IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päivi savilampi ei tod ole mukana ketään irtisanomassa eikä sekaannu asiaan.
t. kaupungin työbtekijä
Päivi, älä edes yritä!
Ei Päivi normaalisti osallistu joten se kertoo tästä casesta paljon, ihan sama mitä selittelee.
En ota kantaa tapaukseen. Jotenkin tuntuu että kaupungeissa ruuhka, massat, tungos tai tunkeminen, stressi ja tuskastuminen osalla kasvaa. Sitten kiire ja tapa jolla asiat toimivat, jos toimivat. Ei ehkä kiukkuun saakka kaikilla, mutta johonkin joka kuulostaa taviksillakin valitukselta. Liikaa kaikkea. Kaupunkisuunnittelu on tiivistä ja jotain pitäisi parantaa, helpottaa. Josko silloin kaikilla olisi helpompaa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Tällä Lindalla on ennenkin ollut ongelmia uimahallissa, oli viimeeksi sitä mieltä että joku kuvasi häntä alastin ja nosti metelin.
Taustalla hänellä voi olla vakavaakin ongelmaa. Esimiesten syytä reagoida työkykyyn. Vastuullisessa asemassa päättämässä lastensuojelussa lasten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Lippukassan työ? Istut lasikopissa, mitään muuta et suostu tekemään. Ja kuinka moni tarvitsee lippukassaa kun useilla on sarjaranneke. Marita voi tulla omilla kasvoillaan esiin. Kiertävät työvuorot: kaikki tekee kaikkea.
Uimavalvojan työtä ei voi eikä saa tehdä kuka tahansa.
Marita valittiin työhön yli sadan hakijan joukosta ja sitten huomattiinkin koeajan lopuksi että, tulikin inkompetentti valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Marita valittiin työhön yli sadan hakijan joukosta ja sitten huomattiinkin koeajan lopuksi että, tulikin inkompetentti valituksi.
Marita ei osannut päästää ilmaiseksi liputonta asiakasta.
Voisko Lindan kaltaiset Erittäin Merkittävät Henkilöt käyttää esim pääkallokokardia pipossaan tms., jolloin uimakassat oaisivat kohdella heitä hellävaraisemmin? Uimakassoilla voisi olla esim. keltainen tähti ommeltuna rintapieleen, jolloin kaikki olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Lindan kaltaiset Erittäin Merkittävät Henkilöt käyttää esim pääkallokokardia pipossaan tms., jolloin uimakassat oaisivat kohdella heitä hellävaraisemmin? Uimakassoilla voisi olla esim. keltainen tähti ommeltuna rintapieleen, jolloin kaikki olisi helpompaa.
Kahden kerroksen väkeä, status merkitsee eniten. Sääntö yksi: Älä loukkaa ylempääsi!
Tämä tapaus on vain jäävuoren huippu.
Mitä lastensuojelun asiakkaat joutuvat häneltä kestämään? Millaista harkintaa ja asioitten taustojen ymmärtämistä kykenee osoittamaan ihminen, joka riehuu ja yrittää peitellä virheitään jopa uimahallin kassalla?
Tämä ongelma koskee koko sotea. Johto on ylimielistä, vain raha merkitsee. Johtoon hakeutuu ja valitaan uraohjuksia, joita ihmisten hätä ei kosketa. Asiakkaat pelkäävät eivätkä uskalla puolustautua.
Nyt tämä Linda on uhriutunut oikein kunnolla sosiaalisessa mediassa,ottanut oiken kunnon koiran ilmeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä prinsessakokoomuslainen tajuaa pyytää anteeksi, samoin ne kaveriesimiehet. Branderille tulee varmasti tuomio kunnianloukkauksesta ja hyvä niin. En äänestäisi ikimaailmassa tuollaista raivotarta.
Poliisihan jo lopetti tutkinnan.
Poliitikolla ei ollut alavartalossa yllä edes uimahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä prinsessakokoomuslainen tajuaa pyytää anteeksi, samoin ne kaveriesimiehet. Branderille tulee varmasti tuomio kunnianloukkauksesta ja hyvä niin. En äänestäisi ikimaailmassa tuollaista raivotarta.
Monesti rikoksentekijä on poliisin vanha tuttu. Ettei vaan olisi poliisi tässä keississä Lindan vanha tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetti koska asia todettiin niin vähäpätöiseksi että siitä olisi tullut korkeintaan sakkotuomio. Jos oikein ymmärsin niin poliisi ei ottanut kantaa siihen, oliko Linda syyllinen vai syytön, juttua vain ei ryhdytty tutkimaan enempää.
Kunnalla siis tulee koko johtokööri ja vie sinut kellariin kun työsuhde puretaan koeajalla?
Vierailija kirjoitti:
Naurettava akka ja köyhä kun ei meinaa olla uimalippuun rahaa ja rupeaa solvaamaan ihmisiä.
Miksei se käytä oman talonsa uima-allasta!
hahaa, mulle kävi joskus 80-luvulla samoin.
Olin saanut halvan asunnon opiskelupaikasta. Vanhan huoltiksen perähuoneusto. Huoltis ei edes toiminut enää. Oli halpa asunto. Mutta pihalle oli tehty kylmäasema (automaatti). Yks aamuyö heräsin kun joku hakkasi ikkunaa. meni katsoon että taasko joku känninen, siin oli joku räkäle viereisellä tontilla.
Joku nainen jakkupuvussaan ei ollut saanut bensaa automaatista. Sanoin vain etten ole töissä vaan asun paikassa. Automaatissa pitäis olla numero mihin voi soittaa. Alko keuhkoon kunnolla.
Seuraavana aamuna vuokrananataja soitti vihaisena. Tuli irtisanomisilmoitus. Olin aiheuttanut häiriötä ympäristössä.
Koulussa jouduin rehtorin puheille. Tuli aika paljon huutoa.
Selvisi että se muija oli rehtori ja kaupungijohtajan vaimo.
Vierailija kirjoitti:
hahaa, mulle kävi joskus 80-luvulla samoin.
Olin saanut halvan asunnon opiskelupaikasta. Vanhan huoltiksen perähuoneusto. Huoltis ei edes toiminut enää. Oli halpa asunto. Mutta pihalle oli tehty kylmäasema (automaatti). Yks aamuyö heräsin kun joku hakkasi ikkunaa. meni katsoon että taasko joku känninen, siin oli joku räkäle viereisellä tontilla.
Joku nainen jakkupuvussaan ei ollut saanut bensaa automaatista. Sanoin vain etten ole töissä vaan asun paikassa. Automaatissa pitäis olla numero mihin voi soittaa. Alko keuhkoon kunnolla.
Seuraavana aamuna vuokrananataja soitti vihaisena. Tuli irtisanomisilmoitus. Olin aiheuttanut häiriötä ympäristössä.
Koulussa jouduin rehtorin puheille. Tuli aika paljon huutoa.
Selvisi että se muija oli rehtori ja kaupungijohtajan vaimo.
Ei oo todellista!
Tuo irtisanominen on ollut laiton. Ensin pitää huomauttaa virheistä, sitten antaa kirjallinen varoitus. Kumpaakaan ei ole tässä tapauksessa tehty.
Koko tapaus haisee, ja pahasti.
Tällä Lindalla on ennenkin ollut ongelmia uimahallissa, oli viimeeksi sitä mieltä että joku kuvasi häntä alastin ja nosti metelin.