hauska köydenveto.

Vierailija
17/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä pöydän pitää olla siisti ja ei saa olla liikaa esineitä, että voi työskennellä. Jos pöyällä on paljon tavaraa, likasta tai kaaos, ei pysty keskittymään.

Vierailija
18/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, mutta pesen kyllä lakanapyykin ihan yksin pyykkituvassa. Siellä olisi lakanan vetolaite seinällä, mutten koskaan käytä sitä. Taittelen lakanan pään oikeaoppisesti ja pistän sen mankeliin. Sitten taittelen toisen päänkin, kun mankeli pitää sitä toista ja sen jälkeen syötän loputkin mankeliin. Noin olen tehnyt jo lapsuudenkodissani, siellä olen joskus vetänytkin lakanoita.

Vierailija
19/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän naapurin komistuksen kanssa lakanat... ja vähän muutakin, if you know what I mean.🤭😘

Vierailija
20/102 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen nainen vaan onnellisesti naimisissa, enkä koskaan vedä lakanoita. Viikkaan ne, ja se onnistuu aivan hyvin itsekin, vaikka meillä käytetään tuplaleveitä pussilakanoita.

Lapsena kyllä opetettiin vetämään lakanat, ja olen opettanut sen omalle lapsellenikin, mutta käytännössä en koskaan jaksa pyytää siihen ketään avuksi, kun viikkaamalla tulee ihan yhtä hyvät. Meillä on pääasiassa pellavalakanoita jotka ovat mielestäni kivemman näköisiä vähän ryppyisinä.