IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Jos häntä aiemmin harmitti, ettei tiedetty, kuka hän on, sitä pelkoa ei enää ole. Koko Suomi tietää nyt, kuka Linda Brandt-Ahde on.
Persaukinen uintiharrastaja, ei varaa edes 4 € lippuun. Reppana. Edes uimahallin kassa ei tiennyt kuka hän on.
Olen yllättynyt mutta nauttii täytttä luottamusta.Ja meillä on hyvä hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Rohkea tuo uimahallivalvoja, kun vie asiaa eteen päin. Toivottavasti saa oikeutta asialleen.
Vastenmielistä käytöstä poliitikolta ja vastenmielistä suhteiden hyväksikäyttöä.
Niin. Montakohan kertaa on "pieni" nöyrtynen "suuren" painostuksen edessä. Hyvä, että jotkut eivät luovuta helpolla.
Onnea kokoomus, hieno edustaja teillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos häntä aiemmin harmitti, ettei tiedetty, kuka hän on, sitä pelkoa ei enää ole. Koko Suomi tietää nyt, kuka Linda Brandt-Ahde on.
Entinen poliitikko.
Mielenkiintoista kun katsoo Lappeenrannan uimahallien lippuhintoja, siellä ei näytä olevan 4 € lippuja. 4,25 € maksaa 7-18 vuotiaat, opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät ja mitään ehtoa näistä ei kyseinen henkilö taida täyttää?
Linda varmasti esittää julkisen anteeksipyynnön tälle Maritalle.
Siis ihan oikeasti? Pientä palkkaa saava yrittää tehdä työtään ja joku ö-luokan pikkupoliitikko käyttäytyy kuin mafioso ja kiristää ja järjestelee potkut? Hyi helvetti, olisi varmaan jo ihan kokoomuksen oman edun mukaista tuolla alueella hankkiutua tuollaisesta taakasta irti - tuollainen toksisuus tarttuu ja pinttyy kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä joku jo mainitsikin hyvän pointin.mitään paperia tai sopimusta ei tarvi allekirjoittaa jos siinä joku väärä asia tai virhe.
vaatikaa uusi. vasta kun oot tyytyväinen paperin sisältöön kelpuuta se ja kaikkea ei tarvi allekirjoittaa koskaan esim.laitonta toimenpidettä tai asiaa.
tässä on selkeästi painostettu hätääntynyt ihminen.
aina voi tosiaan sanoa että luen nämä kotona ja palataan asiaan ja sanoa ei !nämä paperit on laittomia.
siis nää laittomat painostajat tutkintaan. 4 euron takia virkarikoksia.
Ja mikään paperi ei päde jos sitä ei ole luettu ja ymmärretty yhessä samassa tilassa sopimuskumppaneiden ja todistajien läsnäollessa.
Tietääkö Marita tämän?
Vierailija kirjoitti:
se että mukaan vedetty kaupungin henkilökuntaa yhtä aspaa painostaan, on kuin jostain diktatuurista. kaikki tutkintaan....
Tämä.
Lindan läheiset kokoomuslaiset, jotka luette tätä palstaa. Sanokaa sille Lindalle, että hänen täytyy esittää julkinen anteeksipyyntö, pahoitella uimahallikäytöstään sekä katua toimintaansa työntekijän työsuhteen päättämiseksi. Tämä on ainoa keino pelastaa, mitä enää pelastettavissa on. Lindahan ei itse tätä tajua, mutta ymmärtää varmasti painostuksen merkityksen. Toimikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti kadu, mutta yrittää pelastaa nahkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on ollut uutisia, että asiakaspalvelijat joutuvat herjausten ja erilaisten purkausten, jopa väkivallan kohteeksi. Olen aina kuvitellut, että tekijät on joitakin laitapuolen kulkijoita. Tulipa asia kerralla selväksi.
Ei, kyllä ne on keski-ikäisiä naisia enimmäkseen. Kukaan ei uskois, jos kertoisin mitä kaikkea on nähty ja koettu vaateliikkeessä tämän kohderyhmän kanssa.
T. vaatemyyjä
Vaateliikkeissä voi olla noin, mutta 15 vuotta muissa liikkeissä asiakaspalvelua tehneenä sanon, että kyllä kaikista löytyy paskiaisia. Naisista, miehistä, juopoista, insinööreistä, nuorista, vanhoista jne.
20 vuotta aspana olen ollut, eri liikkeissä. Kaikista haastavin kohderyhmä on ollut keski-ikäiset naiset. Käsi sydämell
Voit varmasti sanoa, mutta niin voin minäkin. Turhaa tehdä stereotypiota, kun ne eivät aina päde, vaikka oma kokemus niin olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tulee vaatimaan Maritalta anteeksipyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Lindan läheiset kokoomuslaiset, jotka luette tätä palstaa. Sanokaa sille Lindalle, että hänen täytyy esittää julkinen anteeksipyyntö, pahoitella uimahallikäytöstään sekä katua toimintaansa työntekijän työsuhteen päättämiseksi. Tämä on ainoa keino pelastaa, mitä enää pelastettavissa on. Lindahan ei itse tätä tajua, mutta ymmärtää varmasti painostuksen merkityksen. Toimikaa.
Olisi varmaan aiheellista löytää uusi työ eikä vain pyydellä anteeksi? Tällä hetkellä on tosi vaikeaa löytää työtä ja sitten tuollainen suu täynnä kultalusikoita syntynyt tollo pikkumaisuuksissaan järjestää työtään vain tekevälle potkut. Toivottavasti tulee äänestetyksi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Pelastaa mitä? Lindan Ura? Kokoomuksen maine? Ei ihmiset nyt sentään niin tyhmiä ole. Kokoomus voi osoittaa suoraselkäisyyttä ja kehottaa Lindaa luopumaan ehdokkuuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti? Pientä palkkaa saava yrittää tehdä työtään ja joku ö-luokan pikkupoliitikko käyttäytyy kuin mafioso ja kiristää ja järjestelee potkut? Hyi helvetti, olisi varmaan jo ihan kokoomuksen oman edun mukaista tuolla alueella hankkiutua tuollaisesta taakasta irti - tuollainen toksisuus tarttuu ja pinttyy kiinni.
Kaksi matalapalkkaista törmäyskurssilla. EIkö lappeen rannalla makseta palkkaa lastensuojelun johtavalle sosiaalityöntekijälle kun pummilla pyrkii sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen tapaus. VTM:n gradun tehnyt itsemurhan tehneiden läheisistä, siis alle 27 -vuotiaista. Ja sitt samalla menny LUTiin ja tehny typerän merkkilaukkukirppisgradun hankintajohtamisesta. Erikoista.
On näitä muillakin paikkakunnilla sossuissa. Rakastetaan materiaa, ja hyväpalkkainen virka kunnalla kiinnostaa, vaikka itse työ vtuttaa silminnähden. Haetaan politiikkaan vähän hakemaan lisätienestiä ja lisää valtaa, vaikkei päässä liiku Chanelia kummempaa. Lähimmäisen auttamista on vain vaalipuheissa, mutta vip-elämä ja juhlat on oikeasti lähellä sydäntä. Ihmiset arvioidaan tasan sen mukaan, kuinka paljon heillä on omaisuutta ja asemaa, miten heistä voi hyötyä.
Ei ihme, että lastensuojelu ja vanhustenhuolto on kriisiytynyt, kun siellä on tällaista sakkia
Lasun sossulta siviilissä kuultuna virassa on todella erikoista sakkia. Huoli herää, ei niinkään lapsista, vaan niistä sossutantoista. Toivottavasti niillä yhdelläkään ei ole omia lapsia.
ainoa oikea toimi on poistaa tämä ehdokas kokonaan. ei pysty toimimaan missään virassa. toivon että joka puolue poistaa kaikki perseilijät pois.
20 vuotta aspana olen ollut, eri liikkeissä. Kaikista haastavin kohderyhmä on ollut keski-ikäiset naiset. Käsi sydämellä voin tämän sanoa.