Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut

Vierailija
12.03.2025 |

Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.

www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e

Kommentit (839)

Vierailija
721/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippukassan työ? Istut lasikopissa, mitään muuta et suostu tekemään. Ja kuinka moni tarvitsee lippukassaa kun useilla on sarjaranneke. Marita voi tulla omilla kasvoillaan esiin. Kiertävät työvuorot: kaikki tekee kaikkea.

Uimavalvojan työtä ei voi eikä saa tehdä kuka tahansa.

Siihen työhön on TOSI KOVAT VAATIMUKSET!!! Yksi tuttavani haki, ja pääsi. Mm uimataito pitää olla huippuluokkaa, samoin ensiapukurssit käytynä. Tuo uimataito testataan. Jos et läpäise tiettyjä rajoja, et pääse töihin. Samoin sukellustaito testataan. Ei siihen hommaan pysty, kuin harva. 

Vierailija
722/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippukassan työ? Istut lasikopissa, mitään muuta et suostu tekemään. Ja kuinka moni tarvitsee lippukassaa kun useilla on sarjaranneke. Marita voi tulla omilla kasvoillaan esiin. Kiertävät työvuorot: kaikki tekee kaikkea.

Siihen työhön on TOSI KOVAT VAATIMUKSET!!! Yksi tuttavani haki, ja pääsi. Mm uimataito pitää olla huippuluokkaa, samoin ensiapukurssit käytynä. Tuo uimataito testataan. Jos et läpäise tiettyjä rajoja, et pääse töihin. Samoin sukellustaito testataan. Ei siihen hommaan pysty, kuin harva. 

Minun nuoruudessani uimavalvojan töitä tekivät kilpauimarikaverini. Ja he olivat miehiä. Naisten voimat eivät riitä vetämään esim potilasta altaan pohjalta. Edes ne kilpauimarinaiset ( sm- tasolla kilpailleet ja mitaleja saaneet) eivät voineet ko hommaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla siis tulee koko johtokööri ja vie sinut kellariin kun työsuhde puretaan koeajalla?

Oppiipahan piiat ja rengit kerrasta, että Lindalle ei sanota ei. 

Ihme, että Maritalle ei annettu siellä kellarissa niskalaukausta, kun kehtasi vaatia Lindalta maksua uimahalliin pääsemisestä. 

Vierailija
724/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijä on mennyt työhön ja hyväksynyt koeaikaehdon.  Minä olen ollut useissa paikoissa 0-tuntisopimuksella, enkä ole perään huudellut kun ei työni jälki ole kelvannut.  Työpaikka on työyhteisö jossa tehdään tiimityötä, sen olen oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta. Ja esimiehellä on valta päättää kuka hänen tiimissään töitä tekee.

Nyt työntekijä sattui olemaan 30 vuoden työkokemuksella oleva konkari. Joku nuori olisi ollut hiljaa ja tyytynyt kohtaloonsa.

Tämä tapaus saattaa olla jo siinä asemassa, että työelämää ei enää välttämättä kovin paljoa jäljellä. Velat ja asunnot mahdollisesti maksettu. Säästöjä mahdollisesti eläkeikään asti. Siksi voi katsoa, miten riita-asia etenee.

Vierailija
725/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntekijä on mennyt työhön ja hyväksynyt koeaikaehdon.  Minä olen ollut useissa paikoissa 0-tuntisopimuksella, enkä ole perään huudellut kun ei työni jälki ole kelvannut.  Työpaikka on työyhteisö jossa tehdään tiimityötä, sen olen oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta. Ja esimiehellä on valta päättää kuka hänen tiimissään töitä tekee.

Nyt työntekijä sattui olemaan 30 vuoden työkokemuksella oleva konkari. Joku nuori olisi ollut hiljaa ja tyytynyt kohtaloonsa.

Tämä tapaus saattaa olla jo siinä asemassa, että työelämää ei enää välttämättä kovin paljoa jäljellä. Velat ja asunnot mahdollisesti maksettu. Säästöjä mahdollisesti eläkeikään asti. Siksi voi katsoa, miten riita-asia etenee.

Juuri näin. Tai sitten on keski-ikäinen, mutta puoliso on kohtuullisen varakas. Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä asiasta riitelemään. Rohkea ihminen, ja työuran täytyy olla loppupuolella, koska ei tarvitse pelätä sitä, että hyvä veli -verkosto laittaa hänet mustalle listalle ja estää seuraavan työpaikan saamisen.

Vierailija
726/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookoomus saa aikaan hallituksessa ainoastaan kurjuutta ja työpaikkojen vähenemistä nyt ei riitä enää se vaan yksittäiset poliitikot rupee järjestämään potkuja kun itse yhrittää pummilla ja puhumalla uimahalliin 4€ lipun hinta.

Vierailija
727/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tua elokuva idea on hyvä. olen jo tehnyt alustavia aihe valintoja. tapahtumat sijoittuvat laukkurannan kaupunkiin, kaupungin johtamiseen ja hyvä veli verkostoihin. siinä laukuistaan tunnettu linta seikkailee ja suhmuroi pääministerikin vierailee uimahallissa. päivitetty versio hunttaan matista.

Vierailija
728/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo haloo jooko Lappeenrannassa vaalitelttoja pystytellään?

Vierailija
729/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäjät- tätä Kokoomus tarkoittaa sillä, että työntekijöiden irtisanomista pitää helpottaa!!!!!

Vierailija
730/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen nuori kansanedustaja Susanna Koski oli nouseva tähti, kun kohtasi Kuplat-tv-ohjelmassa työttömän ja antoi palaa (katsottavissa Areenassa).

Ylimielisyys oli liikaa ilmeisesti jopa kokoomuslaisille, sillä jäi rannalle seuraavissa eduskuntavaaleissa. Alkoi sitten nostaa sopeuttamisrahaa, jota oli aiemmin kovin sanoin arvostellut.

Se hyvä puoli näissä nuorissa kokoomuslaisissa on, että he paljastavat vahingossa, mitä kokoomuksessa oikeasti ajatellaan.

Vierailija
731/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta, että IL on tehnyt tästä epäasiallisesta käytöksestä jutun. Ei tuollaisia kokoomuspoliitikkoja mitkään viranomaiset saa kuriin. Mutta julkinen paljastuminen törkypesäksi kyllä kolhaisee mukavasti itsetuntoa. Toivottavasti myös saa äänestäjät harkitsemaan vaaleissa tarkemmin, mutta pahoin pelkään, kun on kokoomusta äänestävistä kyse.

Kansalaisten oikeusturva vaarantuu näiden hyväveliverkostojen myötä. 

Vierailija
732/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo haloo jooko Lappeenrannassa vaalitelttoja pystytellään?

Mahtaako Linda mainoslakanansa jonnekin laittaa. Ja missä kunnossa pysyy? 

Vierailija
733/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on sellaista koeaikaehtoa hyväksynyt, että keksittyjen ja valheellisten tarinoiden perusteella saa irtisanoa.

Vierailija
734/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on sellaista koeaikaehtoa hyväksynyt, että keksittyjen ja valheellisten tarinoiden perusteella saa irtisanoa.

Tässä on vielä sellainen, että jossain toisessa työpaikassa olisi tullut koeajalla potkut, jos olisi ilmaiseksi Lintan laskenut sisään uimahalliin. Mistä työtekijä tietää, miten pitää toimia? Mistä tietää, kuka on pomon kaveri ja kuka ei?

Vierailija
735/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten törkeää! Toivottavasti tuota eukkoa ei äänestä kukaan

Vierailija
736/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kyllä uimavalvojaksi pääsee uimataidotonkin:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010974915.html

Mutta kiinnostaisi kyllä kuulla Lindaa kovasti tukevien näkemykset tapahtuneesta. Miten he voivat olla niin vakuuttuneita Lindan syyttömyydestä? Tietävätkö he jotain sellaista mitä me emme tiedä? Mitä heidän mielestään on tapahtunut?

Vierailija
737/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ KOKO JUTTU PITÄISI PENKOA PERINPOHJAISESTI, JA SELVITTÄÄ, ETTÄ KETKÄ OVAT TOIMINEET VÄÄRIN TÄSSÄ JA ANTAA SITTEN MYÖS HEILLE RANGAISTUS ASIASTA. SAMALLA TAVALLA KELLARIIN JA KUNNON KONKLAAVIN TOIMESTA JA POTKUT, KUTEN MARITALLE.

TODELLA TÖRKEÄÄ TOIMINTAA. HÄVETKÄÄ LAPPEERANNAN KUNNAN PÄÄTTÄJÄT. HÄVETKÄÄ KOKOOMUS!

TOIMIKAA OIKEIN, JA ANTAKAA OBJEKTIIVISEN TAHON SELVITTÄÄ, ONKO TÄSSÄ TOIMITTU OIKEIN, JA ONKO HYÖDYNNETTY HYVÄ VELI/SISKO VERKOSTOA.

Vierailija
738/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on takuuvarma ääniharava

Vierailija
739/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on poistanut instasta julkaisun jossa kertoi joutuneensa huonosti kohdelluksi ilman syytä. Harmi etten ottanut kuvakaappausta. Sai kommenteissa tarjouksia uimalipuista. Kaverit vastapainoksi kannustivat kun Linda niin kovia joutui kokemaan.

Vierailija
740/839 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on poistanut instasta julkaisun jossa kertoi joutuneensa huonosti kohdelluksi ilman syytä. Harmi etten ottanut kuvakaappausta. Sai kommenteissa tarjouksia uimalipuista. Kaverit vastapainoksi kannustivat kun Linda niin kovia joutui kokemaan.

Sama nyyhkytarina löytyy facesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän