Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
41/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isänpuolen suvussa naiset kyllä säilyy ihan todella nuorekkaina. Eivät ole pitkiä, hoikkia tai kauniita sen ihmeemmin, mutta nyt kun ovat yli 80-vuotiaita esim. kaikki isäni 4 siskoa, niin aivan jokainen menisi 60-70-vuotiaasta. Ei ole ryppyjä, katse on kirkas kaikilla,  ovat aivan älyissään eikä mitään sellaista vanhuuden kasaan painumista ole tapahtunut. Ovat siis oikeastaan tosi vähän muuttuneet ulkoisesti 50-80-v välillä. 

Mutta ymmärrän, että yleensä näitä tietysti ajatellaan keski-ikäisten kohdalla.

Jos heillä ei ole ryppyjä niin eivätkö menisi nelikymppisistä? 

Vierailija
42/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jotkut näyttävätkin ikäistään nuoremmilta. Se liittyy osin tyttömäiseen tyyliin. Mutta suurelta osin siihen, milloin vaihdevuodet tulevat. Ne kun muuttavat ihon. Ja vaihtarit voivat olla jo 43 v, tai vasta 58 v.  15 vuotta on iso ikähaitari.

Tää on ihan totta.

Suunnilleen alle 45- vuotiaat yleensä voi näyttää nuoremmalta, koska ne vaihdevuodet eivät ole vielä tulleet. Sitten tulee se ikä ryöpsähdys.

Olen kuullut monet kerrat kun kuulemma monille on sanottu, että näyttävät ikäistään nuoremmilta.

Sitten toiset viettävät aikaa sisällä enemmän ja tunnetusti aurinko ja juhliminen vanhentaa ihoa. 

Jep. Kun minä täytin 50, niin muistan, kuinka työpaikalla sitä useampi ihmetteli. Kun täytin 55, kukaan ei enää ihmetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on usein mitä sattuu, mutta kyllä tää nyt oli nuoren näköinen. Kolmikymppisestä menisi vallan mainiosti. 

Vierailija
44/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin arvaamaan keski-ikäisen työkaverini iän ihan oikein ( tai itseasiassa vielä vuoden vanhemmaksi), sain ikuisen vihamiehen. Silloin opin, että aina jos keski-ikäisen naisen ikä tulee jotenkin esiin, niin täytyy esittää kuvitelleensa tämän 10-15 vuotta nuoremmaksi. AINA! Muistakaa tämä! 

Vierailija
45/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sen ihmisen itsensä "ongelma" jos MUUT hänelle niin sanovat. Sehän on vain fakta.

Täällä on aina logiikka ihan hukassa ja syytellään väärää puuta katkeran oloisina.

Kyllä minuakin luullaan usein paljon nuoremmaksi. Aina kun menen alkoon kysytään paperit. Olen ilman meikkiä. Oikeasti olen kohta 42 v.

35 vuotiaana poikani ei halunnut liikkua minun kanssa koska tutut kyselivät kenen tytön kanssa poika oli ollut. Poika oli ala-asteella. Mitä sitten!?

Vierailija
46/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään moni on lihava jo 20-vuotiaana. 

Vierailija
47/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri! Kasvojen rakenne, kaula ja kädet paljastavat iän, vaikka muuten olisi kuinka timmissä kunnossa. (mitä nämä lehtien palstoilla itseään esiin nostavat eivät edes ole)

Heheee... Olisikin hassua sanoa jollekin, että näyttää ihan ikäiseltään. Tai että näyttää ikäistään vanhemmalta.

Tai on 20-vuotiaana jo lihava ja ruma. 

Vierailija
48/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa yksi 20-vuotias on ihan järkyttävän lihava ja käyttää lyhyttä mekkoa. Kaikki selluliitti näkyy. 

Vierailija
49/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa kuka tahansa voi näyttää ikäistään nuoremmalta mutta liikkuminen paljastaa iän. Kun katsot taaksesi, käännätkö päätä vai käännytkö kokonaan? Pidätkö kaiteesta kiinni kun nouset rappusia? Ähkäisetkö kun istuuudut tai nouset? Hyppäätkö muurilta alas tai uima-altaaseen pää edellä?  Pysytkö pystyssä liukkaalla? Onko askel pitkä?

Vierailija
50/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kuka tahansa voi näyttää ikäistään nuoremmalta mutta liikkuminen paljastaa iän. Kun katsot taaksesi, käännätkö päätä vai käännytkö kokonaan? Pidätkö kaiteesta kiinni kun nouset rappusia? Ähkäisetkö kun istuuudut tai nouset? Hyppäätkö muurilta alas tai uima-altaaseen pää edellä?  Pysytkö pystyssä liukkaalla? Onko askel pitkä?

Juu, kyllä se on noloa, kun on lihava jo 20-vuotiaana. 

Aineenvaihdunta hidastuu nimittäin koko ajan, kun tulee ikää. 

Noi on elefantteja 40-vuotiaana. 

Vierailija
51/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, me ollaan nyt kuultu, että sulla on pakkomielle lihaviin parikymppisiin. Eiköhän ala nyt riittämään nuo viestit.

Vierailija
52/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin arvaamaan keski-ikäisen työkaverini iän ihan oikein ( tai itseasiassa vielä vuoden vanhemmaksi), sain ikuisen vihamiehen. Silloin opin, että aina jos keski-ikäisen naisen ikä tulee jotenkin esiin, niin täytyy esittää kuvitelleensa tämän 10-15 vuotta nuoremmaksi. AINA! Muistakaa tämä! 

Mulle on käynyt pari kertaa samoin, liian tarkkaan veikkasin ja rouvat olivat hyvin happamia ja näreissään. Nykyään mietin tarkkaan ja vastaan sitten omaa arviotani n 15v nuoremman iän, jotta konflikteilta vältyttäisiin.

Vierailija
53/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini luuli minua mieheni tyttäreksi! Muutettiin siis uuteen paikkaan. Ollaan 45v. ja 44v., mutta mieheni on ikääntynyt paljon enemmän. On harmaantunut, ylipainoakin on. Minä olen pienikokoinen, nippa nappa 50kg. Pipo päässä ja monesti reppu selässä. Ihmettelin, kun naapurilla oli monesti meille asiaa, mutta hän ei koskaan puhunut minulle. Sitten selvisi, että hän luuli miestäni kahden lapsen yksinhuoltajaksi. Aikamoista.

Sanon nyt tähän, että jos lähelle tulee, niin näkee minusta sen etten ole teini. Mutta kaukana pihalla kun menen reippain askelin, niin lapsesta menen. Ei se mukavaa ole, mutta huvittaa silti.

Vierailija
54/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt pari kertaa samoin, liian tarkkaan veikkasin ja rouvat olivat hyvin happamia ja näreissään. Nykyään mietin tarkkaan ja vastaan sitten omaa arviotani n 15v nuoremman iän, jotta konflikteilta vältyttäisiin.

En minäkään tiedä viitsisikö sanoa 20-vuotiaalle sukulaiselle, että kylläpä olet taas lihonut. 

Vierailija
55/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jatkuvasti jouduttekin arvailemaan ihmisten ikiä, kun minä en ole koskaan ollut osallisena tilanteessa, jossa niitä olisi arvuuteltu.

Vierailija
56/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on eksynyt muutama katkera ikäkriiseilijä, joille ei kukaan ole koskaan sanonut mitään kaunista. Täällä sitten lyttäävät muita joilla on positiivisia kokemuksia.

Katkeruus (sekäviina ja tupakka) vanhentaa.

Positiivinen ihminen hymyilee ja näyttää nuoremmalta- hymy piilottaa hamsterin posket.

Vierailija
57/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se 40-vuotias mies jo vanha papparainen. 

Vierailija
58/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne on eksynyt muutama katkera ikäkriiseilijä, joille ei kukaan ole koskaan sanonut mitään kaunista. Täällä sitten lyttäävät muita joilla on positiivisia kokemuksia.

Katkeruus (sekäviina ja tupakka) vanhentaa.

Positiivinen ihminen hymyilee ja näyttää nuoremmalta- hymy piilottaa hamsterin posket.

Sydänosastolla on jo jopa 20-vuotiaita. Varmaan mutsi vetänyt raskausaikana tupakkaa. 

Vierailija
59/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.

Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta

Johtuu geeneistä eikä mistään muusta. Ruokavaliolla tai ulkoilmalla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Jenkkien hammashoito on 1000x parempi kuin meidän.

Vierailija
60/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla oli 20-vuotias jolla oli raskausarpia eikä ollut edes pientä lasta mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän