Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiihtoloma uuden miehen kanssa - hän haluaa torkkua ja olla kotosalla...

Vierailija
10.03.2025 |

Odotin pitkään että saadaan viimeinkin viettää kunnolla aikaa yhdessä. Menin hänen luokseen ja pakkasin mukaan urheilukamppeita, nättejä vaatteita ja seksikkäitä alusasuja.

Mitä haluaa mies? Nukutaan pitkään, siis vielä klo 12 ollaan sängyssä. Siis nukutaan, ei touhuta mitään muuta. Sitten katsotaan telkkaria, tilataan woltista ruokaa, torkutaan päiväunia varmaan 5krt/pv.

Minä haluaisin liikkumaan, edes illalla johonkin ulos, haluisin myös seksiä.. sitä oli tasan yhden kerran. Kysyn että lähdetäänkö johonkin, vastaus on että ei, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa.

Mies on n. 50-vuotias, minä 38. Voiko olla jo että ei jaksa mitään vai mikä on vialla?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan parasta lomalla! Kun kerran pääsee eroon oravanpyörästä ja työrytmistä, niin miksei silloin voisi vain olla ja nauttia levosta? Jos sinä nautit kaikenlaisesta menosta ja meiningistä ja toinen levosta ja rauhasta, niin siinä ei pitkälle yhdessä pötkitä. 

Nukut koko hiihtoloman jonka vietät naisystäväsi kanssa ilman että tekee mieli edes seksiä? En minäkään sellaisen miehen kanssa jaksaisi olla.

Vierailija
22/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olitte sopineet hiihtoloman ohjelmaksi? Jos miestä ei edes paneta, hänellä on testosteronivaje.

Seuraava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotukset ja toiveet parisuhteessa eivät aina kohtaa. Siinä mielessä Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.

Onneksi on olemassa positiivisia esimerkkejä siitä, että avoimella keskustelussa on pystytty aukaisemaan haastaviakin suhdesolmuja. Niistä tulee ensimmäisenä mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa kei

Mummo tiesi! 👍🙏🏻👵🏻

Vierailija
24/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoakos otit mummosi mukaan hiihtoloman viettoon. Ei ihme, että mies protestoi vetäytymällä nukkumaan.

Vierailija
25/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hittoakos otit mummosi mukaan hiihtoloman viettoon. Ei ihme, että mies protestoi vetäytymällä nukkumaan.

Ap:n mummohan on jo edesmennyt. Kannattaisi lukea viestit tarkemmin ennen kuin kommentoi.

Vierailija
26/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta että mies on reilusti vanhempi. Anna kun arvaan, markkinoi itsensä suhteeseen sanomalla ikä on vain numero?

Vierailija
27/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hittoa, ihana mies. Kelpaisi mulle!

Sama kuin ottaisi kultakalan.

Vierailija
28/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästi ymmärrä kun toinen on superöveriväsynyt. Ah voi kun en malta millään odottaa, minulla loma ensi viikolla enkä aio mitään muuta kuin nukkua sängyssä ja välillä käyn torkuilla sohvalla. Syödä ehkä pakko jossain välissä mutta mahdollisimman helppoa. Ja mikä parasta, voin lomailla yksin poissa kotoa joten puolison työrytmi ei häiritse 😌

N40 oravanpyörään kuukahtanut

Vierailija
29/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilaat elämäsi noin vanhan miehen kanssa. Mietipä 10 v eteenpäin. Mitäpä jaksaa ukko tuolloin. 

Vierailija
30/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Ukko lääkäriin. Ja lenkille!

Vierailija
31/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa just hyvältä lomalta. Miksi muijien pitää singota ympäri kyliä koko ajan?

-torkkumies

Naisten pitää päästä ottaan kuvia instaan, että voi todistaa olleensa lomallakin tosi aktiivinen ja dynaaminen.

Vierailija
32/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te olitte sopineet hiihtoloman ohjelmaksi? Jos miestä ei edes paneta, hänellä on testosteronivaje.

Seuraava!

Oltiin puhuttu että otetaan rennosti, mutta en nyt tajunnut että näin rennosti. Miehen kaveri pyysi meitä ulos illanviettoon ja oltiin suunniteltu että mennään mutta kun se ilta tuli niin mies oli vaan että mukavampi olla kotona. :(

Ja joo, kyllä mä olin jo aiemmin vähän huolissaan kun ei oo yhtään niin sporttinen kuin minä. Mutta ajattelin että innostuisi mun kanssa.

En haluisi miestä jättää kuitenkaan. On niin ihana luonne ja muuten tykkään niin kovasti.

-ap

Vierailija
33/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes nuorempi pillu ei innosta miestä 😂

Vierailija
34/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen levätä. Miksi et etsi ikäistäsi, joka jaksaa?

Jospa se mies on raskaan työn raataja ja hän haluaa lomalla ennen kaikkea levätä ja rentoutua eikä toimia minkään valmiin aikataulun mukaan kuten töissä on vähän pakko toimia.

Vierailija
35/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes nuorempi pillu ei innosta miestä 😂

Tuollainen vieteripillu on vain haitaksi. Varmaan kitiseekin koko ajan kun ei tehdä sitä ja tätä.

Vierailija
36/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehen torkkumisessa sinansa ole mitaan vikaa. Te vaan ette ole samanlaisia ihmisia. Sun unelmat yhteisesta touhuamisesta ei perustuneet todellisuuteen, mies tykkaa rentoutua ja sina olet aktiivisempi ja myos 12 vuotta nuorempi. Mutta hyva etta asia selvisi nyt. 

Joko alistut siihen etta miehen kanssa eletaan hiljaiseloa ja aktiiviset harrastukset joko toteutuu muitten kanssa, tai sitten suhde loppuu. Viisikymppinen mies ei muutu. Naisten yleensakin tulisi hyvaksya etta miehet ei parisuhteessa muutu (ainakaan parempaan suuntaan), what you see is what you get.

Vierailija
37/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 30v nykyisessä parisuhteessa ja sen jälkeen kun täytettiin 40 mietin, että jos joskus vaihdan, otan 10v nuoremman. Onneksi aika teki tehtävänsä ja 50+ ollaan taas samalla sivulla.

Pointti, älä ota tuossa iässä vanhempaa miestä.

Vierailija
38/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jaksa liikkua koska makaa kokoajan sohvalla. Kuka aikuinen oikeesti nukkuu/ makaa klo 12:een? Tuijottaako se jotain puhelinta vai mitä se siel valveilla makaa? 

Kuka tilaa jotain hiton wolttia, siis ei pysty valmistamaan omaa ruokaansa, mutta ei pysty edes lomalla hakemaan tai jopa ravintolassa syömään ruokaansa? Hyi hitto, kasvaako sen hanuri jo sammalta, kerro sitten meille jos pääset pukille joskus tuon wanhan saaliin kanssa

Vierailija
39/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä ei ole lapsia kummallakaan?

Vierailija
40/91 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nyt ainakin 10 vuotta nyorempaan, mikäli suhde on vasta alussa.