Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
1/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuolla pukeutumisella joku on sarkastisesti letkauttanut hänen olevan 25v...

Vierailija
2/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan

Vierailija
4/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri! Kasvojen rakenne, kaula ja kädet paljastavat iän, vaikka muuten olisi kuinka timmissä kunnossa. (mitä nämä lehtien palstoilla itseään esiin nostavat eivät edes ole)

Heheee... Olisikin hassua sanoa jollekin, että näyttää ihan ikäiseltään. Tai että näyttää ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
5/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä monet näyttääkin, ei toki niin, että nelikymppinen kävisi parikymppisestä. Mä oon aina näyttänyt nuoremmalta. En omasta mielestäni - tiedän, miten vanha olen, joten vaikea on pitää itseäni jonkin muun ikäisenä. Mutta sen verran usein saan kuulla olevani nuoremman näköinen, että uskottava se on. Enkä ole mitenkään kaunis tai upea, tavallinen pallinaama. En myöskään panosta ulkonäköön esim. meikkaamalla.

Vierailija
6/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näissä otsikoissa katson aina, että wau, ompas hyvin säilynyt 57v , todellakin näyttää itseään 10v nuoremmalta! -Ja sitten tämäkin oli 44v! 

Vierailija
7/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan

Aika menee tosi nopeasti. Kun olet 20 niin 10 vuotta niin olet 30 ja 10 vuotta niin olet 40.

Vierailija
8/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
9/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää arvata ikä alaspäin. Jotkut ottaa sen vain todesta.

Vierailija
10/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen oikein korosti ikäänsä yrittämällä pukeutua nuorekkaasti.

Vierailija
11/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä monet näyttääkin, ei toki niin, että nelikymppinen kävisi parikymppisestä. Mä oon aina näyttänyt nuoremmalta. En omasta mielestäni - tiedän, miten vanha olen, joten vaikea on pitää itseäni jonkin muun ikäisenä. Mutta sen verran usein saan kuulla olevani nuoremman näköinen, että uskottava se on. Enkä ole mitenkään kaunis tai upea, tavallinen pallinaama. En myöskään panosta ulkonäköön esim. meikkaamalla.

Ystävä rakas, tämä on sitä nk. small talkia ja kohteliaisuutta. Yleensä käytetään juurikin heille, jotka eivät ole erityisen kauniita, tai laittaudu mitenkään. Heille puolestaan sanotaan, että näyttää upealta, tai aina yhtä kauniilta kuin ennenkin, tai kehutaan uutta kampausta jne.

Vierailija
12/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpuoli vanhenee hitaampaa. Vielä muutama vuosi sitten näytinkin ikäistäni nuoremmalta ja meikkasin vaan vähän. Nyt näytän kyllä ikäiseltäni tai vanhemmaltakin. Aina yllätyn kun katson peiliin ja nään, miten poskiallit roikkuu leuan alta :D

t. pian 40 v.

Ei mahda mitään. Ikinä en menisi kauneusleikkauksiin, paitsi ehkä luomi leikkaukseen, johon mummikin meni. Ja ei varmaankaan ulkonäön takia, vaan koska ne riippuvat luomet alkoivat haitata näkökykyä. Meillä on tuo virhe suvussa... Äitistä tosin hypänny yli.

Vierailija
13/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hän näyttää korkeintaan 35-vuotiaalta.

Vierailija
14/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä on se, ettei itse näe omaa ikääntymistään vaan peilistä katsoo edelleen se parikymppinen. Sitten taas kun näin nelikymppisenä tapaat pitkästä aikaa jonkun nuoruusajan kaverin niin sitä katsoo että ohoh mikä papparainen tuosta on tullut. Ja hän ajattelee varmasti vice versa.

Vierailija
15/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä rakas, tämä on sitä nk. small talkia ja kohteliaisuutta. Yleensä käytetään juurikin heille, jotka eivät ole erityisen kauniita, tai laittaudu mitenkään. Heille puolestaan sanotaan, että näyttää upealta, tai aina yhtä kauniilta kuin ennenkin, tai kehutaan uutta kampausta jne.

Jaa. Tapasin entisessä työssäni paljon ihmisiä, ja kyllä minäkin arvioin joidenkin iän huomattavasti alhaisemmaksi kuin mitä se sitten oli. Mutta voidaan me sopia, että minun kohdallani kyse on juuri tuollaisesta small talkista, jos haluat. Ihmettelen vain, eikö omassa tuttavapiirissäsi ole ihan eri tahtiin vanhenevia ihmisiä. Esim. mulla on kaksi saman ikäistä tätiä. He ovat molemmat 85-vuotiaita. Toinen näyttää ehdottomasti 85-vuotiaalta, kun taas toisesta ei välttämättä ajattelisi, että hän on edes 70:ä.

Vierailija
16/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isänpuolen suvussa naiset kyllä säilyy ihan todella nuorekkaina. Eivät ole pitkiä, hoikkia tai kauniita sen ihmeemmin, mutta nyt kun ovat yli 80-vuotiaita esim. kaikki isäni 4 siskoa, niin aivan jokainen menisi 60-70-vuotiaasta. Ei ole ryppyjä, katse on kirkas kaikilla,  ovat aivan älyissään eikä mitään sellaista vanhuuden kasaan painumista ole tapahtunut. Ovat siis oikeastaan tosi vähän muuttuneet ulkoisesti 50-80-v välillä. 

Mutta ymmärrän, että yleensä näitä tietysti ajatellaan keski-ikäisten kohdalla.

Vierailija
17/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.

Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta

Vierailija
18/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkertaisen artikkelin tyyppi näyttää "nuoren näköiseltä nelikymppiseltä". Jos olisi tarkkaan pitänyt arvella, olisin sanonut 42-vuotiaaksi. Jostain se nelikymppisyys näkyy, vaikkei mitään kaiken paljastavaa yksityiskohtaa olisikaan. Ei siinä lippis auta.

Vierailija
19/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.

Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta

Mulle on monet ulkomaalaiset sanoneet, että suomalaiset näyttävät nuoremmilta.

Vierailija
20/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kaikille yli kolmikymppisille naisille noin, jos ikä tulee esille. Siis oikein silmät pyöreinä hämmästelen, että ei uskoisi, sinä näytät todella paljon nuoremmalta, wau, mikä sinun salaisuus on.... Tulevat siitä hyvälle niin hyvälle tuulelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi