Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän on mahdollista, että tämä kyseinen nainen on valmentajana lasten voimisteluryhmässä? Ja vielä seurassa minkä arvot ovat ehdottoman tarkkoja nimenomaan asiallisen valmennuksen suhteen.
Mitenköhän ei olisi mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kerrassaan ironista. Kyseinen voimisteluseura on vuosi sitten erottanut ammattivalmentajat lapsille sopimattoman valmennustavan vuoksi, menettänyt monta voimistelijaa näiden mukana ja nyt heillä on sitten tälläinen luikero valmentajana. Meinasin jo laittaa lapseni tuonne mutta mikä onni, että tämä juttu tuli ilmi ennen sitä.
Hahaa, luuletko että tuo seura on ainoa jossa on epäkohtia. Ei todellakaan ole. Ne epäkohdat vain lakaistaan maton alle ja ollaan hiljaa. Tätä tapahtuu ihan kaikissa lajeissa: lätkässä, futiksessa, voimistelussa... Lupaukset laadukkaasta valmennuksesta ja eettisesti kestävästä toiminnasta on ihan pelkkää sanahelinää ympäri Suomen.
Menkää mammat itse valmentamaan. Seuroissa on pulaa vapaaehtoisista ja teillä näyttää olevan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Karla on noin lihavaksi päästänyt itsensä?
No sekin vielä! Onko muita huomioita ulkonäöstä?
Lukekaa nyt itse vähän aikaa viestejänne tässä ketjussa niin EHKÄ tajuatte, miten säälittäviltä itse kuulostatte kun täällä jaksatte rääpiä asiaa, joka ei mitenkään teitä kosketa.
Asia on käsitelty oikeudessa ja odottaa nyt tuomiota. Ei tarvita wannabe-mammoja riekkumaan innoissaan ja toistelemaan sivukaupalla samoja asioita laukeamispisteessä. Mennään eteenpäin.
Miksi kaikki asiat pitää ilmoittaa poliisille ja puida oikeudessa? Itse pitää puolustaa itseään. Ilkeilyä ja riitoja on joka paikassa. Selvitelkööt Itse asiansa ja sotkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa yhteiskunnan varojen tuhlausta koko hömppä. On se kumma kun joka v tun asiaa pitää nykyään oikeudessa puida. Mielensä pahoittavaa vellihousua pukkaa ovista ja ikkunoista ja tästä tulikin mieleen että "some on roskaväelle"
"Some on roskaväelle" sanoi persu kansanedustaja, jota jatkuvasti saa ojentaa kielenkäytöstä ja pukeutumisesta, ääni väristen ja silmät räpsyen puhuu, että internet on syypää kaikkeen pahaan. Kaiketi hänen mielestään itsenäisyyspäivän linnanjuhlatkin olivat "roskaväelle" kun ainoana kansanedustajana ei osallistunut.
Tuolla tavalla uhreja syyllistämällä ja haukkumalla asiat eivät muutu. Moni pieni koululainenkaan ei uskalla tuoda kiusaamista esille, kun vanhemmatkin saattavat haukkua "vellihousuksi".
Mielenkiintoisia juttuja kyllä viime päivinä tullut esille näihin Jyväskylän Kokoomusehdokkaisiin liittyen, nyt tämä keissi ja vähän aikaa sitten se nuorten ehdotus että äänestyksellä pitäisi olla yläikäraja 80v. Mitäköhän seuraavaksi? No, onneksi tuolta ehdokkaiden joukosta löytyy luotettava ja fiksun oloista porukkaa myös josta sitten täytynee valita joku.. En mä nyt näiden takia sentään kokoomusta jätä äänestämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on käynyt armeijan 30 vuotta sitten. Sanoi, että sellaista siellä oli. Että kuuluu asiaan. Karla ei ole poikkeus.
Itse kävin -86 ja simputusta oli ja joo se kuului siihen mutta ei siellä menty henkilökohtaisuuksiin. Kollektiivista simputusta !
Oletko homo? Naisten vapaaehtoinen asepalvelu alkoi vasta 90-luvulla..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki asiat pitää ilmoittaa poliisille ja puida oikeudessa? Itse pitää puolustaa itseään. Ilkeilyä ja riitoja on joka paikassa. Selvitelkööt Itse asiansa ja sotkunsa.
Höpö höpö, aika vaikea on puolustaa itseään, kun auktoriteettiasemassa oleva silmputtua ja kiusaa ja siitä seuraa vain rangaistus itselle. Poliisille ilmoittaminen ei tarkoita oikeusjuttua, päätetään viedäänkö asia syyttäjälle. Yhteiskunnassa vallitsee edes joku järjestys, kun lakia noudatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä yhtään näytä arjalta
Koska adoptoitu tänne suomeen muualta.
No se selittää kaiken.Itäblokin tytöt ovat tosi seksuaalisia. Matuskan näköinen.
Minkä Itäblokin. Kyseinen tyyppi on Kolumbiasta.
No se selittää kaiken.Itäblokin tytöt ovat tosi seksuaalisia. Matuskan näköinen.
Minkä Itäblokin. Kyseinen tyyppi on Kolumbiasta.
Suvussa ja lähisukulaisissa on karseita ämmiä, varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivakkalassa metsät sileenä. Arjuli moottorisahan kanssa terapioimassa itseään. Nyt laulaa vain moottorisaha. Hymy on hyytynyt.
No eikä ole. Somessa eukko nauraa rätkättää ja mainostaa uutta sinkkuaan. Tuo tekohymy ei hyydy millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa valmentaa lapsia?? Mitäköhän kaltoinkohtelua sieltä sitten paljastuukaan kun nämä lapset varttuvat kertomaan kokemuksistaan? Toivottavasti erotetaan tää sadistinen narsisti noista lapsista ja pian!
Mamma taas kiihottuneessa tilassa.
Jospa antaisitte Karmalan hoitaa valmennushommansa ja keskittyisitte itse saamaan päänuppinne kuntoon.
Gaslighting. Nyt yritetään leimata valmennusasian esille tuovat mielenvikaisiksi. Tyypillistä. Eiköhän Karmala eroteta, jos ei ymmärrä erota itse. Kirjeitä ja kannanottoja vain seuroille muuten.
Tehty mikä tehty. Kaikilla teoilla on seurauksensa, mutta Karla itse on vastuussa. Perhettä on turha syyttää, aikuinen ihminen tekee niinkuin tekee ja elää niinkuin elää. Jokaisen on oppirahat maksettava omista virheistään ja niiden tekeminen kuuluu elämään. Sitä omalle jälkikasvulleni aina toitotan, että älä tee mitään, mitä joudut häpeämään. Kokoomuksellekaan tämä kohu ei tuo kunniaa. Järkevä teko Karlalta olisi luopua ehdokkuudesta, pyytää mitä syvimmin anteeksi ja suuntautua elämään nuhteetonta, kanssaihmisiä arvostavaa elämää.
Minua säälittää Arja, että joutuu tällaiseen. Vaikka eihän tämä mitenkään hänen syytään ole. Olin kerran yhdessä jutussa mukana ja olin siellä Arjan kanssa tekemisissä. Oli tosi kiva ja rento ihminen. Oli helppo olla hänen kanssa ja teki siitä asiasta minullekin helpon. Ei toivoisi tällaista hänelle. On ollut aina puhdas maine hänellä ja kunnollinen ihminen. Voimia vaan hänelle!
No, toivottavasti ei saa enää tämän jälkeen valmennus/opetustyötä koska on selvästi osoittanut kelvottomuutensa omalla ala-arvoisella toiminnallaan.
Tuollainen käytös ei johdu syntyperästä, adoptiosta tai ihonväristä. Jotkut ihmiset vaan ovat persreikiä. Vallanhimo ja tunne omasta paremmuudesta.
On se outoa, että narsistit eivät opi kohtelemaan muita kunnolla kuin julkisella häpäisyllä - jos silläkään.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ehdokas Karmala.
Kertoo kaiken kokomuksesta, vajakkisakkia, sen näkyy tehdyissä päätöksissä, tässä hyvä esimerkki idi oo tti en päätöksistä.
Kehtaakin uhriutua, itkeä , ja valittaa, miten kamala tämä prosessi on ollut minulle. Itse on uhannut t.... ja seksuaalisesti häirinnyt toisia ihmisiä ja simputtanut. Saattanut aiheuttaa elinikäisen trauman noille varusmiehille.
Häpeä.
Toivottavasti menettää myös sotilasarvonsa. Maineensa jo on onneksi menettänyt ja poliittisen uransa.
Mamma taas kiihottuneessa tilassa.
Jospa antaisitte Karmalan hoitaa valmennushommansa ja keskittyisitte itse saamaan päänuppinne kuntoon.