Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut

Vierailija
12.03.2025 |

Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.

www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e

Kommentit (839)

Vierailija
281/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?

Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti. 

T.kokenut aspa itsekin

"Ystävällisen ratkaisuhakuisesti" = Anteeksi, kun teillä ei ole voimassa olevaa lippua, vika on taatusti meissä. Olkaa hyvä ja menkää uimaan vaan, teiltä ei lippua vaadita.

Näinkö sinun mielestäsi aspan olisi pitänyt tilanne hoitaa? Näinkö sinä olisit nuollut poliitikon varpaat? 

Vierailija
282/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä käytöstä poliitikolta ja vastenmielistä, miten verkosto toimii. 

Hyvä, että asiakaspalvelija toi jutun julkisuuteen. 

Noi on vielä ns. pikkupoliitikoita, vasta nousevia pikkutähtiä. Yleensä noin toimii ne isommat poliitikot. 

Linda kuvittelee olevansa iso poliitikko.

Linda on Lappeenrannan Donald Trump

You are fired!!!!!!

https://images.app.goo.gl/A8aTB8dHswdk9FAH8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, nyt tiedät jo millainen ihminen olen. Tiedoksesi että olen erittäin lojaali, mutta en silloin, jos työkaveri on mielestäni väärässä. Eli valehtelemaan en ala. 

Tästä keissistä en tiedä muuta kuin mitä tuossa artikkelissa luki ja sen perusteella, kuten sanoin, olen lähtökohtaisesti underdogin puolella, mutta näen myös mahdollisuuksia harmaan sävyihin, ja niitä yritin tuoda esiin.

Jutussa sanottiin, että yksikään kollega ei enää ole aspan puolella. Enkä väittänyt missään kohtaa aspan puhuneen vttumaisen sarkastisesti, vaan sanoin, että asiat voi esittää niin tai sitten ystävällisesti.

Yritäpä vähän rauhoittua nyt, tunnut ylireagoivan kaikkeen ja tulkitset puheitani ihan miten sattuu.

Vierailija
284/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yrityksessä aspat saavat huutojen ja haukkujen lisäksi myös tappouhkauksia. Silti he eivät ole koskaan tehneet kenestäkään rikosilmoitusta. Oikeasti kokenut aspa tietää miten hankalien asiakkaiden toimitaan ja ymmärtää että ne kuuluvat työnkuvaan eikä ota niitä henkilökohtaisesti. Tuo että työn päättyminen koeajalla johtuu tuosta tapauksesta on hänen oma tulkinta. Todennäköisesti syitä on ollut useita esim. hänen haluttomuus ja kykenemättömyys tuurata uimavalvojia joka oli ilmeisesti osa työnkuvaa ja tämä inssidenssi on ollut "viimeinen pisara". Yleisesti työpaikoilla ei tykätä uusista työntekijöistä jotka kitisevät työtehtävistään ja yrittävät sälyttää niitä toisten harteille kun he eivät niistä tykkää.

Vierailija
285/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kallistus myös uskomaan aspan kertomaa enemmän. Näitä vallan väärinkäytöksiäkin on korruptio suomi pullollaan ja tässä vain jäävuorenhuippua nähdään. Ihmisten pitäisi äänestää päättäviin virkoihin hyviä ihmisiä eikä näitä outoja.

Vaikka aspa olisi mokannut Lindan lipun ja vaikka olisi tehnyt muitakin virheitä työssään, mutta jos niistä virheistä ei ole kertaakaan koskaan edes huomautettu, niin aspa voittaa heittämällä oikeudessa. Jos vaan tuomari ei ole Lindan kavereita...

Vierailija
286/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia pitää selvittää perinpohjin. Ehkä ihmiset myöhemmin uskaltavat pitää puoliaan, jos tapaus päätyy aspan eduksi. Valitettavasti jotkut julkisuuden henkilön sekä virkaa tekevät käyttävät asemaansa häikäilettömästi hyväkseen. Tätä ei pidä suvaita eikä hyväksyä.

Vierailija
287/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt tiedät jo millainen ihminen olen. Tiedoksesi että olen erittäin lojaali, mutta en silloin, jos työkaveri on mielestäni väärässä. Eli valehtelemaan en ala. 

Tästä keissistä en tiedä muuta kuin mitä tuossa artikkelissa luki ja sen perusteella, kuten sanoin, olen lähtökohtaisesti underdogin puolella, mutta näen myös mahdollisuuksia harmaan sävyihin, ja niitä yritin tuoda esiin.

Jutussa sanottiin, että yksikään kollega ei enää ole aspan puolella. Enkä väittänyt missään kohtaa aspan puhuneen vttumaisen sarkastisesti, vaan sanoin, että asiat voi esittää niin tai sitten ystävällisesti.

Yritäpä vähän rauhoittua nyt, tunnut ylireagoivan kaikkeen ja tulkitset puheitani ihan miten sattuu.

Yksikään kollega ei uskalla sanoa enää mitään epäreilujen yllätyspotkujen pelossa. Juttu haisee pahalta tänne asti!

Vierailija
288/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluukohan samojen Ahteiden klaaniin joissa oli ainakin tämä edesmennyt sähköasentaja joka kerkes Veikkauksessa yhtä ja toista ja jonka pojalle kelpas hieman Pepsi-Maxia jytymmät jutut ja vaimokin tunnettu valtakunnannarsisti.

Vierailija
289/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?

Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti. 

T.kokenut aspa itsekin

"Ystävällisen ratkaisuhakuisesti" = Anteeksi, kun teillä ei ole voimassa olevaa lippua, vika on taatusti meissä. Olkaa hyvä ja menkää uimaan vaan, teiltä ei lippua vaadita.

Näinkö sinun mielestäsi aspan olisi pitänyt

Olisin sanonut, että meidän järjestelmä näyttää näin, mutta ymmärrän että teillä on eri käsitys, joten tämä pitää tietenkin selvittää. Nyt kuitenkin pitäisi ostaa uusi lippu, joka sitten tietenkin hyvitetään kun asia saadaan selvitettyä ja jos vika on meidän päässä. Ja sellaisella ystävällisen asiallisella ilmeellä ja äänensävyllä, että asiakkaalle tulee olo että hänet otetaan vakavasti ja että olen hänen puolellaan "järjestelmää" vastaan.

Vierailija
290/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.kokenut aspa itsekin

Oikeasti kokeneena aspana tunnistan heti huonosti käyttäytyvän asiakkaan. Hän ei puhu, vaan huutaa kaikki asiansa. Vaatii ja uhkailee. Tenttaa työntekijän nimen, luulee pelotteleva

Siitä on kuvamateriaalia missä Linda ulvoo

Vierailija
291/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda-hyvä,

vaaleihin asti pitää olla mielinkielin kaikkien äänestäjien edessä. Nyt voi tulla yllätyspotkut sullekin!

Vierailija
292/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mä vasta hokasin, että totuudellahan ei ole tässä asiassa oikeastaan mitään merkitystä jos ja kun tärkeintä tässä yhteiskunnassa on kuitenkin se fyrkka, etenkin Lappeen Rannassa josta venäläiset raharikkaat turistitkin ovat häipyneet pois rahojaan syytämästä.

Nimittäin kokkarihallituksen johtaman yhteiskunnan kannalta katsottuna on kiistatta aina sekä valtion että kunnan verotulot huomioiden parempi kun tällaisessa tilanteessa se pienempituloinen ja siis vähemmän veroja maksava skisman osapuoli saa fudut, olipa tarinan konna kumpi tahansa.

Money talks, bullshit walks.

Vierailija
293/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei muuhun pystytä, otetaan käyttöön tuo "yritäpä vähän rauhoittua" -fraasi. Aspan olisi pitänyt sanoa se Lindalle. Ai niin, Lindahan on tässä se väärin ymmärretty uhri, asiakas kun on aina oikeassa.

Vierailija
294/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tragikoomista miten pienestä ongelmasta tehdään iso ongelma.

Ainoastaan traagista, että ihminen menettää työpaikkansa yhden vallanhimoisen hullun takia.

Vierailija
295/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas maukas keissi!

Linda on kyllä uuvatti.

Vierailija
296/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tragikoomista miten pienestä ongelmasta tehdään iso ongelma.

Ainoastaan traagista, että ihminen menettää työpaikkansa yhden vallanhimoisen hullun takia.

Toivottavasti saa uuden ja paremman duunin!

Vierailija
297/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.kokenut aspa itsekin

Sitä voi jälkikäteen kirjata kaikenlaista. 

Olihan siellä jotain sattunut mutta kyseinen aspan henkilö ei ollut sillä tavoin asioihin osallinen, että häntä

voisi mitenkään edes moittia.

Vierailija
298/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kokoomuksen entinen nouseva tähti Susanna Koski, joka vertaili budjettiaan köyhän työttömän kanssa telkkarissa. Työtä hänen mielestään löytyi kaikille, kun vaan katsoi auton ikkunasta metsään. Eduskunnasta ei hänelle tämän jälkeen töitä löytynyt. Hän nosti sitten sopeuttamisrahaa, jota oli itse aiemmin kovasti arvostellut.

Vierailija
299/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.kokenut aspa itsekin

Näinkö sinun mielestäsi aspan olisi pitänyt

Poliitikoilla on muutenkin liikaa etuja. Jos on noin örvelö ettei halua maksaa 4 e niin ihan oma vika.

Vierailija
300/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei muuhun pystytä, otetaan käyttöön tuo "yritäpä vähän rauhoittua" -fraasi. Aspan olisi pitänyt sanoa se Lindalle. Ai niin, Lindahan on

Sinulle ilmeisesti joudutaan aika usein sanomaan, että rauhoitu, jos se fraasi on tullut tutuksi :D 

Olen eri mieltä kanssasi tässä tapauksessa, tai oikeastaan niin, että minä en ole varma mitä tapahtui ja sinä vaikutat "tietävän varmuudella" mitä tapahtui. Ei meidän silti tarvitse riidellä, vaan voidaan vain keskustella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi