Hiihtoloma uuden miehen kanssa - hän haluaa torkkua ja olla kotosalla...
Odotin pitkään että saadaan viimeinkin viettää kunnolla aikaa yhdessä. Menin hänen luokseen ja pakkasin mukaan urheilukamppeita, nättejä vaatteita ja seksikkäitä alusasuja.
Mitä haluaa mies? Nukutaan pitkään, siis vielä klo 12 ollaan sängyssä. Siis nukutaan, ei touhuta mitään muuta. Sitten katsotaan telkkaria, tilataan woltista ruokaa, torkutaan päiväunia varmaan 5krt/pv.
Minä haluaisin liikkumaan, edes illalla johonkin ulos, haluisin myös seksiä.. sitä oli tasan yhden kerran. Kysyn että lähdetäänkö johonkin, vastaus on että ei, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa.
Mies on n. 50-vuotias, minä 38. Voiko olla jo että ei jaksa mitään vai mikä on vialla?
Kommentit (91)
Anna miehen levätä. Miksi et etsi ikäistäsi, joka jaksaa?
Vialla on se, ettet tajua millaisen suhteen haluat. Ota kamat kantoon jos ei suhde miellytä. Tai sit otat unet.
Vaihtoon. Ette kyllä lainkaan sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vialla on se, ettet tajua millaisen suhteen haluat. Ota kamat kantoon jos ei suhde miellytä. Tai sit otat unet.
Mutta kun olen tosi rakastunut just tähän mieheen. On muuten niin symppis ja ihana. Onko ihan tavallista että näin vietetään lomat vai onko joku vialla kuten diabetes kuten joku epäili. Hän on kylläkin ylipainoinen.
-ap
Mä voin ottaa ton miehen, ois just mun makuun
50v miehet ei enää ole mitään nuoria. Anna miehen nukkua ja hae naapurin leikkimään.
Nyt kun teillä on ilmeisesti ensimmäisen kerran mahdollisuus viettää enemmän aikaa yhdessä, alkaa todellisuus paljastua. Ehkä mies ei olekaan sellainen kuin olet kuvitellut ja toivonut. Jos on heti alussa tuollaista, niin ei kuulosta kovin lupaavalta. Yritä kertoa, mitä haluat ja toivot. Vastareaktiosta voit sitten päätellä, mitä on odotettavissa.
Kuulostaa just hyvältä lomalta. Miksi muijien pitää singota ympäri kyliä koko ajan?
-torkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just hyvältä lomalta. Miksi muijien pitää singota ympäri kyliä koko ajan?
-torkkumies
Naiset ei osaa ottaa lomallakaan rennosti.
Siis ihan parasta lomalla! Kun kerran pääsee eroon oravanpyörästä ja työrytmistä, niin miksei silloin voisi vain olla ja nauttia levosta? Jos sinä nautit kaikenlaisesta menosta ja meiningistä ja toinen levosta ja rauhasta, niin siinä ei pitkälle yhdessä pötkitä.
Jes, tuttu kuvio. Entinen suhteeni karahti kiville juuri tuollaiseen yhteisen ajan viettoon.
Nykyään keskittymishäiriöstä on se etu etten pysy paikallani kovin mieluusti eli viihdettä ja tekemistä järjestyy naiselle nopeasti.
No itse kyllä ymmärrän että lomalla saattaa tarvita ihan lepoa. Eli hän on väsynyt. Mutta luulis että muutama päivä nukkumista piisaa ja sitten taas vois tehdäkin jotain. Ehkä hän on tosi väsy. Tuon ikäisellä vaikuttaa elämäntavat paljon jaksamiseen. Toisaalta, mikäs sua estää liikkumasta yms.
No mitä hittoa, ihana mies. Kelpaisi mulle!
Vierailija kirjoitti:
50v miehet ei enää ole mitään nuoria. Anna miehen nukkua ja hae naapurin leikkimään.
Kyllä viisikymppisen pitää vielä olla aktiivisempi. Minulla miesystävä 70 v. ja lenkille lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun olen tosi rakastunut just tähän mieheen. On muuten niin symppis ja ihana. Onko ihan tavallista että näin vietetään lomat vai onko joku vialla kuten diabetes kuten joku epäili. Hän on kylläkin ylipainoinen.
-ap
Olet siis 38-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut eikä sinulla ole ystäviäkään joten et tiedä, onko normaalia viettää talvilomaa noin?
Rakastu jatkossa oman ikäisiin tai nuorempiin. Hyi, joku ylipainoinen +50v. mies. Varmasti aikamoinen saalis. :/
Kuulostaa eläkeläis papparaiselta. Ootko varma ettei oo 60 v. :D
Nytkö tuo tuli vasta ilmi? Luulis, et olis jo aiemmin ollut tiedossa et onko miten liikkuvaista/tekevää sorttia
Viet sen kävelylle ainakin kerran päivässä, että piristyy. Eihän sitä mitään jaksakaan jos vain syö ja nukkuu. Voi olla diabetesta, kun noin väsyttää.