Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteissa ei ole mitään järkeä

Vierailija
12.03.2025 |

Meieht haluavat yhtä ja naiset toista, eikä kummankaan tarpeet kohtaa. Leikitään yksiavioisia, valehdellaan, petetään. Tapellaan rahasta. Mä en keksi enää yhtäkään hyvää syytä olla parisuhteessa. 

Jahtaatte yksisarvista ja satulinnoja.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pettynyt parisuhteisiin?

Minä ajattelin aivan samoin kuin sinä, silloin ennen kuin olin kertaakaan ollut vielä parisuhteessa. Vasta vajaa kolmekymppisenä ajauduin ensimmäiseen parisuhteeseeni. Ei tämä sitten ole ollutkaan niin riitaisaa ja ikävää. 🙂

Onko lapsia?

Yksi yhteinen lapsi löytyy. Ei muita lapsia.

Vierailija
42/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viihdyn parisuhteessani, ja mieheni myös.

Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.

Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.

Koska nykyinen yhteiskuntajärjestyksemme on hyvin kaukana siitä ikiaikaisesta luonnollisesta tavasta elää lasten kanssa. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi.

Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.

M41

Katselet ikkunastasi ohikulkevia parikymppisiä  alushousut pois jalasta ja runqqaat.

Vierailija
44/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.

M41

Piuhat on sulla kaiketi poikki, kun kaikkein hedelmällisempiä katselet? Vai onko toiveissa lisää lapsia?

Pitääkö tässä alkaa perusbiologiaa selittään idiooteille? Ei lapsia tule jos ei kylvä siementä.

Ai oot kaiken k

En ole. Sinä olet idiootti.

Vierailija
45/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.

Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.

Parinmuodostus, ei parisuhde. Jälkeläisten hankkiminenhan ei vaadi mitään muuta suhdetta kahden ihmisen välillä kuin kerran tai muutaman kerran yhdynnän.

Ihminen kuulunee niihin nisäkkäisiin, joissa jälkeläisten hoitamiseksi muodostetaan pari useammaksi vuodeksi. Tämä siksi, että ihmisen pentu syntyy kovin keskeneräisenä verrattuna moniin muihin lajeihin. Uroksen osallistuminen on ollut siis elinehto pesue

Ja nimenomaan tästä syystä beta-urokset ei kelpaa.

Vierailija
46/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, missään ei ole mitään järkeä, jos ottaa tuollaisen asenteen.

Vierailija
47/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi.

Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.

M41

Katselet ikkunastasi ohikulkevia parikymppisiä  alushousut pois jalasta ja runqqaat.

Eipä ole tullut mieleen, mutta nyt tiedämme mitä sinä teet.

Vierailija
48/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole niinkään omat halut vaan se, että haluaisi toisen käyttäytyvän eri tavalla. Eli kontrollinhalu on se epäonnen tuoja. Todellisuudessa mitään hyvää muita kontrolloimalla ei saa aikaan ja siitä luopuminen keventää elämää suunnattomasti.

Eli avoinsuhde on ratkaisu? Seuraavaksi voidaankin sitten palata alkuperäiseen kysymykseen, mitä järkeä on parisuhteissa?

Vierailija
49/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta oltu naimisissa. Ei ole petetty, ei tapeltu rahasta. Toki normaaliin läheiseen ihmissuhteeseen liittyy riitojakin, mutta toisaalta myös se, että saa jakaa elämänsä parhaan ystävänsä kanssa. Nyt kun lapset ovat isoja, voimme tehdä kaikenlaista. Matkustella, käydä syömässä, teatterissa jne, ja aina löytyy kaveri, jonka kanssa jakaa kaikki hyvä. 

Oikeasti pahinta hyvässä parisuhteessa on vain se, miten se päättyy. Kuolemaan. Jomman kumman, eikä siinä ole mitään hyvää. 

Vierailija
50/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin olosuhteiden pakosta, kun halusin lapsia. Nyt sinkkuna, ja ei enää ikinä parisuhteeseen. En voisi kuvitellakaan, että nyt lähtisin oman ikäisen naisen henkiseksi tueksi, matkanjärjestäjäksi, hännystelijäksi ja muutenkaan tuhlaamaan aikaani hänen mielikseen. Ei ihme että on niin paljon ikäisiäni sinkkunaisia, koska heillä ei ole mitään sellaisia ominaisuuksia tai annettavaa, jota mies haluaisi tai tarvitsisi. Naisissa kiinnostaa vain seksi, ja sitä varten voi katsella parikymppisiä naisia.

M41

Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?

Toi on se sama tyyppi. Kaikki on mennyt pieleen. Ensin on valittu itselle täysin epäsopiva kumppani, sen kanssa on pitänyt lisääntyä, sen jälkeen on yllätytty eroa ja sen jälkeen on yllätytty vielä enemmän sitä, että jos ulkoistaa omien lastensa hoidon, se maksaa ja lopulta itketään vieraannuttamista.

Puhdasta komediaa toi tapaus, välillä nauran ääneen kun luen hänen juttujaan :D

Vierailija
51/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ootko se sama, joka kiukutteli niistä elatusmaksuista? "Halusin lapsia". :D... Miksi halusit lapsia? Ajattelitko niiden olevan ilmaisia ja ettei niistä ole mitään vaivaa?

En vain uskonut että Suomessa saisi petoksella elarit maksimoitua. Oletko se s

Kyllä minä lapsille maksan elarit mielelläni, mutta en halua maksaa riippuvaisen ja heikon suomalaisen naisen juhlimista. Emme olleet koskaan parisuhteessa, koska en siihen suostunut. En ikinä ottaisi naista sellaiseksi riesaksi. Hän oli minulle pelkkä synnyttäjä, kuten kaikki naiset miehille. Ketään miestä ei kiinnosta naisen persoona tai parisuhde. Kyllähän teidän katkerien emakkojen se pitäiai tietää.

Vierailija
52/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette taida tietää mitä todellinen onni on?

Niin juuri, erityisesti "todellinen onni", eikä mikään "aito onni" tai "oikea onni".

Vierailija
53/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no kuka viihtyy suhteessa jos intressit ei mätsää? 

Ei ne koskaan mätsää oikeasti. Parisuhteet ovat yhtä valheessa elämistä.

Johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisuudesta. Niin erilaiset intressit, etteivät mies ja nainen sovi toisilleen. Sääli olla hetero.

Miksi sitten naisten väliset avioliitot ovat VIELÄ lyhyemmät kuin heteropariskuntien? Ja homomiehet eroaa kaikista vähiten? Taitaa olla niin että ongelma on vahvasti naisten puolella. 

PS. Sama tilanne parisuhdeväkivallan kanssa, lesboilla eniten, homoilla vähiten, heterot siinä keskellä.

Vierailija
54/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

En vain uskonut että Suomessa saisi petoksella elarit maksimoitua. Oletko se s

Mutta sullahan oli poikia? Mikset halua niiden elatuksesta maksaa, kun pojat kerran ovat arvokkaampia, kuin tytöt? En halua edes tietää, miten suhtautuisit tyttäreen. 

Vierailija
55/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no kuka viihtyy suhteessa jos intressit ei mätsää? 

Ei ne koskaan mätsää oikeasti. Parisuhteet ovat yhtä valheessa elämistä.

Tuo on nyt niin subjektiivista kuin olla voi, joten on parempi antaa muiden hoitaa omat asiansa. Ja eiköhän tuo "valheessa eläminen" riipu ihan siitä, miten kukin määrittelee sen "totuuden". Jos elää suhteessa, jossa ei olla ommeltu toisiin kiinni, niin erilaiset intressit ei haittaa välttämättä mitenkään. Tietysti suurista linjoista saattaa olla syytä päästä sopimukseen, mutta mikä minä olen sanomaan, mistä parisuhde muodostuu.

Vierailija
56/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kummankaan äiti ei kohdallanne tehnyt niin, hmm. 😉

Ei niin. Ei se meidän parisuhdettamme miksikään muuta, kaikki tekevät omat päätöksensä.

Vierailija
57/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Toi on se sama tyyppi. Kaikki on mennyt pieleen. Ensin on valittu itselle täysin epäsopiva kumppani, sen kanssa on pitänyt lisä

Kaikki pelkkää oletusta ja mielisaitaan kuvitelmaa. Oikeastihan sä itket ja olet katkera, kun et saanut miestä ja lapsia.

ps. ei lasten tekoon tarvita parisuhdetta (hyi, miten oksettava kirosana)

Vierailija
58/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole biologista tarvetta jälkeläisten hankkimiseen, ainoastaan seksiin. Jälkeläiset ovat sen sivutuote. Tarve jälkeläisiin on vain harha, jota ihminen pyörittelee päässään. 

Täten heitteillejättö on luonnollista. 

Vierailija
59/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ennen ei ollut ydinperheen käsitettä. Lapsien kanssa ei tarvinnut pärjätä yksin, vaan hoitajia oli yhteisössä. Nykyään kaikki vastuu on vanhemmilla työnteon lisäksi, siihen päälle vielä muun yhteiskunnan vihamielinen suhtautuminen lapsiin, vaunuista busseissa ruikuttajat, lasten metelistä valittajat, jne

Vierailija
60/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki Koivun pariskunta. Ja Tehkää helkkarissa se avioehto niin ettei vaimo jää murusia nuolemaan. Vaikka se ukko kuinka painostaisi.

Ei halunnu ukko tehdä avioehtoa, kun olen varakkaammasta perheestä lähtöisin. Nyt sitä kaduttaa, kun on hyväpalkkaisessa työssä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan