Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
61/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan selvää, että jos joku kysyy, arvaa miten vanha olen, niin pakko on jokunen vuosi vähentää imarrellakseen kysyjää, olisi kova pettymys jos nainen näyttäisikin ikäiseltään.

Vierailija
62/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.

Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta

Johtuu geeneistä eikä mistään muusta. Ruokavaliolla tai ulkoilmalla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Jenkkien hammashoito on 1000x parempi kuin meidän.

Valkaistut hampaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.

Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta

Johtuu geeneistä eikä mistään muusta. Ruokavaliolla tai ulkoilmalla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Jenkkien hammashoito on niille, joilla on sairausvakuutus tai rahaa. Suomessa taas ihmiset ovat oikeutettuja kunnalliseen hammashoitoon, joka kattaa mm. oikomisen. Minun tapauksessani myös implantin ja kevytsillan, koska multa puuttuu synnynnäisesti hampaita.

Vierailija
64/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ja kreikkalaisilla on Euroopan huonoimmat hampaat.

Nuorennäköisenä pysymiseen auttaa vähäinen altistuminen UV-säteilylle. Myös tupakointi on vähentynyt Suomessa huomattavasti.

Vierailija
65/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin henkkarit 39-vuotiaaksi asti. Ystävät ihmettelivät, miten voin näyttää niin samalta kuin heti lukion jälkeen. Sitten täytin 40 ja parissa kuukaudessa peilistä katsoi keski-ikäinen nainen, jolla posket roikkuu ja leuan alueella pukkaa karvaa. Nyt kaupan myyjät teitittelee mua teitittelee.

Vierailija
66/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin arvaamaan keski-ikäisen työkaverini iän ihan oikein ( tai itseasiassa vielä vuoden vanhemmaksi), sain ikuisen vihamiehen. Silloin opin, että aina jos keski-ikäisen naisen ikä tulee jotenkin esiin, niin täytyy esittää kuvitelleensa tämän 10-15 vuotta nuoremmaksi. AINA! Muistakaa tämä! 

Joo sama. Kerran kun on saanut sen ryöpyn niin osaa jatkossa. Mä en myöskään enää koskaan onnittele ketään erittäin raskaana olevaakaan yhden arviointivirheen jälkeen, ellei raskaus tule hänen puheessaan jotenkin ilmi.

Vierailija
67/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi laittaa filttereitä kuten hiusten pidennykset, tekoripset, topatut rintaliivit, tatuoidut kulmakarvat. 

Vierailija
68/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan selvää, että jos joku kysyy, arvaa miten vanha olen, niin pakko on jokunen vuosi vähentää imarrellakseen kysyjää, olisi kova pettymys jos nainen näyttäisikin ikäiseltään.

Multa ei ole koskaan kukaan kysynyt noin, enkä ole itse koskaan arvuutellut kenelläkään omaa ikääni. Luuleeko moni siis, että ikä tulee puheeksi vain, jos sitä alkaa arvuutella toisella?

Vierailija
69/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ja kreikkalaisilla on Euroopan huonoimmat hampaat.

Nuorennäköisenä pysymiseen auttaa vähäinen altistuminen UV-säteilylle. Myös tupakointi on vähentynyt Suomessa huomattavasti.

Olisko jotain lähdettä tuolle väitteelle Euroopan huonoimmista hampaista?

Vierailija
70/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kokouksessa katselin, että yhdellä naisella on hiustenpidennykset, näkyi ne kiinnikkeet. 

Vierailija
71/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet uskovat, kun heitä kehuu nuoren näköiseksi. Mä arvaan päässäni jotain kohteliasta,.turvallisesti alakanttiin ja sanon ääneen siitä vielä 10 v pienemmän luvun. Kivahan se on ilahduttaa ihmisiä, ei se totta ole.

Entäs kun ovatkin keskustelleet tästä jonkun toisen kuin sinun itsesi kanssa? Eli kyse ei olekaan mistään kehusta f2f vaan ikä on tullut esiin jossakin yhteydessä ja sitä on ihmetelty jollekulle toiselle kuin sinulle? Eivät kaikki tilanteet katsos ole samanlaisia, täällä nyt jostain syystä jengi luulee että käsitykset muodostetaan pelkän itselle suoraan annetun palautteen perusteella.

Vierailija
72/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin arvaamaan keski-ikäisen työkaverini iän ihan oikein ( tai itseasiassa vielä vuoden vanhemmaksi), sain ikuisen vihamiehen. Silloin opin, että aina jos keski-ikäisen naisen ikä tulee jotenkin esiin, niin täytyy esittää kuvitelleensa tämän 10-15 vuotta nuoremmaksi. AINA! Muistakaa tämä! 

Joo sama. Kerran kun on saanut sen ryöpyn niin osaa jatkossa. Mä en myöskään enää koskaan onnittele ketään erittäin raskaana olevaakaan yhden arviointivirheen jälkeen, ellei raskaus tule hänen puheessaan jotenkin ilmi.

Niin, tiedätkö, että on ihmisiä joilla ei ole lasta vielä 30-vuotiaana eli rumia.

Ja kannattaa ottaa ne hääkuvat alle 30-vuotiaana niin ei ole ryppyjä eikä sitä 40-vuotiaan rumaa luustoa.

Eikä kannata ottaa hääkuvaa, kun on se iso pallovatsa eli ennen lasten syntymistä naimisiin. 

Vierailija
73/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin naimisiin alle 30-vuotiaana niin on hieno hääkuva. 

Ei ole rumaa 40-vuotiaan luustoa tai ryppyjä. 

Vierailija
74/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin naimisiin alle 30-vuotiaana niin on hieno hääkuva. 

Ei ole rumaa 40-vuotiaan luustoa tai ryppyjä. 

Ja on hoikka hääkuvassa. 

Vierailija
75/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi koskaan tullut ajatelleeksi, että jollekulle naimisiinmenon syynä voisi olla hääkuva, mutta näköjään voi. (Mä olen naimisissa, mutta hääkuvaa ei ole.)

Vierailija
76/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkaistut hampaat. 

Ja muutenkin parempi. Suomalainen hammashoito on ihan tunnetusti huonoa globaalissa vertailussa

Vierailija
77/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi koskaan tullut ajatelleeksi, että jollekulle naimisiinmenon syynä voisi olla hääkuva, mutta näköjään voi. (Mä olen naimisissa, mutta hääkuvaa ei ole.)

Niin, ajatella sulla ei ole hienoa hääkuvaa asunnossa missään esillä ja kun koko ajan vanhenet niin ei susta hyvää kuvaa enää saa. 

Vierailija
78/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet 40-vuotias ja on vain yksi elämä.

Nyt susta ei enää koskaan saa hienoa kaunista hääkuvaa. 

Vierailija
79/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajatella sulla ei ole hienoa hääkuvaa asunnossa missään esillä ja kun koko ajan vanhenet niin ei susta hyvää kuvaa enää saa. 

Niin, ajatella. Mitä mun pitäisi tästä ajatella? En ymmärrä. Selitä.

Vierailija
80/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet 40-vuotias ja on vain yksi elämä.

Nyt susta ei enää koskaan saa hienoa kaunista hääkuvaa. 

Mä oon 45-vuotias. Miksi musta pitäisi saada hieno kaunis hääkuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme