Pitäiskö ottaa kortti pois, jos ei osaa edes liikennemerkkejä tulkita?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään v*tun ongelmaa liikennemerkkien kanssa🙄 eikä sen enempää sääntöjenkään. Miksi helvetissä koko ajan ulisette minulle jotain??? En ole aloittaja, en ole sanonut missään vaiheessa etten osaisi liikennemerkkejä, en liity tähän mitenkään, MIKSI ulisette siis minulle jatkuvasti jostain?!?!?
Rattiraivo sulla ainakin taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ennen muutama x-risteys, jossa jokaisesta suunnasta tulevalla oli kolmio. Siinä tuli kolari, mutta ketään ei voinut tuomita, koska kaikki osapuolet olivat tulleet kolmion takaa ja siis yhtä syyllisiä. Nyt meillä on risteys, jossa vastakkaisista suunnista tulevilla toisella on kolmio ja toisella stop-merkki. Sekin aiheuttaa hämmennystä, kun stopin takaa tulevat olettavat, että heidän pitää väistää myös kolmiollisia kulkijoita.
Missä tehdään noin idioottimaisia risteyksiä? Eihän risteyksessä voi mitenkään olla kaikilla väistämisvelvollisuus. Tainnut olla jokin todella vaarallinen risteys jostain syystä?
Porissa näitä oli useita, ennen kuin ne otettiin pois ja muutettiin tavallisiksi merkittömiksi tasa-arvoisiksi risteyksiksi. Eivät mitenkään erityisen vaarallisia olleet vaan asuma-alueiden sisäiset risteykset kyseessä, siis samankokoisia teitä, joissa oli yhtä paljon liikennettä.
Pitäisi. Sen verran iäkkäitä setämieskuskeja nähnyt, jotka eivät väistä jalankulkijoita tai edes huomaa.
Se etten muista jotain helvetin varareitti- tai tunneliluokkamerkkiä, ei tee muististani millään tavalla puutteellista🙄🙄🙄🙄 jätä minut v**tu rauhaan sekopää jo vihdoin ja viimein.