Hiihtoloma uuden miehen kanssa - hän haluaa torkkua ja olla kotosalla...
Odotin pitkään että saadaan viimeinkin viettää kunnolla aikaa yhdessä. Menin hänen luokseen ja pakkasin mukaan urheilukamppeita, nättejä vaatteita ja seksikkäitä alusasuja.
Mitä haluaa mies? Nukutaan pitkään, siis vielä klo 12 ollaan sängyssä. Siis nukutaan, ei touhuta mitään muuta. Sitten katsotaan telkkaria, tilataan woltista ruokaa, torkutaan päiväunia varmaan 5krt/pv.
Minä haluaisin liikkumaan, edes illalla johonkin ulos, haluisin myös seksiä.. sitä oli tasan yhden kerran. Kysyn että lähdetäänkö johonkin, vastaus on että ei, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa.
Mies on n. 50-vuotias, minä 38. Voiko olla jo että ei jaksa mitään vai mikä on vialla?
Kommentit (91)
Ei tuollaista kannata katsella ellet halua itsekin olla samanlainen. Jos jatkat, niin olet kohta huomaamattasi samanlainen
Mun miesystävä teki viikonloppuisin töitä, kävi baareissa. Sanoi
Tässä mitä me tehtiin la ja su
Aamulla herättiin ennen klo 8. Syötiin vaatimaton aamiainen, vietiin kirppikselle vajaa 10 laatikollista tavaraa.
Käytiin kaupassa ostamassa viikon ruuat
Vietiin muutama pieni huonekalu Ikeaan, saatiin lahjakortti, jolla ostin mm tyynyliinoja, minigripp pusseja, tiskiharjoja jne
Tavattiin, oli sovittu yhden pariskunnan kanssa. Käytiin syömässä Ikeassa ja kierreltiin.
Kirppikseltä sain ison kasan Arabian astioita ja vietiin ne Arabian vintageen. Saatiin lahjakortti.
Tultiin kotiin, tein tarjottavaa. Yhteensä 7 vierasta tuli kylään, Eurovisuvalvojaisiin. Meni myöhään.
Sunnuntaina vietiin autolastillinen kirppikselle. Saatiin toinen iso satsi Arabiaan ja vietiin ne vintageen. Auto työpaikalle, muutama kollega oli tuonut kirppistavaraa, ensi viikolla kirppikselle.
Käytiin brunssilla ystävien kanssa, sieltä leffaan.
Mieheni on 53-vuotias ja tuollaista se on. Olen tosin itsekin samanikäinen, joten ei haittaa.
Jos hänellä on ollut valvomista tai jotain. Anna nukkua pari päivää kunnolla vaikka niitä päiväunia ja sitten mies on virkeämpi. TM54
😂 Typerä provo mutta ai kamala mitkä mielikuvat
Tuommoisia on nuorissakin paljon nykyään. Mässätään, lihotaan, mitään ei jakseta
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 53-vuotias ja tuollaista se on. Olen tosin itsekin samanikäinen, joten ei haittaa.
Ei ole kyllä kaikilla tuollaista. Olemme vaimon kanssa kuusikymppisiä ja meillä ei ole tuollaista jatkuvaa lepäilyä. Eihän sellaista kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole. Sohvalla makaaminen ei ole lepoa, se on passiivisuutta.
t. M54
Mitäs menit p u p p a n kanssa hiihtoloman viettoon, jännittävintä mitä tapahtuu on Valmet kellon raksutus tuvan seinällä ja tasatunnein sen pimpottaminen. Jos oikein riehaantuu niin saattaa soittaa levysoittimella 70-luvun diskoteekki musiikkia.
Aloitus on tutulla käsialalla kirjoitettu paskaprovo.
Ja et tätä mitenkään nähnyt etukäteen...?
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo otsikosta että mies on reilusti vanhempi. Anna kun arvaan, markkinoi itsensä suhteeseen sanomalla ikä on vain numero?
Haluavat nuoren, timmin ja energisen naisen, mutta eivät sitten jaksa tehdä mitään. Nuo plösöt sohvaperunamiehet eivät ymmärrä, että tuollaiset naiset eivät viihdy sohvalla. En ymmärrä miksi eivät suosiolla etsi kaltaisiaan. Ei enää yhtään sohvaperunaa tälle naiselle. Se laiskuus näkyy nimittäin ihan kaikessa, makuuhuone mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just hyvältä lomalta. Miksi muijien pitää singota ympäri kyliä koko ajan?
-torkkumies
Naisten pitää päästä ottaan kuvia instaan, että voi todistaa olleensa lomallakin tosi aktiivinen ja dynaaminen.
Mä oon nainen enkä ole koskaan ollut instassa. Olenko siis nainen lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä teki viikonloppuisin töitä, kävi baareissa. Sanoi
Tässä mitä me tehtiin la ja su
Aamulla herättiin ennen klo 8. Syötiin vaatimaton aamiainen, vietiin kirppikselle vajaa 10 laatikollista tavaraa.
Käytiin kaupassa ostamassa viikon ruuatVietiin muutama pieni huonekalu Ikeaan, saatiin lahjakortti, jolla ostin mm tyynyliinoja, minigripp pusseja, tiskiharjoja jne
Tavattiin, oli sovittu yhden pariskunnan kanssa. Käytiin syömässä Ikeassa ja kierreltiin.
Kirppikseltä sain ison kasan Arabian astioita ja vietiin ne Arabian vintageen. Saatiin lahjakortti.Tultiin kotiin, tein tarjottavaa. Yhteensä 7 vierasta tuli kylään, Eurovisuvalvojaisiin. Meni myöhään.
Sunnuntaina vietiin autolastillinen kirppikselle. Saatiin toinen iso satsi Arabiaan ja vietiin ne vintageen. Auto työpaikalle, muutama kollega oli tuonut kirppistavaraa, ensi viikolla kirppikselle.
&n
Voi jessus. Onko teillä yhteisenä harrastuksena ostosmania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vialla on se, ettet tajua millaisen suhteen haluat. Ota kamat kantoon jos ei suhde miellytä. Tai sit otat unet.
Mutta kun olen tosi rakastunut just tähän mieheen. On muuten niin symppis ja ihana. Onko ihan tavallista että näin vietetään lomat vai onko joku vialla kuten diabetes kuten joku epäili. Hän on kylläkin ylipainoinen.
-ap
Anna ihastuksen hiipua ja vaihda sellaiseen joka on aktiivinen
Nukkuuko tämä hyvin? Onko hengityskatkoksia? Uniapnea voisi aiheuttaa sitä ettei jaksa, eikä siihen tarvita edes ylipainoa, mutta se on yksi riskitekijä.
Toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että jos on loma niin miksi ei vaan voi ottaa rennosti?
Kyse taitaa olla ihmistyypistä, ei iästä. Mun mies on 55 ja itse 51. Oltiin pitkä viikonloppu Lapissa (4 päivää). Joka päivä hiihdettiin vähintään 15 km, käytettiin koiria lenkillä monta kertaa päivässä. Käveltiin mökiltä ravintolaan keskustaan (pari km) syömään, kahville tai käytiin tekemässä ruokaostokset kävellen.
Toki nukuttiin päiväunet joka päivä ja muutakin "harrastettiin".
Arkeen kuulu muutenkin paljon liikkumista, vaikka ei mitään himourheilijoita todellakaan olla. Arki ja työ vie paljon voimia ja vastapainoksi kumpikin harrastaa arkiliikunnan päälle liikuntaa 4-5 päivänä viikossa.
Olette todennäköisesti aivan eri tyyppisiä ihmisiä. Toki kannattaa varmistaa, ettei kyse ole sairaudesta
Sinä et sovi miehelle, eikä mies sovi sinulle. Hyvä kun huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vialla on se, ettet tajua millaisen suhteen haluat. Ota kamat kantoon jos ei suhde miellytä. Tai sit otat unet.
Mutta kun olen tosi rakastunut just tähän mieheen. On muuten niin symppis ja ihana. Onko ihan tavallista että näin vietetään lomat vai onko joku vialla kuten diabetes kuten joku epäili. Hän on kylläkin ylipainoinen.
-ap
Todennäköisesti tyyppi on aina ollut sohvaperuna. Toki kun ikää tulee lisää, niin terveys huononee ja energiat laskee entisestään. Ja erektiohäiriö pahenee. Etpä sä sille mitään mahda, joten hyväksy mies sellaisena kuin on tai anna olla.
Te olette eritahtiset. Kyllä minäkin nyt viimeinkin eläkkeelle päästyäni mielelläni nukun lähes puoleen päivään, mutta vastaavasti sitten kukun myöhään iltaan. Lisäksi jos mies on työelämästään uupunut, hän tankkaa nyt lyhyen lomaviikon aikana lepoa. Kyllä tiedän moniakin vanhempiakin miehiä jotka rupeavat vetämään sikeitä heti kun ns. "oikaisevat" hetkeksi. Anna miesparan nyt levätä kun on lomaakin . Mutta jatkoakin ajatellen sun on hyvä ymmärtää että toiset on vain ns lepoa vaativampaa sorttia kuin toiset. Voithan sinä itse käydä itseksesi päiväsaikaan lenkillä ja salilla tai mistä nyt tykkääkin . Loma on loma ja kukin tyylillään. Toista et voi muuksi muuttaa, oman elämäsi sitten elät oimien toiveidesi mukaisesti.