Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään

Kommentit (1976)

Vierailija
1801/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän varmasti käyttäytynyt ajattelemattomasti, mutta tämä keskustelu on lähtenyt ihan lapasesta. 

Nuorta ihmistä lyödään kuin vierasta sikaa ja perhekin vedetään herjattavaksi. Ihan kuin hän olisi tehnyt sotarikoksen ja kiduttanut ihmisiä gestapon lailla. Kyllä hän on varmasti jo opikseen ottanut.

Kukaan noista alokkaista tuskin on mielenterveyttään menettänyt, annetaan nyt oikeuden ratkaista tämä asia ja Karlankin jatkaa elämää, virheistään opiksi ottaneena.

Vierailija
1802/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti hänen instagrammiin , että on ollut yhdeksän vuotta Karlan kanssa samalla luokalla ja sitä ei ole ikinä kukaan kiusannut. On itse ollut kuulemma aina kiusaaja ja nöyryyttänyt ja kiusannut muita sen minkä kerennyt. Ja on narsistinen Minä itse ihminen. 

No miten vanhemmat suhtautuivat? Puuttuivatko Karlan tekemisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistunee uuteen tv-sarjaan Vanhempia etsimässä 

Vierailija
1804/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän varmasti käyttäytynyt ajattelemattomasti, mutta tämä keskustelu on lähtenyt ihan lapasesta. 

Nuorta ihmistä lyödään kuin vierasta sikaa ja perhekin vedetään herjattavaksi. Ihan kuin hän olisi tehnyt sotarikoksen ja kiduttanut ihmisiä gestapon lailla. Kyllä hän on varmasti jo opikseen ottanut.

Kukaan noista alokkaista tuskin on mielenterveyttään menettänyt, annetaan nyt oikeuden ratkaista tämä asia ja Karlankin jatkaa elämää, virheistään opiksi ottaneena.

Kuka täällä on estänyt oikeutta ratkaisemasta asiaa? Entä kuka on estänyt Karlaa jatkamasta elämäänsä? Entä mistä sinä tiedät, miltä nuoresta tuntuu, kun nöyryytetään ja solvataan kaikkien edessä ja mitä se tekee kenenkin mielenterveydelle?

Sinusta siis toisen alushousujen alas vetäminen on ajattelemattomuutta? Minusta se on rikos. 

Ehkä olisit eri mieltä, jos simputtajan kohteena olisi ollut oma jälkeläisesi. Varmaan sanoisit hänelle, että äläs nyt, tuo simputtaja oli vain ajattelematon.

Tuollaiset vähättelijät juuri mahdollistavat kiusaajien toiminnan.

Vierailija
1805/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on estänyt oikeutta ratkaisemasta asiaa? Entä kuka on estänyt Karlaa jatkamasta elämäänsä? Entä mistä sinä tiedät, miltä nuoresta tuntuu, kun nöyryytetään ja solvataan kaikkien edessä ja mitä se tekee kenenkin mielenterveydelle?

Sinusta siis toisen alushousujen alas vetäminen on ajattelemattomuutta? Minusta se on rikos. 

Ehkä olisit eri mie

Jälkeläiseni on käynyt armeijan ja kestänyt kummempaakin.

En sanonut, etteikö Karla olisi toiminut väärin. Sanoin että tämä lynkkaaminen on saanut ihan älyttömät mittasuhteet.

Vierailija
1806/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetti toivonsa,, rakasti

Vierailija
1807/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pojat myös käyneet armeijan ja helle oli myönteinen kokemus. Herja lensi tuvassa ja syntyi ystävyyssuhteita, yhteyttä pidettiin jälkeenkin päin. Toivoisin että kaikki voisivat kokea saman ilman nöyryytämistä, simputusta ja seksuaalista häirintää.

Vierailija
1808/1976 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin hymyn taa piilotetaan narsismi.

Vierailija
1809/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tämä olla rankkaa huumoriakin osittain. Karla kiusallaan ja leikillään kokeillut, että kun on pomona, niin tehkääpä näin. Ei tarkoittanut tosissaan. Aina puhutaan miesten seksuaalisesta häirinnästä, niin halunnut kokea rajoja. Minulla oli kerran pomo, joka vitsillään väänsi kaikkea. Ei ollut tosissaan. Oli oikeasti mukava ihminen. 

Vierailija
1810/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Karlaa jotenkin, jos on kokenut kiusaamista joskus, että kostaa sen näin. Itselläni on vihaa välillä kiusaajiani kohtaan. Tietynlainen ärsyke aiheuttaa sen. En ole kuitenkaan ilkeä ja kosta tuntemattomille. Mutta kiusaajilleni toivon joskus näpsäytyksiä elämässä. Kyseessä oli ihan aikuiset ihmiset. Sen takia alkoivat haukkumaan ja kohtelemaan ilkeästi, kun kerroin, että en halua tehdä omia lapsia. Olin silloin hoitoalalla töissä. Ajattelivat vissiin, että pääsen helpommalla kuin he, kun en tee omia lapsia. Sain kuulla olevani laiska, itsekäs, lastenvihaaja, hunsvontti, epäsopiva hoitoalalle, trauma lapsuudessa, viallinen jne. 

On kai tuohon jotain terapiaa olemassa. Itse olen koulukiusattu enkä tunne vihaa kiusaajia kohtaan. Ennemminkin sääliä. Ja olen tietoisesti päättänyt, että en itse koskaan ala kiusaajaksi. Kiusaaminen on typerää, syyn voi keksiä, mistä vain. Se myös jättää jäljet pitkälle. Koen edelleenkin itsetunto-ongelmia, vaikka aikaa on kulunut kymmeniä vuosia. 

Vierailija
1811/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat pojat myös käyneet armeijan ja helle oli myönteinen kokemus. Herja lensi tuvassa ja syntyi ystävyyssuhteita, yhteyttä pidettiin jälkeenkin päin. Toivoisin että kaikki voisivat kokea saman ilman nöyryytämistä, simputusta ja seksuaalista häirintää.

Samaa mieltä. Tiedän nuoria, jotka toimivat kouluttajina armeijassa eivätkä simputtaneet ketään eikä heitä myöskään simputettu. Armeijassa syntyneet ystävyyssuhteet ovat kestäneet vuosia.

Ainoat huonot asiat, joista kertoivat, olivat homeiset kasarmit, sairastelukierteet ja erilaiset onnettomuudet, joita sattui, koska jotkut hölmöt eivät osanneet hommiaan, mutta joissa ei onneksi kenellekään käynyt pahemmin.

Onneksi kaikki pääsivät hengissä pois armeijasta ilman mitään fyysisiä tai psyykkisiä kolhuja.

Karlan kaltaista tyyppiä ei todellakaan olisi pitänyt päästää kouluttamaan ketään. 

Vierailija
1812/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan alokkaista ei menettänyt mielenterveyttä ? Siitäkö on kysymys ? Noin ei voi toimia ja sen olisi Karlan pitänyt tajuta. Jotainhan mielihyvää Karla tuosta sai ja miksi ei aikaisemmin pyydellyt anteeksi ? 

Vierailija
1813/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karla Karmalan alaiset ovat asepalvelukseen kelpaamattomia nykyajan kermaperseitä. 

Aikalailla näin. Venäjän olisi helppo valloittaa suomea. Megafooniin huutelisi kirosanoja ja haukkuisi vastustajien tukkaa yms. Jos vielä laskisivat housunsa alas vilauttelu mielessä niin osa suomen sotilaista menisi ihan tilttiin ja terapiaan.

Vierailija
1814/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Kun olin intissä niin eräs ohjelmanumero oli rättisulkeiset. Jos tupien siivous ei sujunut niin iski telttamajoitus

Vierailija
1815/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karla Karmalan alaiset ovat asepalvelukseen kelpaamattomia nykyajan kermaperseitä. 

Aikalailla näin. Venäjän olisi helppo valloittaa suomea. Megafooniin huutelisi kirosanoja ja haukkuisi vastustajien tukkaa yms. Jos vielä laskisivat housunsa alas vilauttelu mielessä niin osa suomen sotilaista menisi ihan tilttiin ja terapiaan.

Olipas typerä ja naurettava provo. Maanpuolustushenkisiä nykynuoret ovat suurimmaksi osaksi. Jos joku provosoi, niin ei kannata provosoitua tällä palstalla, eikä omissa fantasioissasikaan. 

Vierailija
1816/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersantti Karoliina. Minulla on vähän narsistinen mies, pitäisi olla vähän aikaa Karlan kanssa, niin muuttuisi. 

Vierailija
1817/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan. 

Vierailija
1818/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä hieroisin mielelläni, ja tietyt paikat erityisen hyvin. Miksi tuostakin valitetaan.

Vierailija
1819/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alokkaat hieroivat Karlan vaatimuksesta itseään? Vai Karlaa? 

Vierailija
1820/1976 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä hieroisin mielelläni, ja tietyt paikat erityisen hyvin. Miksi tuostakin valitetaan.

Kaikki eivät tykkää ylipainoisista kiroilevista sänkipäistä, jotka komentavat, varsinkin kun on oma kaunis tyttöystävä siviilissä odottamassa. Lady Domina leikit muualla ja vapaaehtoisesti, ei varusmiespalveluksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi