Parisuhteissa ei ole mitään järkeä
Meieht haluavat yhtä ja naiset toista, eikä kummankaan tarpeet kohtaa. Leikitään yksiavioisia, valehdellaan, petetään. Tapellaan rahasta. Mä en keksi enää yhtäkään hyvää syytä olla parisuhteessa.
Jahtaatte yksisarvista ja satulinnoja.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viihdyn parisuhteessani, ja mieheni myös.
Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.
Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.
Koska ennen ei ollut ydinperheen käsitettä. Lapsien kanssa ei tarvinnut pärjätä yksin, vaan hoitajia oli yhteisössä. Nykyään kaikki vastuu on vanhemmilla työnteon lisäksi, siihen päälle vielä muun yhteiskunnan vihamielinen suhtautuminen lapsiin, vaunuista busseissa ruikuttajat, lasten metelistä valittajat, jne
Feministinen ilmapiiri. Oletteko huomanneet miten feministit ovat kaikkeen tyytymättömiä ja myrkyttävät kaiken, mihin koskevat. Viime kaudella hallituksessa nostivat naisvihan ja rasismin uusiin ulottuvuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.
M41
Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?
En vain uskonut että Suome
Ekalla sivulla sanoit olleesi parisuhteessa olosuhteiden pakosta. Keksi parempia tarinoita.
Eikä naista enää muka saa lyödä, jos se ei tottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.
M41
Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?
Toi on se sama tyyppi. Kaikki on mennyt pieleen. Ensin on valittu itselle täysin epäsopiva kumppani, sen kanssa on pitänyt lisä
Naurattaisi, ellei tekisi töitä nuorten kanssa, ja tietäisi, että oikeasti aika monella lapsella on ihan p**ka isä. Ei tavata typerillä tekosyillä, ja silti haukutaan kaikki, jotka yrittävät lapsesta huolehtia, äiti mukaanlukien. Hyvin isolla osasta pahemmin oirelevista murrosikäisistä on huono isä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotta oltu naimisissa. Ei ole petetty, ei tapeltu rahasta. Toki normaaliin läheiseen ihmissuhteeseen liittyy riitojakin, mutta toisaalta myös se, että saa jakaa elämänsä parhaan ystävänsä kanssa. Nyt kun lapset ovat isoja, voimme tehdä kaikenlaista. Matkustella, käydä syömässä, teatterissa jne, ja aina löytyy kaveri, jonka kanssa jakaa kaikki hyvä.
Oikeasti pahinta hyvässä parisuhteessa on vain se, miten se päättyy. Kuolemaan. Jomman kumman, eikä siinä ole mitään hyvää.
On tilastollisesti aika epätodennäköistä, ettei parisuhteessasi olisi ollut pettämistä.
Luotettavan rehellisen kanssa on järkeä joka kunniottaa puolisoaan.
Luin juuri tältä palstalta kuinka miehelle se eka vxxxuilu on eron merkki.
Näin sen pitää ollakin. Se vaan pahenee koska ei kunniota puolisoaan.
-nainen kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Toi on se sama tyyppi. Kaikki on mennyt pieleen. Ensin on valittu itselle täysin epäsopiva kumppani, sen kanssa on pitänyt lisä
Yhdessä asiassa hän on onnistunut haluamallaan tavalla: tekemään vain poikia. Tyttäriä hän ei halua, koska vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotta oltu naimisissa. Ei ole petetty, ei tapeltu rahasta. Toki normaaliin läheiseen ihmissuhteeseen liittyy riitojakin, mutta toisaalta myös se, että saa jakaa elämänsä parhaan ystävänsä kanssa. Nyt kun lapset ovat isoja, voimme tehdä kaikenlaista. Matkustella, käydä syömässä, teatterissa jne, ja aina löytyy kaveri, jonka kanssa jakaa kaikki hyvä.
Oikeasti pahinta hyvässä parisuhteessa on vain se, miten se päättyy. Kuolemaan. Jomman kumman, eikä siinä ole mitään hyvää.
On tilastollisesti aika epätodennäköistä, ettei parisuhteessasi olisi ollut pettämistä.
Ei ole. Puolet suomalaisista ei ole koskaan pettänyt missään parisuhteessaan.
"Naurattaisi, ellei tekisi töitä nuorten kanssa, ja tietäisi, että oikeasti aika monella lapsella on ihan p**ka isä. Ei tavata typerillä tekosyillä, ja silti haukutaan kaikki, jotka yrittävät lapsesta huolehtia, äiti mukaanlukien. Hyvin isolla osasta pahemmin oirelevista murrosikäisistä on huono isä."
Olet korruptoitunut suojatyöloinen ja vieraannuttajien kaveri. Olet auttanut naisia pahoinpitelemään omia lapsiaan ja olet ollut mukana luomassa katujengejä. Olet ollut tekemässä uutta naisvihamielistä sukupolvea. Rukoilen että katujengit ottavat sinut kohteekseen vuosikausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Aina voi vastuun kato siirtää jollekin toiselle,, useimmiten naiselle. Joko äidille, vaimolle tai ex-vaimolle. Edes omista valinnoista ei tarvi kantaa itse vastuuta.
Pettäjä kirjoittaa kun ei tiedä totuudesta mitään.
"Kaikki pelkkää oletusta ja mielisaitaan kuvitelmaa. Oikeastihan sä itket ja olet katkera, kun et saanut miestä ja lapsia.
ps. ei lasten tekoon tarvita parisuhdetta (hyi, miten oksettava kirosana)"
Keskustelet useamman naisoletun kanssa. :)
Onneksi suomessa tämä asia ihan jokaisen vapaaehtoinen valinta, miten kituuttaa elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
En vain uskonut että Suome
Lopeta se exäs vainoaminen. Elä omaa elämääs ja lakkaa vakoilemasta exän liikkeitä.
"Yhdessä asiassa hän on onnistunut haluamallaan tavalla: tekemään vain poikia. Tyttäriä hän ei halua, koska vihaa naisia."
Ollaan sentään yhdestä asiasta samaa mieltä. Opetan myös pojilleni, että suomalaisen naisen kanssa ei kannata seurustella. Tosin kyllähän he sen itsekin ymmärtävät, kun näkevät esimerkin läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no kuka viihtyy suhteessa jos intressit ei mätsää?
Ei ne koskaan mätsää oikeasti. Parisuhteet ovat yhtä valheessa elämistä.
Johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisuudesta. Niin erilaiset intressit, etteivät mies ja nainen sovi toisilleen. Sääli olla hetero.
Miksi sitten naisten väliset avioliitot ovat VIELÄ lyhyemmät kuin heteropariskuntien? Ja homomiehet eroaa kaikista vähiten? Taitaa olla niin että ongelma on vahvasti naisten puolella.
PS. Sama tilanne parisuhdeväkivallan kanssa, lesboilla eniten, homoilla vähiten, heterot siinä keskellä.
Ehkä naiset ymmärtää reilusti erota siinä kohtaa, kun ei enää kohdata? Eikä jäädä valehtelemaan ja pettämään ja pelaamaan jotain peliä ihmissuhteilla.
Parisuhteeni, 3 kpl, yht. noin 50 vuotta, ovat olleet erinomaista, myös exien mielestä. Ongelman parisuhteisin muodostaa feministien ajama samanikäisyysvaatimus, yhdistettynä naisen biologiaan. Nainen on täysi nainen vain lyhyen ajan elämästään, noin 10-40 vuoden ikähaarukassa, jonka loppupuolella naisen šeksuaalisuus on jo painunut huonoksi ja hän alkaa menettää kauneuttaan. Noin 45v iässä nainen alkaa vihata kaikkea mikä liittyy šeksiin. Mies sen sijaan on šeksuaalinen hautansa reunalle asti.
"Aina voi vastuun kato siirtää jollekin toiselle,, useimmiten naiselle. Joko äidille, vaimolle tai ex-vaimolle. Edes omista valinnoista ei tarvi kantaa itse vastuuta."
Kommenttisi on hyvä esimerkki vastuuttoman narsistin ajatusmaailmasta. Suomi on täynnä vastuuttomia naisia, jotka rikkovat lakia ja ihmisoikeuksia vieraannuttaessaan lapsia iseistään ja tekeytymällä elatuskyvyttömäksi, jotta saisi maksimielarit, jotka menee naiseen, eikä lapseen. Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa.
Parisuhde on kahden kauppa, kompromisseja on jokaisen tehtävä. Joustavuus ja kompromissikyky eivät ilmeisesti ole nykyisin muotia.
Ja siksi naisten tulee yksin hoitaa ja kustantaa yhteiset jälkeläiset?