Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut

Vierailija
12.03.2025 |

Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.

www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e

Kommentit (839)

Vierailija
301/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se Linda tekee työssään niille avuttomille lapsiparoille, jotka ovat heitteillä, ja joita ei ole puolustamssa kukaan???

Vierailija
302/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?

Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti. 

T.kokenut aspa itsekin

Sitä voi jälkikäteen kirjata kaikenlaista. 

Olihan siellä jotain sattunut mutta kyseinen aspan henkilö ei ollut sillä tavoin asioihin osallinen, että häntä

voisi mitenkään edes moittia.

Mistä ihmeestä voit tietää tämän?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Linda pääsisi Eduskuntaan ja ministeriksi, niin hän varmaan julistaisi itsensä Suomen kuningattareksi.

Vierailija
304/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia pitää selvittää perinpohjin. Ehkä ihmiset myöhemmin uskaltavat pitää puoliaan, jos tapaus päätyy aspan eduksi. Valitettavasti jotkut julkisuuden henkilön sekä virkaa tekevät käyttävät asemaansa häikäilettömästi hyväkseen. Tätä ei pidä suvaita eikä hyväksyä.

"Kohtalon oikusta Marita joutuisi ristiriitaan kahden julkisen vallankäyttäjän, merkittävän poliitikon ja Lappeenrannan kaupungin kanssa.

- Ammattitaitoni, osaamiseni ja ihmisarvoni mitätöitiin. Tämä on ollut minulle äärimmäisen stressaavaa ja kuormittavaa, sanoo Marita IL:lle."

Vierailija
305/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on juntti! Hienot naiset käy Spaassa, eikä missään yleisissä kusisissa uimahalleissa!!!

Vierailija
306/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin pientä valta-asemaa, ettei se kihahtaisi jollakin päähän?

Aika tarkkaan iltalehti koittaa vääntää tarinaa että syypää on kokoomuslainen tietty. Toisaalta jos jutun kuvailut pitää paikkansa niin miten tuollainen tärkeilevä säätäjä on kaikista maailman paikoista just lastensuojelussa.

Muuten en osaa sanoa mitä tuossa tapahtui, paitsi että hyvin kevyin perustein julkinen(kin) sektori purkaa koeajalla vakituisia työsopimuksia näemmä. Eli olisko aika tehdä tuolle jotain vai eikö liittoja kiinnosta muu kuin omat verovapaat osakemiljardinsa?

Sääliksi käy lapsia ja vanhempia, jotka joutuvat tällaisen ihmisen kynsiin, kun hakevat apua.

Vierailija
307/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Linda pääsisi Eduskuntaan ja ministeriksi, niin hän varmaan julistaisi itsensä Suomen kuningattareksi.

Hän VAATISI huutamalla, että kaikki kutsuvat häntä kuningattareksi, tai hän järjestää kaikille potkut.

Vierailija
308/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa työntekijällä ei ole kuin yksi vaihtoehto, päästää tuollaiset röyhkeät julkiset naamat ilman lippua. Olen joskus ollut vastaavassa tilanteessa ja pakko oli oppia, jos halusi pitää työpaikkansa. 

Vierailija
309/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluukohan samojen Ahteiden klaaniin joissa oli ainakin tämä edesmennyt sähköasentaja joka kerkes Veikkauksessa yhtä ja toista ja jonka pojalle kelpas hieman Pepsi-Maxia jytymmät jutut ja vaimokin tunnettu valtakunnannarsisti.

Ei.

Vierailija
310/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt tiedät jo millainen ihminen olen. Tiedoksesi että olen erittäin lojaali, mutta en silloin, jos työkaveri on mielestäni väärässä. Eli valehtelemaan en ala. 

Tästä keissistä en tiedä muuta kuin mitä tuossa artikkelissa luki ja sen perusteella, kuten sanoin, olen lähtökohtaisesti underdogin puolella, mutta näen myös mahdollisuuksia harmaan sävyihin, ja niitä yritin tuoda esiin.

Jutussa sanottiin, että yksikään kollega ei enää ole aspan puolella. Enkä väittänyt missään kohtaa aspan puhuneen vttumaisen sarkastisesti, vaan sanoin, että asiat voi esittää niin tai sitten ystävällisesti.

Yritäpä vähän rauhoittua nyt, tunnut ylireagoivan kaikkeen ja tulkitset puheitani ihan miten sattuu.

Yksikään kollega ei uskalla sanoa enää mitään epäreilujen yllätyspotkujen pelossa. Juttu haisee pahalta tänne asti!

Näin minäkin uskon. Suomessa tuollaisia hanttihommia tekevän irtisanomissuoja varsinkin koeaikana on oikeasti ihan olematon. Niitä perusteita on helppo keksiä kenestä tahansa, eikä kenkää saanut työntekijä voi niitä osoittaa vääräksi. Harva rivityöntekijä uskaltaa nousta uhmaamaan työnantajaa ja puolustamaan "Maritaa" oman työpaikkansa riskeeraten. Miettikääpä itseänne, uskaltaisitteko tehdä niin vaikka tietäisitte olevanne oikeassa ja vaikka "Marita" olisi ollut hyvä ja pidetty kaveri.

Vierailija
311/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra rupesi äkkiä näyttämään ihan asialliselta ihmiseltä. Kaduttaa, että olen häntä moittinut. En ota kantaa puolueeseen.

Vierailija
312/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?

Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti. 

T.kokenut aspa itsekin

Sitä voi jälkikäteen kirjata kaikenlaista. 

Olihan siellä jotain sattunut mutta kyseinen aspan henkilö ei ollut sillä tavoin asioihin osallinen, ett

Ei voi mistään. Ja jos kerta muka olisi tehnyt niin pahoja virheitä töissään, että niistä työsuhde pitää lopettaa, niin outoa minusta on se, että niitä ei ole kertaakaan otettu puheeksi, käyty läpi tai kehotettu tekemään asiat toisin. Käsittääkseni edelleenkin ennen potkuja asia pitää antaa tiedoksi ja työntekijälle mahdollisuus korjata tekemisiään, vai joko Sekoomuksen ajama " potkut heti" -laki on tullut voimaan. Jos perusteluissa sanotaan, että ei ole tehnyt uimavalvojan töitä, niin niitä ei voi vaatia, jos niitä ei ole kirjattu työsopimukseen, ja niitä ei osaa, eikä ole niihin saanut perehdytystä. Itse olen akuuttihoitotyössä oleva sairaanhoitaja, ja kieltäytyisin ko tehtävistä, koska tiedän, että osaamiseni ei riittäisi ihmisen pelastamiseen vedestä.

Vierailija
313/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on juntti! Hienot naiset käy Spaassa, eikä missään yleisissä kusisissa uimahalleissa!!!

Mutku mä en saa alennusta niihin!

Vierailija
314/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, kun sinne pitää maksaa. Tähän asti Linda on päässyt ilmaiseksi verovaroilla maksettuun uimahalliin.

Vierailija
315/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia ne kokoomusnousukkaat just on. Yrittävät esittää pikkurilli pystyssä hienompaa kuin ovat, ja kompastuvat sitten ahneuksissaan johonkin mitättömään 4 euroon. Ja kaikille paljastuu samalla vahingossa, etteivät ne oikeasti mitään hienoja ihmisiä olekaan. Räyhääviä spurguja kummempia.

Vierailija
316/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus työllisyystalkoissa. Osa 25892126.

Vierailija
317/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa työntekijällä ei ole kuin yksi vaihtoehto, päästää tuollaiset röyhkeät julkiset naamat ilman lippua. Olen joskus ollut vastaavassa tilanteessa ja pakko oli oppia, jos halusi pitää työpaikkansa. 

Sitähän se Lindakin yritti.  ;)

Vierailija
318/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttua pengottaisiin, niin kävisi taatusti selville, että Linda on tähän asti saanut käydä ilmaiseksi uimahallilla, koska Linda on uimahallin pomon kaveri. Nyt töihin tuli hlö, joka ei tunne Lindaa, eikä tiennyt tästä käytännöstä. Tuo "lippu" on taatusti vain hämäystä, Lindalla ei taatusti ole mitään lippua koskaan ollutkaan. 

Vierailija
319/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt tiedät jo millainen ihminen olen. Tiedoksesi että olen erittäin lojaali, mutta en silloin, jos työkaveri on mielestäni väärässä. Eli valehtelemaan en ala. 

Tästä keissistä en tiedä muuta kuin mitä tuossa artikkelissa luki ja sen perusteella, kuten sanoin, olen lähtökohtaisesti underdogin puolella, mutta näen myös mahdollisuuksia harmaan sävyihin, ja niitä yritin tuoda esiin.

Jutussa sanottiin, että yksikään kollega ei enää ole aspan puolella. Enkä väittänyt missään kohtaa aspan puhuneen vttumaisen sarkastisesti, vaan sanoin, että asiat voi esittää niin tai sitten ystävällisesti.

Yritäpä vähän rauhoittua nyt, tunnut ylireagoivan kaikkeen ja tulkitset puheitani ihan miten sattuu.

Kun ei muuhun pystytä, otetaan käyttöön tuo "yritäpä vähän rauhoittua" -fraasi. Aspan olisi pitänyt sanoa se Lindalle. Ai niin, Lindahan on

"asiakas kun on aina oikeassa."

Tässä on kyllä väärinymmärretyin lause koko historiassa. Asiakas on aina oikeassa ei tarkoita sitä, että hän voi räyhätä ja valittaa mitä vaan.

Se tarkoittaa sitä, että ei ole mitään väliä mitään väliä millainen tuote tai palvelu tai niiden hinta on markkinoijan tai myyjän tai tehtaanjohtajan mielestä. Asiakas sen päättää, myykö se vai ei. Ja niinpä asiakas on aina oikeassa sen suhteen, onko tuote tai palvelu hyvä vai ei.

Vierailija
320/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Linda tekee työssään niille avuttomille lapsiparoille, jotka ovat heitteillä, ja joita ei ole puolustamssa kukaan???

Sanopa muuta. Kun ei aikuinenkaan ilman juristia hänen kanssaan pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi