Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut

Vierailija
12.03.2025 |

Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.

www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e

Kommentit (839)

Vierailija
241/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kokoomuslainen Karen -kohtaus...

Vierailija
242/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias lappeenrantalainen varakansanedustaja (kok.) ehdolla jatkokaudelle alue- ja kuntavaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Olen valtuutettuna aktiivinen ja asioihin perehtyvä päättäjä. Selvitän ja vien asioita vahvasti eteenpäin; näen mahdollisuudet esteiden sijaan, vastuullisesti ja kestävästi. Inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo.

VIIMEINEN LAUSE VOISI OLLA VAALISLOGAN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan kiihtyy nopeammin, Linda vai Petterin tunnin juna nollasta sataan?

Vierailija
244/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda sai varmaan orkut kun tuo aspa sai potkut.

Vierailija
245/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan kiihtyy nopeammin, Linda vai Petterin tunnin juna nollasta sataan?

Linda. Tunnin juna ei taatusti tule olemaan tunnin juna.

Vierailija
246/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

linda keikistelee vaali kojulla simmareissa ja kummareissa täytyy vaan varoa ettei karmala tule vetämään simmareita nilkkoihin.

Vierailija
247/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tarina. Vaikea tietää, mikä on totta ja mikä ei. Haluaisin kuitenkin uskoa asiakaspalvelijan kertomusta, koska juuri noin hyvä-veli-verkostot toimivat. On valitettavaa, että tällaiset tapaukset ovat yleisimpiä julkisen hallinnon puolella vaikka juuri siellä luulisi pidettävän huolta työelämän sääntöjen noudattamisesta.

Poliitikkojen joukossa on aina näitä, joille oma asema on noussut päähän ja jotka kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa asemansa perusteella. Tällä kertaa oli kokoomuslainen, mutta ei sitä kannata mitenkään yleistää. Olisi voinut ihan hyvin olla mistä puolueesta tahansa.

Vierailija
248/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää toimintaa niin tältä pikkupoliitikolta kuin myös työnantajalta. 

Muistakaa, IKINÄ ei pidä allekirjoittaa papereita, joiden sisältö ei pidä paikkaansa!!! Ei vaikka olisitte kuinka shokissa ja itkun partaalla. 

Sekin kannattaa muistaa, että kaikki sellaiset keskustelut saa nauhoittaa joihin itse osallistuu.

Nauhoituksesta ei edes tarvitse kertoa keskustelun muille osapuolille.

Vierailija
249/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lindalle oma avanto johonkin syrjenmälle.

Ei ainakaan Saimaalle, vaikka sitten jonnekin peräkylän Paskjärvelle. Saimaalla tuo alkaa pian kyykyttää norppia ja vaatia niille potkuja. 

Vierailija
250/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda sai varmaan orkut kun tuo aspa sai potkut.

Jännä, itselle tuli ihan sama mieleen. Useinhan tuollaiselle öykkäreille tuulee tilanteessa sellainen kiihottunut olo joka innostaa jatkamaan raivoamista.

Vierailija
251/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt näistä saa vihdoin puhua?

Maakunnat täynnä tätä paskaa oikeiston osalta.

Vierailija
252/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linda keikistelee vaali kojulla simmareissa ja kummareissa täytyy vaan varoa ettei karmala tule vetämään simmareita nilkkoihin.

Ei se tule, se tulee itkemään ja pyytelemään anteeksi.

Vierailija
253/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarinassa on tietysti vain kerrottuna toinen puoli ja se että hän on palkannut jopa lakimiehen ajamaan kunnianloukkaussyytettä tätä henkilöä vastaan kertoo kyllä paljon myös asiakaspalvelijan luonteesta. Luulisi että hän on noin pitkän asiakaspalvelu-uransa aikana tavannut muitakin hankalia asiakkaita, joten tietäisi homman luonteen. Ymmärtäisin paremmin jos hän olisi palkannut asianajajan ajamaan "perusteetonta" koeaikapurkua. No varmaan on tätäkin yrittänyt mutta ei mennyt läpi. Tuo uimavalvojan tuuraustapahtuma kyllä paljastaa sen että uimahallille on tehty virherekrytointi. Jos asiakaspalvelija itsekin myöntää ettei hän edes pääse sukeltamaan altaan pohjaan niin se jo kertoo siitä ettei hän sovellu tehtävään, jossa hänen pitää toimia uimavalvojan tuuraajana. Tällöin koeaikapurku on ok. 

Vierailija
254/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, onko ollut muitakin konfliktitilanteita asiakkaiden kanssa tuon koeajan aikana. Joskus jokaiselle asiakaspalvelijalle sattuu persoonallisuushäiriöinen asiakas ja siinä ei auta muu kuin yrittää selvitä, mutta jos niitä riitatilanteita alkaa tulla useamman kerran vuodessa, niin sitten kyllä kannattaa tsekata myös oma ulosanti. 

Jaha, Team Linda saapui puolustamaan Lindaa. 

Selvä! Olen kylläkin vasemmistoa äänestävä duunari, mutta silti kykeneväinen näkemään mahdolliset muutkin puolet asiassa. Lienee sinulle mahdotonta?

Vierailija
255/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindukkaa varmasti jännitti ja oli perhosia vatsassa kun luvassa oli telmiminen nuorten uimavalvojien kanssa.

Vierailija
256/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tutustua!

Hei! Olen 39-vuotias lappeenrantalainen ehdolla jatkokaudelle kunta- ja aluevaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Perheeseeni kuuluu puolisoni, lapsi. Olen eläinrakas, meillä on perheenjäsenenä kaksi kania. Olen luonteeltani jalat maassa oleva optimisti. Työni ja koulutukseni kautta minulla on monipuolista osaamista, jonka johdosta olen ehdolla jatkokaudelle. Haluan pitää huolta Lappeenrannan menestyksestä ja Etelä-Karjalan hyvinvoinnista kestävästi ja vastuullisesti. Ajattelen, että kokemukseni päättäjänä tuo minulle edellytyksiä toimia valtuutettuna vahvasti ja vaikuttavasti. Uskallan nostaa asioita esiin ja toimia Lappeenrannan ja eteläkarjalaisten äänenä valtuustossa ja toimielimissä. Olen ihmisrakas, inhimillinen ja oikeudenmukainen ihminen ja vastuutehtävissä toimiminen on minulle sydämen asia.

viimeinen lause joutuu nyt kyseenalaistettavaksi!?

Vierailija
257/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, onko ollut muitakin konfliktitilanteita asiakkaiden kanssa tuon koeajan aikana. Joskus jokaiselle asiakaspalvelijalle sattuu persoonallisuushäiriöinen asiakas ja siinä ei auta muu kuin yrittää selvitä, mutta jos niitä riitatilanteita alkaa tulla useamman kerran vuodessa, niin sitten kyllä kannattaa tsekata myös oma ulosanti. 

Jaha, Team Linda saapui puolustamaan Lindaa. 

Selvä! Olen kylläkin vasemmistoa äänestävä duunari, mutta silti kykeneväinen näkemään mahdolliset muutkin puolet asiassa. Lienee sinulle mahdotonta?

Jaahas, Lindakin on jalkautunut linjoille...

Vierailija
258/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton tarina. Vaikea tietää, mikä on totta ja mikä ei. Haluaisin kuitenkin uskoa asiakaspalvelijan kertomusta, koska juuri noin hyvä-veli-verkostot toimivat. On valitettavaa, että tällaiset tapaukset ovat yleisimpiä julkisen hallinnon puolella vaikka juuri siellä luulisi pidettävän huolta työelämän sääntöjen noudattamisesta.

Poliitikkojen joukossa on aina näitä, joille oma asema on noussut päähän ja jotka kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa asemansa perusteella. Tällä kertaa oli kokoomuslainen, mutta ei sitä kannata mitenkään yleistää. Olisi voinut ihan hyvin olla mistä puolueesta tahansa.

No siinä oli todistajia kuulemassa Lindan huutoa että sinun "uskosi" ei tässä paljoa paina. 

Vierailija
259/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39-vuotias lappeenrantalainen varakansanedustaja (kok.) ehdolla jatkokaudelle alue- ja kuntavaaleissa. Työskentelen lastensuojelun johtavana sosiaalityöntekijänä. Koulutukseltani olen valtiotieteiden- ja kauppatieteiden maisteri. Olen valtuutettuna aktiivinen ja asioihin perehtyvä päättäjä. Selvitän ja vien asioita vahvasti eteenpäin; näen mahdollisuudet esteiden sijaan, vastuullisesti ja kestävästi. Inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo.

VIIMEINEN LAUSE VOISI OLLA VAALISLOGAN!

"Inhimillisyys on tärkein ohjaava arvo." Luukuunottamatta ehkä tilanteita joissa on kyse hyvin merkittävistä taloudellisista investoinneista, joiden arvo voi olla jopa 4 euroa tai ylikin.

Vierailija
260/839 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lähtökohtaisesti duunarin puolella tässä, valtaerosta johtuen, mutta silti ihmetyttää: Jos se asiakasneuvoja olisi oikeasti ollut hyvä työntekijä, niin miksi ne kaikki esimiehet sitten kirjasivat niitä moitteita siihen koeaikapurkupaperiin? Yksi tyyppi saattaisi olla vaan rotta, mutta että jokainen? Eikä edes yksikään kollega tue?

Eikä myöskään ole välttämättä aina niin, että jossain tilanteessa toinen osapuoli käyttäytyy ainoastaan hyvin ja toinen taas ainoastaan huonosti. Uimalippujen vanhenemisesta voi nimittäin sanoa joko vttumaisen sarkastisesti tai sitten ystävällisen ratkaisuhakuisesti. 

T.kokenut aspa itsekin

Oikeasti kokeneena aspana tunnistan heti huonosti käyttäytyvän asiakkaan. Hän ei puhu, vaan huutaa kaikki asiansa. Vaatii ja uhkailee. Tenttaa työntekijän nimen, luulee pelottelevansa sillä. Simppelikin asia on oikeasti todella vaikea hoitaa, kun toinen vaan huutaa, eikä kuuntele toisen puhetta loppuun asti. Uimalippujen vanheneminen on fakta, josta ei tarvitse sen kummemmin lässyttää tai lepytellä. Se on vain fakta. Asioihin löytyy ystävällinen ratkaisu aina, kun kumpikin sitä haluaa. Mutta jos toinen haluaa vain nöyryyttää sitä virheen tehnyttä osapuolta, tai tässä tapauksessa tod.näk. syytöntä osapuolta, niin ratkaisua ei löydy ennen kuin se huutaja lopettaa huutamisensa. Minä olen saanut esim. työssäni ohjeen että esim. huutavan asiakkaan puhelun voi katkaista, tai jos on kassalla, niin esimiehen voisi kutsua paikalle avuksi selvittämään ongelmaa. Ja niinhän tuo työntekijä tekikin, soitti esimiehelleen.

Mutta tässä kohtaa Lindalla on ollut ongelma, kun lippu on osoittautunut vanhentuneeksi. Joutui ostamaan omalla rahalla uuden lipun. Ja joutui narsistille ihan mahdottomaan tilanteeseen eli myöntämään olleensa väärässä. Ja välttääkseen sen inhottavan häviön tunteen, ja sen että joutuisi kohtaamaan oikeassaolleen aspan uimahallin kassalla mahdollisesti toistekin, Linda onkin päättänyt nöyryyttää tuota viatonta aspaa, rangaista pahimmalla keksimällään tavalla. Mistä muuten Linda edes tiesi, että kys. kassa on koeajalla, ja hänen työsuhteensa purkaminen oli näin helpompaa? Päästivätkö kokeneemmat kassat Lindan aina pummilla uimahalliin (ns. maan tapa?)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi