IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Hauska tutustua!
Hei! Olen 39-vuotias lappeenrantalainen ehdolla jatkokaudelle kunta- ja aluevaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Perheeseeni kuuluu puolisoni, lapsi. Olen eläinrakas, meillä on perheenjäsenenä kaksi kania. Olen luonteeltani jalat maassa oleva optimisti. Työni ja koulutukseni kautta minulla on monipuolista osaamista, jonka johdosta olen ehdolla jatkokaudelle. Haluan pitää huolta Lappeenrannan menestyksestä ja Etelä-Karjalan hyvinvoinnista kestävästi ja vastuullisesti. Ajattelen, että kokemukseni päättäjänä tuo minulle edellytyksiä toimia valtuutettuna vahvasti ja vaikuttavasti. Uskallan nostaa asioita esiin ja toimia Lappeenrannan ja eteläkarjalaisten äänenä valtuustossa ja toimielimissä. Olen ihmisrakas, inhimillinen ja oikeudenmukainen ihminen ja vastuutehtävissä toimiminen on minulle sydämen asia.
Huutonaurua oksennus suussa...
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa on tietysti vain kerrottuna toinen puoli ja se että hän on palkannut jopa lakimiehen ajamaan kunnianloukkaussyytettä tätä henkilöä vastaan kertoo kyllä paljon myös asiakaspalvelijan luonteesta. Luulisi että hän on noin pitkän asiakaspalvelu-uransa aikana tavannut muitakin hankalia asiakkaita, joten tietäisi homman luonteen. Ymmärtäisin paremmin jos hän olisi palkannut asianajajan ajamaan "perusteetonta" koeaikapurkua. No varmaan on tätäkin yrittänyt mutta ei mennyt läpi. Tuo uimavalvojan tuuraustapahtuma kyllä paljastaa sen että uimahallille on tehty virherekrytointi. Jos asiakaspalvelija itsekin myöntää ettei hän edes pääse sukeltamaan altaan pohjaan niin se jo kertoo siitä ettei hän sovellu tehtävään, jossa hänen pitää toimia uimavalvojan tuuraajana. Tällöin koeaikapurku on ok.
Oletko työpaikkakiusaaja vai ihan tahallasiko trollaat? Trollatessa kannattaa olla maltillinen ja uskottava eikä vetää näin härskisti yli. Amatööri;)
Vierailija kirjoitti:
lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijä
Noi kaikki on saatanasta seuraavia.
Keltanen neste syrjäyttänyt kaiken.
Itse kallistus myös uskomaan aspan kertomaa enemmän. Näitä vallan väärinkäytöksiäkin on korruptio suomi pullollaan ja tässä vain jäävuorenhuippua nähdään. Ihmisten pitäisi äänestää päättäviin virkoihin hyviä ihmisiä eikä näitä outoja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa on tietysti vain kerrottuna toinen puoli ja se että hän on palkannut jopa lakimiehen ajamaan kunnianloukkaussyytettä tätä henkilöä vastaan kertoo kyllä paljon myös asiakaspalvelijan luonteesta. Luulisi että hän on noin pitkän asiakaspalvelu-uransa aikana tavannut muitakin hankalia asiakkaita, joten tietäisi homman luonteen. Ymmärtäisin paremmin jos hän olisi palkannut asianajajan ajamaan "perusteetonta" koeaikapurkua. No varmaan on tätäkin yrittänyt mutta ei mennyt läpi. Tuo uimavalvojan tuuraustapahtuma kyllä paljastaa sen että uimahallille on tehty virherekrytointi. Jos asiakaspalvelija itsekin myöntää ettei hän edes pääse sukeltamaan altaan pohjaan niin se jo kertoo siitä ettei hän sovellu tehtävään, jossa hänen pitää toimia uimavalvojan tuuraajana. Tällöin koeaikapurku on ok.
Hei Linda! Mitä sinulle kuuluu tänään?
Olisit lukenut jutun paremmin. Asiakaspalvelijalta ei vaadittu sukeltamistaitoa.
Menepä tilaamaan makkaroita ja hernekeittoa sinne vaaliteltallesi ja ota parempaa saludoa myös. Taidat tarvita niitä äänestäjien houkuttelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, onko ollut muitakin konfliktitilanteita asiakkaiden kanssa tuon koeajan aikana. Joskus jokaiselle asiakaspalvelijalle sattuu persoonallisuushäiriöinen asiakas ja siinä ei auta muu kuin yrittää selvitä, mutta jos niitä riitatilanteita alkaa tulla useamman kerran vuodessa, niin sitten kyllä kannattaa tsekata myös oma ulosanti.
Jaha, Team Linda saapui puolustamaan Lindaa.
Selvä! Olen kylläkin vasemmistoa äänestävä duunari, mutta silti kykeneväinen näkemään mahdolliset muutkin puolet asiassa. Lienee sinulle mahdotonta?
Jaahas, Lindakin on jalkautunut linjoille...
Luuletko oikeasti, että jokainen joka ei ole täällä suorilta lynkkaamassa Lindaa on joko hän tai hänen "tiimiläinen", vai onko tuo vain taktiikka saada eriävät mielipiteet invalidoitua? Kaikki täällä nyt jumalautsi edelleen saa ajatella omilla aivoilla ja spekuloida vaihtoehtoja, eikä vaan pidä yhtyä sokeasti vihahuutokuoroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?
Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti.
T.kokenut aspa itsekin
Oikeasti kokeneena aspana tunnistan heti huonosti käyttäytyvän asiakkaan. Hän ei puhu, vaan huutaa kaikki asiansa. Vaatii ja uhkailee. Tenttaa työntekijän nimen, luulee pelottelevansa sillä. Simppelikin asia on oikeasti todella vai
Vau. Olit ilmeisesti paikalla kun olet noin aukottomasti selvittänyt kaikki tapahtumat ja jopa asianosaisten motiivit! Erotatko yleensä elämässä omien ajatuksiesi ja todellisuuden eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan kiihtyy nopeammin, Linda vai Petterin tunnin juna nollasta sataan?
Linda. Tunnin juna ei taatusti tule olemaan tunnin juna.
Tunnin myöhässä oleva juna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sarjakakkaaja, joka piinannut uimahalleissa?
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan kiihtyy nopeammin, Linda vai Petterin tunnin juna nollasta sataan?
Linda. Tunnin juna ei taatusti tule olemaan tunnin juna.
Tunnin myöhässä oleva juna.
Konduktöörille ja veturinkuljettajalle potkut.
Minäkin usein limoitun kiihotuksesta kun pääsen oikein huutamaan ja raivoamaan. Sitten nopeasti vessaan tai parkkipaikalle autoon sormettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, onko ollut muitakin konfliktitilanteita asiakkaiden kanssa tuon koeajan aikana. Joskus jokaiselle asiakaspalvelijalle sattuu persoonallisuushäiriöinen asiakas ja siinä ei auta muu kuin yrittää selvitä, mutta jos niitä riitatilanteita alkaa tulla useamman kerran vuodessa, niin sitten kyllä kannattaa tsekata myös oma ulosanti.
Jaha, Team Linda saapui puolustamaan Lindaa.
Selvä! Olen kylläkin vasemmistoa äänestävä duunari, mutta silti kykeneväinen näkemään mahdolliset muutkin puolet asiassa. Lienee sinulle mahdotonta?
Jaahas, Lindakin on jalkautunut linjoille...
Taitaa olla sen duunari-mies..
Vierailija kirjoitti:
Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?
Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti.
T.kokenut aspa itsekin
Et tainnut lukea juttua arvon ruskeakielinen. Kyseinen henkilö on paikallinen vaikuttaja ja koko juttu niin läpinäkyvä että hyi helkkari. Miksi koeaikapurku tuli "sattumalta" juuri nyt? Miten niin yksikään kollega ei tue? Mistä päättelit että sanottiin vttumaisen sarkastisesti?
En pidä kaltaisistasi ihmisistä. Muta valitettavasti te pärjäätte työelämässä. Tukena olette korkeintaan silloin kun siitä ei aiheudu mitään haittaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda sai varmaan orkut kun tuo aspa sai potkut.
Jännä, itselle tuli ihan sama mieleen. Useinhan tuollaiselle öykkäreille tuulee tilanteessa sellainen kiihottunut olo joka innostaa jatkamaan raivoamista.
Jotain sairastahan noissa räyhääjissä on, tai heidän elämäntilanteessaan.
Olen yhden ainoan kerran raivonnut aspalle koko pitkän elämäni aikana. Ja se oli sellainen tilanne, jossa perheen teini oli rankasti hölmöillyt, ja kesken tämän hässäkän selvittelyn soitti puhelinmyyjä, ja huusin kiroillen hänelle puhelimessa eli purin omaa pahaa oloani syyttömään, joka hölmönä sattui soittamaan sopimattomassa tilanteessa. Teini ei ollut edes itse paikalla, niin annoin tulla kaiken pahan oloni sille puhelinmyyjälle. Purkauduttuani minuutin tai kaksi, pyysin anteeksi ja kerroin, että olen pahoillani ja hän on syytön, ja että purin häneen jotain, joka ei hänelle kuulunut.
Mutta tuon tilanteen jälkeen ymmärrän paremmin näitä, jotka huutavat aspalle. Mutta vieläkään en ymmärrä niitä, jotka eivät pyydä anteeksi huutamistaan. Itsekin pyysin, vaikka olin tilanteessa, jossa oli perheenjäsenen hengenlähtö lähellä. Ei 4 euron taloudellinen tappio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava tyyppi tuo hyväveli-verkostoitunut kokoomuskyykkyttäjä. Muutaman euron takia aiheuttaa itseään heikommassa asemassa olevalle huomattavia vaikeuksia.
Jos on aina ilmaiseksi sisään päässyt, niin 4 euroa voi olla paljon.
Niinpä, köyhälle kaikki on kallista
Vierailija kirjoitti:
Eliitti-ihminen on käyttänyt verkostojaan kostamiseen. Myös syyttäjä selvästi mukana niissä verkostoissa. Hämärää touhua. Suomalaisessa yhteiskunnassa on venäläisiä piirteitä. Ei haittaisi, vaikka Putin veisi Lappeenrannan.
On jo vienyt ja loputkin itäsuomesta. Ihmiset siellä jähmettyi kauhusta kun sota alkoi. Ei siksi että sota on kamalaa vaan siksi että r.y.c.c.ä.n kanssa on niin ihana tehdä "pisnistä". Ovat kuulemma niin ihania ihmisiä ja katastrofi oli valmis kun rajat sulkeutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijä
Noi kaikki on saatanasta seuraavia.
Keltanen neste syrjäyttänyt kaiken.
Sydämen paikalla musta katkera möykky, ja housuissa takana musta suiro karvainen häntä.
... mutta uimahallilippua en maksa vaikka mikä olisi!