Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (622)

Vierailija
621/622 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku erehtyi kiimoissaan kehumaan nuorekkaaksi Arkea ja Erotiikkaa ryhmässä. 

Vierailija
622/622 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luule vaan minulle sanotaan tuota jatkuvasti. Silleen häh miten voit olla 40 luulin että olit 30. Yksi luuli että olen jotain 28 ja järkyttyi kun kuulin että täytän 40 ja häntä vanhempi. Sanoisin että se merkkaa että minulla on ns babyface eli rasvaa poskien seudulla, hieman lapsekkaat kasvot ja ei ryppyjä juurikaan.  Tämä on suurin syy miksi minua veikataan nuoremmaksi. 

Toinen asia mikä merkkaa on elintavat. En käytä alkoholia ollenkaan, en polta, en käytä kofeiinia, välttelen sokerinmättämistä, liikun, ja syön ravintorikasta ruokaa jota teen itse eli en syö prosessoitua ruokaa jatkuvasti. Käytännössä mietin jatkuvasti että saan tarpeeksi vitamiineja, kunnon rasvoja jne. En ole koskaan viihtynyt auringossa itseäni käristämässä. Minulla on rasvaa kropassani enkä näännytä itseäni mutten ole lihavakaan, usein tämä pitää nuorekkaampana kuin itsensä kuihduttaminen. Nukun paljon. 

Kolmas asia mikä merkkaa on ihonhoito. Käytän voidetta aurinkosuojalla, c vitskua kasvoills ja retinolia. Käytän kosteuttavia tuotteita. Teen usein kasvojumppaa. 

Yksi mikä merkkaa on se että osaa meikata iälleen sopivasti. Liika meikki vanhentaa. Hyvän ihon kunnon takia ei tarvi meikata paljoa. Hehkuva kosteutettu iho näyttää nuoremmalta. 

Se ei usein ole sattuma että näyttää nuoremmalta. Se on elintapojen tulos. Toki geenit ja kasvojen muoto merkkaa ts se että on rasvaa naamassa eikä kasvot siten valahda. Myös liika paino vanhentaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi