Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Vierailija kirjoitti:
On se outoa, että narsistit eivät opi kohtelemaan muita kunnolla kuin julkisella häpäisyllä - jos silläkään.
Katsotaan vain, niin kerää tällä sympatiapisteitä, joita antaa hyödyllisten idioottien lauma. Voi, voi kun on kohdeltu nyt huonosti kun syyte nostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa yhteiskunnan varojen tuhlausta koko hömppä. On se kumma kun joka v tun asiaa pitää nykyään oikeudessa puida. Mielensä pahoittavaa vellihousua pukkaa ovista ja ikkunoista ja tästä tulikin mieleen että "some on roskaväelle"
"Some on roskaväelle" sanoi persu kansanedustaja, jota jatkuvasti saa ojentaa kielenkäytöstä ja pukeutumisesta, ääni väristen ja silmät räpsyen puhuu, että internet on syypää kaikkeen pahaan. Kaiketi hänen mielestään itsenäisyyspäivän linnanjuhlatkin olivat "roskaväelle" kun ainoana kansanedustajana ei osallistunut.
Tuolla tavalla uhreja syyllistämällä ja haukkumalla asiat eivät muutu. Moni pieni koululainenkaan ei uskalla tuoda kiusaamista esille, kun vanhemmatkin saattavat haukkua "vellihousuksi".
Perseestä on että kaikki mielenpahoitukset ja loukkaantumiset k
Ei tätä oikeusjuttua mielen pahoittamisen vuoksi käydä, vaan syyte on esimiesaseman väärinkäytös ja palvelusrikos. Syyttäjä nostaa syytteen. Luulitko, että syytekohta on "mielipahan aiheuttaminen"...
Ko. kansanedustaja on hyvä historioitsija. Olen lukenut kaikki kirjansa.
Sekaisin koko ihminen. Nuija ei tajunnut , että voi mennä muualle hierottavaksi jos on sille tarve. Lapsista kaukana.
Joku kirjoitti hänen instagrammiin , että on ollut yhdeksän vuotta Karlan kanssa samalla luokalla ja sitä ei ole ikinä kukaan kiusannut. On itse ollut kuulemma aina kiusaaja ja nöyryyttänyt ja kiusannut muita sen minkä kerennyt. Ja on narsistinen Minä itse ihminen.
Arvasin et alkaa tulla näitä kommentteja että on kiusannut ennenkin. Ei kukaan kiltti ja ystävällinen ihminen ala yhtäkkiä käyttäytyä kuten Karmala on nyt tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin koko ihminen. Nuija ei tajunnut , että voi mennä muualle hierottavaksi jos on sille tarve. Lapsista kaukana.
Entä jos miesalikessu olisi pyytänyt naisalkasta hieromaan tai vetänyt naisalokkaan uimapuvun alas? Ko hlö olisi jo mestattu.
Niin toivon että jotkut kärrää tämän jonnekin pusikkoon ja antaa opetuksen. Saa sitten taas Arja kunnon naurut, että ihan kaikki kurkun risat heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia juttuja kyllä viime päivinä tullut esille näihin Jyväskylän Kokoomusehdokkaisiin liittyen, nyt tämä keissi ja vähän aikaa sitten se nuorten ehdotus että äänestyksellä pitäisi olla yläikäraja 80v. Mitäköhän seuraavaksi? No, onneksi tuolta ehdokkaiden joukosta löytyy luotettava ja fiksun oloista porukkaa myös josta sitten täytynee valita joku.. En mä nyt näiden takia sentään kokoomusta jätä äänestämättä.
Sattuuko olla noin tyhmä kuin sinä?
Instassa joku sanoi ettei ollut koulukiusattu vaan itse se koulukiusaaja. Kohta paljastuu varmaan muuta vielä...
Karla Karmalan alaiset ovat asepalvelukseen kelpaamattomia nykyajan kermaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin toivon että jotkut kärrää tämän jonnekin pusikkoon ja antaa opetuksen. Saa sitten taas Arja kunnon naurut, että ihan kaikki kurkun risat heiluu.
Voisit käsitellä tuon Arja-vihasi ammattilaisen kanssa, niin ei tarvitsisi vyöryttää sitä vielä seuraaviinkin sukupolviin.
Narsisti puolustaa narsismia hyi.
Vierailija kirjoitti:
Karla Karmalan alaiset ovat asepalvelukseen kelpaamattomia nykyajan kermaperseitä.
Karla on itse kelpaamaton nykyarmeijaan.
Terveisin RUKn käynyt opettaja, nainen
Ajattelikohan hän jotenkin epävarmuuksissaan esittää oikein kovaa, että pärjää pomona nuorille miehille siellä armeijassa. Että näyttää kaapin paikan, etteivät hyppele silmille. Nuoren naisen on varmasti aika vaikeaa olla pomona nuorille miehille. Pani kovat piippuun. Varmasti hänestä tulee ihan fiksu iän ja kokemuksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Karmalan käytös on monessa kohtaa palvelusrikkomus. Eipä sitä maanpuolustustahtoa simputtamalla kohoteta. Onko mielestäsi jotenkin perusteltua komentaa siivoamaan ja tanssimaan uimahousuissa ja samalla itse naureskella ja videoida. Kyllä auktoriteetti toisella tavalla ansaitaan.
Epäilen kyllä, että ei niinkään ole alokkaiden taholta "kermaperseilyä", vaan Karla on ollut niin ärsyttävä, ylimielinen naureskelija, jonka käskykset ovat täysin mielivaltaisia ja naurettavia, jopa vastenmielisiä, kuten hierominen vessaanpääsyn edellytyksenä. Sairasta ja seksuaalinen sävy.
Käytös alikessuna täysin psykopaattista ja sadistista. Molemmat vanhemmat opettajia!
Vierailija kirjoitti:
Miksi varusmiespalveluksessa pitäisi sietää tuollaista käytöstä ja kohtelua? Mitä hyötyä siitä on taisteluolosuhteissa?
Perseestä on että kaikki mielenpahoitukset ja loukkaantumiset käsitellään oikeudessa! Kyseinen nimeltä mainitsematon kansanedustaja on yksi harvoja fiksuja Arkadianmäellä, vaikka käyttääkin epäkorrektia kieltä. Mikään puolue ei ole täydellinen. Pienimmän pahan periaatteella mennään, joten persuille ääni.