Ellen Jokikuntaan valtaisa pettymys: Ystäviltä saatu vanhemmuuslaatikko oli täynnä ympäripyöreitä lässytyksiä
Jokikunnas oli pyytänyt tuoreena vanhempana lahjaksi hyviä neuvoja, mutta oli saanut vain mielestään tyhmää lässytystä huumorista ja sen sellaisesta.
IS kertoo:
-JOKIKUNNAKSEN ystävät olivat kirjoittaneet neuvonsa postikortteihin, jotka oli pakattu kauniiseen puiseen laatikkoon. Jokikunnas avasi laatikon innolla juhlien jälkeen ja alkoi lukea kortteja, mutta pettymys oli suuri.
-Ne olivat ihan hirveitä, laimeita latteuksia!
-Siellä oli tällaisia, että huumori ja nauru auttaa kaikkeen. Yhdessä kortissa luki: hassutelkaa paljon, kaikki menee hyvin. Läsnäoloa, rakkautta ja yhdessä oloa ja koko muu maailma unohtuu, Jokikunnas kertoo.
-Olin tosi, tosi pettynyt. Olin silleen, että miten tämä on mahdollista? Mulla on käsittämättömän ihania ystäviä, älykkäitä, syvällisiä, upeita vanhempia kaikki.
Kommentit (93)
Sielä ois varmaan pitänyt lukea jotain tyyliin, aina jos vituttaa niin lyö lapselle sähköpaimen käteen.
Nostit sitten vaan osan sanomisista tänne, tietenkin. 🙂
Hän on onnekas kun on iso ystäväpiiri joka järkkää juhlat.
Mikä sitten on syvällinen viisaus vanhemmuudesta? Se voi olla vaikka " rentous kannattaa" jos sen on oppinut kantapään kautta täydellisyyttä tavoitellessan.
Viisaita kirjoja vanhemmuudesta löytyy.
Ellen on tosi ihanan oloinen tyyppi, tuo oli vähän outo sammakko suusta
Vanhemmalle lapsi on toivottavasti ainutkertainen mutta karusti tämäkin rouva pian huomaa että muita ihmisiä hänen lapsensa ei juurikaan kiinnosta. Ei kyllä oikeastaan kiinnosta meitä lukijoitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nostit sitten vaan osan sanomisista tänne, tietenkin. 🙂
Eipä tänne saa koko juttua kopioida. Linkki on kuitenkin aloituksessa. Sieltä voi lukea koko artikkelin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tommoset ystävälaatikot on miinakenttiä. Niihin ei voi mitään laittaa ilman, että vastaanottaja ei olis tyytymätön vähintään johonkin. Siksi niihin kirjoitetaan tollasia latteuksia, jotta kukaan ei vetäisi hernettä nenään.
Sanopa muuta. Miten edes neuvoa toista loukkaamatta. Yleensä silloin neuvotaan, kun toinen tekee väärin, tai oletuksena on, ettei tiedä mitään.
Joo no eipä nuo ystävät varmaan enää häiritse Jokikunnasta latteuksillaan.
Miten kehtaa sanoa noin julkisesti ihmisistä jotka todennäköisesti lukevat jutun?
miksi tämä ihminen on edelleen julkisuudessa? eikö hän ole jokin vuosituhannen alun tyyppi? 2000-luvun alku oli muutenkin ainakin Helsingissä täynnä kaikenlaisia turhia pikkujulkkiksia ja sisäpiiriä.
Hyvä vanhemmuus on asia, jonka pitää itse ymmärtää.
Kivaa varmaan olla Ellenin kaveri ja lukea iltapuluista, että on ihan lattea ja paska.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on käsittämättömän ihania ystäviä, älykkäitä, syvällisiä, upeita vanhempia kaikki"
No asia ei sitten näköjään ollutkaan näin :D
Eipä tuo Ellenkään mikään ajattelija ja sanataiteilija ole joten miksi odottaa muilta ihmeitä. Vielä ystäviltään.
Aivan varmasti ystävät ilahtuivat tästä avautumisesta...
Ellen on melkoisen tempperamenttinen nainen, tuttumi seurusteli sen kanssa hetken aikaa.
Adoptiovanhemmuus on vähän erilaista muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ystävät ilahtuivat tästä avautumisesta...
Jos olisin Ellenin ystävä olisin laittanut korttiin kaikkien mietelauseiden klassikon: LIVE, LAUGH, LOVE.
Mun mielestä jotenkin surullista, että äiti pyrkii pysymään julkisuudessa käyttämällä lasta välineenä...
M42
Vierailija kirjoitti:
Joo no eipä nuo ystävät varmaan enää häiritse Jokikunnasta latteuksillaan.
Miten kehtaa sanoa noin julkisesti ihmisistä jotka todennäköisesti lukevat jutun?
Kannattaa lukea juttu ihan ajatuksen kanssa, niin syvin merkitys ehkä välittyy. Tajuat ehkä saman minkä Ellen tajusi.
Tuon klikkiotsikon totuus paljastuu kun lukee koko tarinan, oivallus Elleniltä. Mutta, miksi Paasosen piti julkisesti kertoa tuo Italian matkan paskatarina. Tuollaisilla jutuillako palkka ansaitaan ?
Tommoset ystävälaatikot on miinakenttiä. Niihin ei voi mitään laittaa ilman, että vastaanottaja ei olis tyytymätön vähintään johonkin. Siksi niihin kirjoitetaan tollasia latteuksia, jotta kukaan ei vetäisi hernettä nenään.