Hiihtoloma uuden miehen kanssa - hän haluaa torkkua ja olla kotosalla...
Odotin pitkään että saadaan viimeinkin viettää kunnolla aikaa yhdessä. Menin hänen luokseen ja pakkasin mukaan urheilukamppeita, nättejä vaatteita ja seksikkäitä alusasuja.
Mitä haluaa mies? Nukutaan pitkään, siis vielä klo 12 ollaan sängyssä. Siis nukutaan, ei touhuta mitään muuta. Sitten katsotaan telkkaria, tilataan woltista ruokaa, torkutaan päiväunia varmaan 5krt/pv.
Minä haluaisin liikkumaan, edes illalla johonkin ulos, haluisin myös seksiä.. sitä oli tasan yhden kerran. Kysyn että lähdetäänkö johonkin, vastaus on että ei, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa.
Mies on n. 50-vuotias, minä 38. Voiko olla jo että ei jaksa mitään vai mikä on vialla?
Kommentit (91)
Olisin fiiliksissä apn miehestä. Just sopiva tapa viettää loma. Rentoutuen. Eikä minkään taulukon kanssa juoksemista nähtävyydestä toiseen joista lopun viimeksi edes muista mitä tulikaan nähdyksi. Pelkkää suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v miehet ei enää ole mitään nuoria. Anna miehen nukkua ja hae naapurin leikkimään.
Kyllä viisikymppisen pitää vielä olla aktiivisempi. Minulla miesystävä 70 v. ja lenkille lähtee
Tekeekö se sun seitsemänkymppinen miesystävä kuinka pitkää, raskasta ja vastuullista työpäivää?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 50v ja ihan samanlainen laiskiainen. Ite 10v nuorempi. Pitiki ottaa noin paljon vanhempi ukko ku ei tuollaset vanhukset tunnu jaksavan tehdä mitään. Hoitokotiin tuoki ukko joutais makkoileen.
Ihan vapaasti voit erota. Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä teki viikonloppuisin töitä, kävi baareissa. Sanoi
Tässä mitä me tehtiin la ja su
Aamulla herättiin ennen klo 8. Syötiin vaatimaton aamiainen, vietiin kirppikselle vajaa 10 laatikollista tavaraa.
Käytiin kaupassa ostamassa viikon ruuatVietiin muutama pieni huonekalu Ikeaan, saatiin lahjakortti, jolla ostin mm tyynyliinoja, minigripp pusseja, tiskiharjoja jne
Tavattiin, oli sovittu yhden pariskunnan kanssa. Käytiin syömässä Ikeassa ja kierreltiin.
Kirppikseltä sain ison kasan Arabian astioita ja vietiin ne Arabian vintageen. Saatiin lahjakortti.Tultiin kotiin, tein tarjottavaa. Yhteensä 7 vierasta tuli kylään, Eurovisuvalvojaisiin. Meni myöhään.
Sunnuntaina vietiin autolastillinen kirppikselle. Saatiin toinen iso satsi Arabiaan ja vietiin ne vintageen. Auto työpaikalle, muutama kollega oli tuonut kirppistavaraa, ensi viikolla kirppikselle.
&n
Naisen unelmaloma jonka mies toteutti koska ei ollut perässä vedettävää mallia.
Mikähän se mihen unelmaloma olisi saattanut olla? Saakohan hän koskaa viettää lomaa kuten itse haluaa ilman että kodin ilmapiiri kiristyy ja vaimosta tulee se perässä vedettävä?
Hae ikäistäsi seuraa jos haluat enemmän toimintaa. Viisikymppiset viihtyy parhaiten kotona, kaikki on jo nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätön valinta naiselta.
Ei muuta selitystä, kuin että menty lompakon perässä.
En ole lompakon perässä. Mutta tämä on ensimmäinen mies jonka luonteesta aidosti pidän. En itsekään ole ylisuorittaja mutta nyt lepäily meni liian pitkälle.
Eniten harmittaa seksin vähyys. Miksi miehet etsitte simpsakkaa ja timmiä naista jos ette kuitenkaan jaksa makuukammarin puolella? Tämä ihmetyttää.
-ap
Hanki sille T-Maxia. Sen pitäisi lisätä voimaa, kestävyyttä, energiaa ja libidoa. Miehellä on viisikymppisenä andropaussi, ihan verrattavissa naisella vaihdevuosiin. Energiatasot vain tipahtavat helposti eikä mies jaksa kuin korkeintaan työn, muuten tarvitsee lepoa.
Mä ajattelen, ettei loman pidä olla suorittamista, mutta se ei saa myöskään olla sama kuin tavallinen viikonloppu, joka ainakin meillä menee yleensä lepäillen. Jos lomansa vain makaa, ei siitä jää mitään mieleen. Joku kiva hotelliyö tai edes päiväretki vaikka johonkin läheiseen kaupunkiin, tai luonnossa liikkumista, ehkä makkaranpaistoa jollain laavulla tai jotain. Ei pelkkää kotona löhöilyä.
Diabetes, hikoilee yöt, kuorsaa, torkkuuu, ei seiso 🥚.
Onnea!
Otti sinut maskotiksi. Näyttelyesineeksi. Tarpeeseen, että on joku.
Huutia mielikuvalle. Ap söpöksi laittautumeena minihame päällä istuu olkkarin nurkassa ja mies löhöää ja mässäilee woltista tilattuja herkkuja. Onnea!
Tai miehellä on norsun penis ja on hyvä sängyssä