Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteissa ei ole mitään järkeä

Vierailija
12.03.2025 |

Meieht haluavat yhtä ja naiset toista, eikä kummankaan tarpeet kohtaa. Leikitään yksiavioisia, valehdellaan, petetään. Tapellaan rahasta. Mä en keksi enää yhtäkään hyvää syytä olla parisuhteessa. 

Jahtaatte yksisarvista ja satulinnoja.

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viihdyn parisuhteessani, ja mieheni myös.

Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.

Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.

Koska ennen ei ollut ydinperheen käsitettä. Lapsien kanssa ei tarvinnut pärjätä yksin, vaan hoitajia oli yhteisössä. Nykyään kaikki vastuu on vanhemmilla työnteon lisäksi, siihen päälle vielä muun yhteiskunnan vihamielinen suhtautuminen lapsiin, vaunuista busseissa ruikuttajat, lasten metelistä valittajat, jne

Lol, mitä ihme fantasiaa tämä on? Monogamia on koko kulttuurimme ydin. Mikä on muuttunut, on että naiset lähtivät töihin, ja että emme ota avioliittoa tosissamme enää.

Vierailija
82/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti osa onnestamme mahdollistuu sillä että olemme ja pysymme lapsettomina.

Parinmuodostus on nähty biologisena tarpeena jälkeläisten hankkimiseksi. Miksi parit ovat onnellisempia sitten ilman lapsia? makes no sense.

Koska nykyinen yhteiskuntajärjestyksemme on hyvin kaukana siitä ikiaikaisesta luonnollisesta tavasta elää lasten kanssa. Simple as that.

Ja siksi naisten tulee yksin hoitaa ja kustantaa yhteiset jälkeläiset?

Todella outo tulkinta tuosta viestistä. Niin outo, ettei siihen oikein voi antaa mitään vastinetta sen järjettömyyden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aina voi vastuun kato siirtää jollekin toiselle,, useimmiten naiselle. Joko äidille, vaimolle tai ex-vaimolle. Edes omista valinnoista ei tarvi kantaa itse vastuuta."

Kommenttisi on hyvä esimerkki vastuuttoman narsistin ajatusmaailmasta. Suomi on täynnä vastuuttomia naisia, jotka rikkovat lakia ja ihmisoikeuksia vieraannuttaessaan lapsia iseistään ja tekeytymällä elatuskyvyttömäksi, jotta saisi maksimielarit, jotka menee naiseen, eikä lapseen. Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa.

Miten voi tekeytyä elatuskyvyttömäksi? Ja miksi luulet että se sinun satasesi menee naiseen, kun lapsen elatus maksaa satasia kuussa? Maksat siitä vain pienen osan.

Vierailija
84/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään mitä hyvää syytä olla sinkkuna. Tietysti se että on vapaa tekemään mitä vain ja tapaamaan ketä vain, uskon että lopulta sekin alkaa tökkimään pahasti. Jos laittaisin plussat ja miinukset parisuhteesta ja ydinperhe-elämästä, ei miinuksia paljon tulisi. Toisaalta meillä on parisuhteessa tietynlainen vapaus olla omia itseämme eikä kaikkea vaadita toiselta, varsinkaan oman onnen vastuuta. 

Vierailija
85/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt miestä. Olen yksin. N30

Vierailija
86/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ennen ei ollut ydinperheen käsitettä. Lapsien kanssa ei tarvinnut pärjätä yksin, vaan hoitajia oli yhteisössä. Nykyään kaikki vastuu on vanhemmilla työnteon lisäksi, siihen päälle vielä muun yhteiskunnan vihamielinen suhtautuminen lapsiin, vaunuista busseissa ruikuttajat, lasten metelistä valittajat, jne

Pitää muistaa, että lisääntyminen ja parisuhteet ovat ihan jokaisen, ihan ikiomia ja ihan               vapaaehtoisia valintoja. Suomessa saa elää jokainen ihan niin kuin haluaa.

Vierailija
87/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naurattaisi, ellei tekisi töitä nuorten kanssa, ja tietäisi, että oikeasti aika monella lapsella on ihan p**ka isä. Ei tavata typerillä tekosyillä, ja silti haukutaan kaikki, jotka yrittävät lapsesta huolehtia, äiti mukaanlukien. Hyvin isolla osasta pahemmin oirelevista murrosikäisistä on huono isä."

Olet korruptoitunut suojatyöloinen ja vieraannuttajien kaveri. Olet auttanut naisia pahoinpitelemään omia lapsiaan ja olet ollut mukana luomassa katujengejä. Olet ollut tekemässä uutta naisvihamielistä sukupolvea. Rukoilen että katujengit ottavat sinut kohteekseen vuosikausiksi.

Älä tee lapsia. Etenkään, jos lapsen sukupuoli on kynnyskysymys. 😊

Vierailija
88/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, mitä ihme fantasiaa tämä on? Monogamia on koko kulttuurimme ydin. Mikä on muuttunut, on että naiset lähtivät töihin, ja että emme ota a

Ydinperhe on hyvin tuore keksintö, kun katsotaan ihmiskunnan historiaa. Tämä tieto kuuluu ihan normaaliin peruskoulupohjaiseen yleissivistykseen.

Vierailija
89/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no kuka viihtyy suhteessa jos intressit ei mätsää? 

Ei ne koskaan mätsää oikeasti. Parisuhteet ovat yhtä valheessa elämistä.

Johtuu yksinkertaisesti miesten ja naisten erilaisuudesta. Niin erilaiset intressit, etteivät mies ja nainen sovi toisilleen. Sääli olla hetero.

Miksi sitten naisten väliset avioliitot ovat VIELÄ lyhyemmät kuin heteropariskuntien? Ja homomiehet eroaa kaikista vähiten? Taitaa olla niin että ongelma on vahvasti naisten puolella. 

PS. Sama tilanne parisuhdeväkivallan kanssa, lesboilla eniten, homoilla vähiten, heterot siinä keskellä.

Ehkä naiset ymmärtää reilusti erota siinä kohtaa, kun ei enää kohdata? Eikä

Vai voisiko olla, että lojaaliuus ja sitoutuminen ovat keskimäärin ominaisempia miehille? Nimenomaan, että EI erota vaan mennään myös niiden vaikeiden ja haastavien asioiden läpi yhdessä? Ollaan uskollisia meille, eikä omille ajatuksille ja tuntemuksille?

Vierailija
90/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan läheisyyttä ja seksiä, mies samoin. Olemme parisuhteessa ja kumpikin saa mitä haluaa. Näinkin voi olla. 

Vierailija
91/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopeta se exäs vainoaminen. Elä omaa elämääs ja lakkaa vakoilemasta exän liikkeitä."

Itse asiassa se vainoaa mua ja aina keksii jotain tekosyitä olla yhteydessä, vaikka olen sanonut etten halua olla tekemisissä. Jo tapailuaikana sanoin, etten halua olla hänen kanssaan parisuhteessa, mutta suostun kumppanuusvanhemmuuteen. Taisi katkeroitua pahasti. Vieläkään ei oaaa päästää irti. Jos ei saa olla minuun suoraan yhteydessä, niin alkaa lapselle puhua pahaa minusta ja tehdä viranomaisille perättömiä ilmoituksia minusta. Juuri poliisi sanoi vievänsä rikosilmoitukseni eteenpäin, mikäli haluan. Sellaisia te naiset olette - puheet ja teot totaalisessa ristiriidassa.

Vierailija
92/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhdessä asiassa hän on onnistunut haluamallaan tavalla: tekemään vain poikia. Tyttäriä hän ei halua, koska vihaa naisia."

Ollaan sentään yhdestä asiasta samaa mieltä. Opetan myös pojilleni, että suomalaisen naisen kanssa ei kannata seurustella. Tosin kyllähän he sen itsekin ymmärtävät, kun näkevät esimerkin läheltä.

No mutta tämähän on loistava uutinen! Hyvä, että pysyvät kaukana mun tyttärestä.

Vierailija
93/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan läheisyyttä ja seksiä, mies samoin. Olemme parisuhteessa ja kumpikin saa mitä haluaa. Näinkin voi olla. 

"Meil on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin". -Juice

Vierailija
94/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löytynyt miestä. Olen yksin. N30

Eikö ketään? Vai onko sinulla sama historia kuin minulla, että ne mitkä löytyi eivät pidemmän päälle kelvanneet? Parempi olla yksin kuin huonon kanssa.

M40.

Vierailija
95/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhdessä asiassa hän on onnistunut haluamallaan tavalla: tekemään vain poikia. Tyttäriä hän ei halua, koska vihaa naisia."

Ollaan sentään yhdestä asiasta samaa mieltä. Opetan myös pojilleni, että suomalaisen naisen kanssa ei kannata seurustella. Tosin kyllähän he sen itsekin ymmärtävät, kun näkevät esimerkin läheltä.

Tyypillistä. Isää ei näy, eikä kuulu. 

Vierailija
96/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aina voi vastuun kato siirtää jollekin toiselle,, useimmiten naiselle. Joko äidille, vaimolle tai ex-vaimolle. Edes omista valinnoista ei tarvi kantaa itse vastuuta."

Kommenttisi on hyvä esimerkki vastuuttoman narsistin ajatusmaailmasta. Suomi on täynnä vastuuttomia naisia, jotka rikkovat lakia ja ihmisoikeuksia vieraannuttaessaan lapsia iseistään ja tekeytymällä elatuskyvyttömäksi, jotta saisi maksimielarit, jotka menee naiseen, eikä lapseen. Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa.

Miten voi tekeytyä elatuskyvyttömäksi? Ja miksi luulet että se sinun satasesi menee naiseen, kun lapsen elatus maksaa satasia kuussa? Maksat siitä vain pienen osan.

Taidat olla tyhmä. Maksan sen verran kuin lapsen täysimääräinen elatustarve on. Tulot saa kikkailtua oman firman kautta lähemmäs nollaa. Jos lähivanhempi tekee siten, niin se on ok, mutta jos etävanhempi tekisi, se olisi petos. Taidat itse olla yksi niistä narsisteista, jolle lapsi on rahantekovälinen ja ase lapsen isää vastaan. No, näette millaisia miehiä yksinhuoltajien pojista kasvaa. Nauttikaa siitä.

Vierailija
97/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä repäisit, että olen elatuskyvytön tai tekeydyn sellaiseksi?

Vierailija
98/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tämähän on loistava uutinen! Hyvä, että pysyvät kaukana mun tyttärestä.

En usko että sen tasoiset pojat edes vilkaisevat tytärtäsi.

Vierailija
99/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Vierestä olen seurannut niin monesti miten umpirakastunut pariskunta tekee lapsen ja siitä se alamäki alkaa. Se sama ihminen joka oli elämän rakkaus ja parasta mitä tiesi ja jonka kanssa halusi viettää koko loppuelämänsä onkin yhtäkkiä suorastaan vihollinen joka tekee kaiken väärin ja jonka naamaa ei voi enää sietää.

Ihan mieletön tuuri pitää käydä että saa ydinperheen oikeasti toimimaan ja molemmat haluavat yhä olla myös toisen puoliso eikä pelkkä toinen vanhempi. Te joilla näin on niin pitäkää siitä kiinni ja jatkakaa samaan malliin!

Vierailija
100/163 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tyhmä. Maksan sen verran kuin lapsen täysimääräinen elatustarve on. Tulot saa kikkailtua oman firman kautta

Mulla ei ole lapsia eikä tule.

Tulojen peittäminen viranomaisilta on petos molempien tapauksessa.

Sinä et maksa kuin oman osuutesi elatuksesta, et täysmääräistä elatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi