Parisuhteissa ei ole mitään järkeä
Meieht haluavat yhtä ja naiset toista, eikä kummankaan tarpeet kohtaa. Leikitään yksiavioisia, valehdellaan, petetään. Tapellaan rahasta. Mä en keksi enää yhtäkään hyvää syytä olla parisuhteessa.
Jahtaatte yksisarvista ja satulinnoja.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.
M41
Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.
M41
Piuhat on sulla kaiketi poikki, kun kaikkein hedelmällisempiä katselet? Vai onko toiveissa lisää lapsia?
Pitääkö tässä alkaa perusbiologiaa selittään idiooteille? Ei lapsia tule jos ei kylvä siementä.
Oletko pettynyt parisuhteisiin?
Minä ajattelin aivan samoin kuin sinä, silloin ennen kuin olin kertaakaan ollut vielä parisuhteessa. Vasta vajaa kolmekymppisenä ajauduin ensimmäiseen parisuhteeseeni. Ei tämä sitten ole ollutkaan niin riitaisaa ja ikävää. 🙂
Moni mies haluaa vasta siinä vaiheessa parisuhteen kun haluavat lapsia. Kriteeriksi riittää joku nuorempi mamma kylkeen.
Naimisiinkin mennään siinä vaiheessa kun lapset on tehty. Ja miehen oma ikä alkaa lähestyy viittakymppiä.
Tämä on nykyisin miehen keski-iän kriisiä. Kun nuorempi vaimo on nuori. Ja itse on vanhahko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?
En vain uskonut että Suomessa saisi petoksella elarit maksimoitua. Oletko se sama, joka kiukuttelee, kun et ole ikinä saanut miestä tai lapsia? Siksihän sä täällä olet levittämässä narsistisia juttujasi.
Yhdessä reilu 2v ja mistään ei ole tarvinnut riidellä. Minun nuorin lapsi asuu kanssamme ja minä kustannan hänen menonsa. Oikein rauhallista ja mukavaa ja mihinkään vähempään meistä ei kumpikaan tyytyisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viihdyn parisuhteessani, ja mieheni myös.
Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.
Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.
Parinmuodostus, ei parisuhde. Jälkeläisten hankkiminenhan ei vaadi mitään muuta suhdetta kahden ihmisen välillä kuin kerran tai muutaman kerran yhdynnän.
Ihminen kuulunee niihin nisäkkäisiin, joissa jälkeläisten hoitamiseksi muodostetaan pari useammaksi vuodeksi. Tämä siksi, että ihmisen pentu syntyy kovin keskeneräisenä verrattuna moniin muihin lajeihin. Uroksen osallistuminen on ollut siis elinehto pesueelle.
Ongelma ei ole niinkään omat halut vaan se, että haluaisi toisen käyttäytyvän eri tavalla. Eli kontrollinhalu on se epäonnen tuoja. Todellisuudessa mitään hyvää muita kontrolloimalla ei saa aikaan ja siitä luopuminen keventää elämää suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no kuka viihtyy suhteessa jos intressit ei mätsää?
Ei ne koskaan mätsää oikeasti. Parisuhteet ovat yhtä valheessa elämistä.
Johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisuudesta. Niin erilaiset intressit, etteivät mies ja nainen sovi toisilleen. Sääli olla hetero.
Lesbosuhteissa on kaikista eniten väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.
Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.
Parinmuodostus, ei parisuhde. Jälkeläisten hankkiminenhan ei vaadi mitään muuta suhdetta kahden ihmisen välillä kuin kerran tai muutaman kerran yhdynnän.
Ihminen kuulunee niihin nisäkkäisiin, joissa jälkeläisten hoitamiseksi muodostetaan pari useammaksi vuodeksi. Tämä siksi, että ihmisen pentu syntyy kovin keskeneräisenä verrattuna moniin muihin lajeihin. Uroksen osallistuminen on ollut siis elinehto pesue
Se on totta. Elämme kuitenkin nyt länsimaissa sellaisissa yhteiskunnissa, joissa lapsen elon takaamiseksi parisuhde ei ole lainkaan välttämätön. Eikä sen kivikaudellakaan tarvinnut kestää paria vuotta pidempään, sitten lapsen saa pidettyä hengissä yksikin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
En vain uskonut että Suomessa saisi petoksella elarit maksimoitua. Oletko se sama, joka kiukuttelee, kun et ole ikinä saanut mies
Halusit lapsia, muttet halua maksaa niistä? Tässä meillä oikea Miesten Mies. Ei ihme, että eksäsi lemppasi tuollaisen.
eri
Kaikki ei valehtele eikä petä. Et voi ymmärtää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Ei auta kuin toivoa että sulla ei ole tyttäriä. Tai en tiedä onko poikalapset sen parempi vaihtoehto, jos isä on tuollainen.
Ei ole onneksi tyttäriä, enkä sellaisia olisi halunnut edes. Miten se liittyy siihen, että naisena et ole kelvollinen suhteeseen? Onneksi sinulla ei ole lapsia, niin teidä
Siis anteeksi mitä? "Halusin lapsia" ja sitten sanot, ettet olisi halunnut tyttäriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Piuhat on sulla kaiketi poikki, kun kaikkein hedelmällisempiä katselet? Vai onko toiveissa lisää lapsia?
Pitääkö tässä alkaa perusbiologiaa selittään idiooteille? Ei lapsia tule jos ei kylvä siementä.
Ai oot kaiken kukkuraks niitä "nieletkö?" -tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pettynyt parisuhteisiin?
Minä ajattelin aivan samoin kuin sinä, silloin ennen kuin olin kertaakaan ollut vielä parisuhteessa. Vasta vajaa kolmekymppisenä ajauduin ensimmäiseen parisuhteeseeni. Ei tämä sitten ole ollutkaan niin riitaisaa ja ikävää. 🙂
Onko lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Teidän kummankaan äiti ei kohdallanne tehnyt niin, hmm. 😉
Hyvä esimerkki Koivun pariskunta. Ja Tehkää helkkarissa se avioehto niin ettei vaimo jää murusia nuolemaan. Vaikka se ukko kuinka painostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole biologista tarvetta jälkeläisten hankkimiseen, ainoastaan seksiin. Jälkeläiset ovat sen sivutuote. Tarve jälkeläisiin on vain harha, jota ihminen pyörittelee päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
En vain uskonut että Suomessa saisi petoksella elarit maksimoitua. Oletko se sama, joka kiukuttelee, kun et ole ikinä saanut mies
Mun arvaus osui siis oikeaan. Valitettavasti sinun ei.
Oho, pahenee vain.
Olen onnellisesti suhteessa. Sinä et. Se ero meissä on, vaikka yrität sen muuksi vääntää. Ja siihen on syynsä.