Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiihtoloma uuden miehen kanssa - hän haluaa torkkua ja olla kotosalla...

Vierailija
10.03.2025 |

Odotin pitkään että saadaan viimeinkin viettää kunnolla aikaa yhdessä. Menin hänen luokseen ja pakkasin mukaan urheilukamppeita, nättejä vaatteita ja seksikkäitä alusasuja.

Mitä haluaa mies? Nukutaan pitkään, siis vielä klo 12 ollaan sängyssä. Siis nukutaan, ei touhuta mitään muuta. Sitten katsotaan telkkaria, tilataan woltista ruokaa, torkutaan päiväunia varmaan 5krt/pv.

Minä haluaisin liikkumaan, edes illalla johonkin ulos, haluisin myös seksiä.. sitä oli tasan yhden kerran. Kysyn että lähdetäänkö johonkin, vastaus on että ei, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa.

Mies on n. 50-vuotias, minä 38. Voiko olla jo että ei jaksa mitään vai mikä on vialla?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä kun hn jää eläkkeelle. Sitten vasta lonkkaa vetääkin.

Vierailija
62/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän tuossa on tylsyyttä tiedossa kuin mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 50v ja ihan samanlainen laiskiainen. Ite 10v nuorempi. Pitiki ottaa noin paljon vanhempi ukko ku ei tuollaset vanhukset tunnu jaksavan tehdä mitään. Hoitokotiin tuoki ukko joutais makkoileen.

Vierailija
64/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda oman ikäiseen.

Vierailija
65/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on saatava levätä kun muutoin elämä on kaikkine menemisineen aivan jatkuvaa hulinaa ja univelkaa syntyy. 

Lähetä se tänne lomachillaamaan mun kanssa. 

- M36

Vierailija
66/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotukset ja toiveet parisuhteessa eivät aina kohtaa. Siinä mielessä Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.

Onneksi on olemassa positiivisia esimerkkejä siitä, että avoimella keskustelussa on pystytty aukaisemaan haastaviakin suhdesolmuja. Niistä tulee ensimmäisenä mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa kei

Mummon tilannearvio on ap:n tilanteessa luultavasti kaikkein lähinnä todellisuutta ja tarjoaa toteuttamiskelpoisimman vaihtoehdon. Harkitse ap, mutta älä liian pitkään. Alkaa olla jo toiminnan aika.

Vierailija
67/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on oikeassa, ap. Älä jahkaile, vaan toimi 😋😺🍖💃🏽

Vierailija
68/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä teki viikonloppuisin töitä, kävi baareissa. Sanoi 

Tässä mitä me tehtiin la ja su

Aamulla herättiin ennen klo 8. Syötiin vaatimaton aamiainen, vietiin kirppikselle vajaa 10 laatikollista tavaraa. 

Käytiin kaupassa ostamassa viikon ruuat

Vietiin muutama pieni huonekalu Ikeaan, saatiin lahjakortti, jolla ostin mm tyynyliinoja, minigripp pusseja, tiskiharjoja jne

Tavattiin, oli sovittu yhden pariskunnan kanssa. Käytiin syömässä Ikeassa ja kierreltiin. 

Kirppikseltä sain ison kasan Arabian astioita ja vietiin ne Arabian vintageen. Saatiin lahjakortti.

Tultiin kotiin, tein tarjottavaa. Yhteensä 7 vierasta tuli kylään, Eurovisuvalvojaisiin. Meni myöhään.

Sunnuntaina vietiin autolastillinen kirppikselle. Saatiin toinen iso satsi Arabiaan ja vietiin ne vintageen. Auto työpaikalle, muutama kollega oli tuonut kirppistavaraa, ensi viikolla kirppikselle. 

&n

Euroviisuvalvojaiset ja arabiat? Last season? What?

Vierailija
69/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Tätä samaa paskaa on jankattu palstalla jo oikeasti kymmeniä tuhansia kertoja.

Mikä ihmeen idea edes on, että kaikki harrastukset pitäisi tehdä yhdessä puolison kanssa? Eivät normaalit ihmiset elä sillä tavalla, vaan heillä on ihan omat harrastuksensa ja kaverinsa.

Vierailija
70/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihmeen aktiivinen. Ota rennommin

Vierailija
71/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastu jatkossa oman ikäisiin tai nuorempiin. Hyi, joku ylipainoinen +50v. mies. Varmasti aikamoinen saalis. :/

Tässä tapauksessa täyttänyt jo 50 eli 50+.

Vierailija
72/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuori ukko, alle kolmekymppinen ja tosiaan ei tee muuta kuin käy töissä ja makaa. Pelaa, syö, katselee jotain YouTubevideoita. Ei siis mennä yhdessä ikinä minnekään! Itse olen reilusti vanhempi ja mietin eroa vaikka muuten on ihana mies

Vierailija
73/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lomaa se ois jos ois koko ajan menossa? Mun on ainakin pakko pyhittää tuleva talviloma lepäämiseen että jaksan painaa kesään asti hommia

Vierailija
74/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lomaa se ois jos ois koko ajan menossa? Mun on ainakin pakko pyhittää tuleva talviloma lepäämiseen että jaksan painaa kesään asti hommia

No kun nämä tyypit eivät tee työajallaan töitä. Käyvät istumassa jossain tylsistymässä ja suunnittelemassa, mitä kliseistä paskaa voisi sitten lomalla tehdä.

Vierailija
75/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viime lomallani neljä päivää putkeen. Ap voisi välillä rentoutua

Vierailija
76/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 53-vuotias ja tuollaista se on. Olen tosin itsekin samanikäinen, joten ei haittaa.

Minä olen 56-vuotias ja kovasti tuttua, että välillä ei jaksa viikonloppuisin muuta kuin olla vaan... Harrastan viikolla iltaisin. Lomilla en kuitenkaa halua kökkiä kotona mitään tekemättä.  Tässä iässä palautuminen vie paljon aikaa, mutta ei tuo ap:n tilanne siltä kuulosta. 

Olen 38-vuotiaan ap:n kanssa samoilla linjoilla, että ei tuollaista kotona makaamista pitkään jaksa, jos ei ole itse samanlainen. 

Vierailija
77/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin viisikymppisenä jaksanut nussia ikäistäsi naista kellon ympäri koko hiihtoloman ajan. M65

Vierailija
78/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liikunnallinen ja hyväkuntoinen mutta lomalla ensimmäisen viikon lähinnä torkun ja välillä syön. Sitten jossain vaiheessa voin ilmestyä ihmisten ilmoille mutta ensin täytyy nukkua univelat pois ja vain lojua. Nautin siitä että saan venyä sängyssä vaikka puoleenpäivään ilman hätistelyjä. 

Vierailija
79/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eläkepäiväohjelmani on. Kello 12.30 herätys ja lounaan syönti (yleensä läskisoosia ja pottumuussia)

13.00-14.30 ruokalepo

14.30 päiväkahvit + kolme hillomunkkia ja 5 diggestive keksiä

15.30 Ulkoilu. Köörin kanssa tavataan talvisin sitimarketin penkillä. Kesällä puiston penkillä. Osa juo kaljaa tai viinaa. Minä en saa kun lääkitys.

15.30 Jos ei seuraa mennä ulos niin tunnin päiväunet

18.00 Päivällinen

19.00 uutiset

20.00 suihku, jos tarvetta

19.00-21.00 töllön katsomista

21.00 iltapala

22.00-01.00 nukkumaan käynti

Vierailija
80/91 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön valinta naiselta.

Ei muuta selitystä, kuin että menty lompakon perässä.