Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamala tuo mainos, missä lapsi jätetään kylpyammeeseen, mihin lasketaan vettä!

Vierailija
09.03.2007 |

Oikein tuli pala kurkkuun.. :(

Ihme mainos, mitenköhän on ruutuun päästetty...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. greenpeace. org/finland/fi/vaalit-2007/videot

Vierailija
22/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka mainoksillahan tarkoitus herättää mielipiteitä yms. aina vain tulee niin paha olo tuollaisista jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin johonkin ketjuun jo aikaisemmin, että mulle tuli tosta heti

mieleen se äiti, joka hukutti vähän aikaa sitten vauvansa ja vasta sitten

joku ilmastonmuutos

29

Vierailija
24/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on maapallon historiassa ollut ilmastomuutosta paljon dramaattisempia muutoksia, vaikka ihmisillä ei ollut silloin mitään vaikutusmahdollisuuksia mihinkään.

Jumala hallitsee kaiken ja ihminen on pieni.

Vierailija
25/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jumala hallitsee kaiken ja ihminen on pieni.

Miksi sitten maapallon tila on näin päin v**tua, jos " Jumala huolehtii kaikesta" ?

Vierailija
26/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoivaamme heitä ja toivomme pelkkää hyvää. Mutta jos emme huolehdi ympäristöstämme, on kuin jättäisimme lapsemme/lapsenlapsemme avuttomina hukkumaan menehtyvään maailmaan oman kuolemamme jälkeen.

Vierailija
27/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Jumala on ihmistä välinpitämättömäksi luonut?? Kyllä nyt on aika tehdä tosissaan jotain ilmastonmuutokselle. Me olemme osaltamme ainakin siirtyneet kestovaippailuun ja muutenkin alettu enemmän suosia ekologisia vaihtoehtoja asiassa kuin asiassa. Käytetään julkisia kulkuvälineitä vaikka oma autokin on. Pienistä teoista kaikki lähtee...

Ja mitä tuohon mainokseen. Mielestäni olisi voinut paremmallakin tavalla ilmaista asian! Menee huonon maun puolelle mielestäni. Dramatiikkaa saa aikaan muullakin tavoin...

Vierailija
28/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmastonmuutoksen toki voi katsoa olevan osaltaan sitäkin, että ihminen korjaa oman syntinsä hedelmiä.

Me elämme lopun aikoja ja synnytystuskat tästä vain pahenevat. Ainoa turva ihmisellä on Jumalassa. Aikojen lopussa luodaan uusi taivas ja maa, jonne pääsee Jumalan kansa, se joka uskoo Jeesukseen Kristukseen. Siellä ei ole enää syntiin houkuttelevaa Saatanaa, tuhoavaa syntiä, eikä vääryyttä. Siellä Jumalan kansa palvelee Jumalaa.

Minä en ole lainkaan huolissani ilmastonmuutoksesta, pieni ihminen ei voi sille mitään, toki ihmiskunnan tulee pyrkiä vähentämään kasvihuonepäästöjä ja on vain hyvä asia, jos ihmiset oppivat elämään ekologisemmin, mutta tällaiset sairaat mainokset ovat väärä tapa lähestyä asiaa ja suoraan sanottuna ihan sieltä pimeyden ytimestä lähtöisin, ikään kuin ihmisellä ei olisi toivoa, vaikka ihmisellä on ikuinen toivo ja turva Jumalassa. Jumala on suuri ja hallitsee kaiken.

Vierailija
29/50 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo paljon se... ja jos pystytte, siirtykää ekosähköön...

Minusta mainos on erittäin hyvä. Se järkyttää ja saa perheelliset havahtumaan hyvinkin suurella järkytyksellä...

Varsinaisesti tässä ilmastonmuutos taistelussa on juuri vedottava vanhempiin joilla on huoli jälkikasvustaan. Moni ei tule ajatelleeksi että meidän tekomme täällä maailmassa tässä hetkessä voivat vaikuttaa ratkaisevasti lastemme tulevaisuuteen kun he ovat aikuisia.

Minä itse olen monesti tullut ajatelleeksi kuinka kauheaa jättää lapsia tähän maailmaan pärjäämään kun lähivuosien uhkakuvat ovat mielessä...

Mainos osuu juuri naulan kantaan... vertauskuvauksellisesti me teemme juuri tuon jos emme yritä huolehtia ilmastonmuutoksesta. Itsekkäästi leveilemme nykyhetkessä ja törsäämme ja kovimman hinnan maksavat lapsemme...

Vierailija
30/50 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tämä mainos on erittäin taidokkaasti tehty ja se sisältää piilomerkityksiä, joita yksinkertaiset av-ämmät eivät tajua.

Vierailija
31/50 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kattomassa se ja huomaatte, ettei amme edes ollut oikea. Siitä puuttui toinen laita ja vauvan kanssa oli aika lauma ihmisiä koko ajan. Vauva ei hätääntynyt missään vaiheessa...

Ja sitten: OLKAA HUOLISSAAN SIITÄ LUONNOSTA!!!

Vierailija
32/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enemmän siinä ahdistaa yksin jätetty lapsi kuin luonto.

Meidän lasten käy huonosti jos me ei tehdä mitään luonnon hyväksi.

Vierailija
33/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä jokainen ihminen voi tehdä omalta osaltaan. Tietenkää se pikkuinen ei ollut oikeasti vaarassa, eihän kukaan niin ajattelekaan. Mutta hyvä jos mainos ravistelee ja saa tunteita pintaan. Ei maailma ole vain kauniita ihmisiä ja kauniita vaatteita kauniissa kodeissa.

Vierailija
34/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alko itkettään sen lapsen takia kun sen näin. En ajatellu tippaakaan mitään ympäristöasioita mainosta katsoessani. Ja mä oon sentäs vanha greenpeacen jäsen ja muutenkin vihreiden asioiden kannattaja, mut tuo mainos on typerän ahdistava.

Vierailija
35/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvan, eikä maailman tilan puolesta. Kamala vauvakuume kyllä iski, kun oli niin söpö muksu. No, maailman tilasta olen kyllä ollut huolissani ilman mainontaakin.

Vierailija
36/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa keskustelijoista poistua paikalta... Mutta, täytyy kyllä sanoa, että minua pännii se, miten materialistisia valtaosa uskovista tutuistani on. Itseasiassa jopa suuremmassa määrin kuin muut tuttavani. Ehkä siksi, että ei-uskovilla ihmisillä ei ole toivoa mistään uudesta maailmasta - sitten kuin tämä on pilattu- he välittävät esim. ympäristöasioista enemmän kuin uskikset?

En ole koskaan ymmärtänyt tätä, miten tärkeää " oikeanlainen" elämä: kaunis koti, vaatteiden yms. kerskakulutus, ulkonäkö, hiukset tai laihduttaminen on sekä helluntailaisille että lestadiolaisille tutuilleni on.

Pistää vain miettimään, että miksi sydämen usko ei muutakaan koko elämää...

Vierailija
37/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri heikkohermoja olette. Kyse on FIKTIIVISESTÄ mainoksesta.

Vierailija
38/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin mainoksen, ja mitäs ihmeellistä siinä nyt oli? viesti oli selkeä, jos emme tee asioille mitään, lapsemme hukkuvat, joko veteen tai paskaan.

Mainoksen kakru ei missään vaiheessa räpiköinyt paniikissa tms, vesihän li vaan vyötärölle asti. Tyhmiä olette, jos ette citymaasturiostoksilla tajua tekevänne lapsillenne tai ainakin heidän lapsilleen juuri niin kuin videossa näytettiin, jättävänne heidät kuolemaan.

Vierailija
39/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä OIKEASTI olette valmiit tinkimään elämässänne?? Olisi nimittäin NYT aika ryhtyä sanoista tekoihin AIKUISTEN OIKEESTI jos tällä palolla kiinnostaa yhtään asua!

Vierailija
40/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä juttuja. En omista autoa vaan kuljen julkisilla tai kävelen, asun pienessä vuokrakämpässä, syön vain vähän lihaa, pyrin käyttämään luomutuotteita, kierrätän, en värjää hiuksiani...Muutenkin kulutukseni on varmasti paljon vähäisempää kuin keskivertosuomalaisen. Esim. en omista jättikokoista plasmatelkkaria vaan käyn mieluummin elokuvissa, minulla ei juuri ole cd-levyjä, dvd-levyjä tai kirjoja, vaan vuokraan tai lainaan tarvittaessa, käytän kuukautiskuppia, yritän välttää turhia vaateostoksia ja käytän vaatteita yleensä kunnes ne menevät rikki, pesen pyykkini taloyhtiön koneilla ympäristöystävällistä pesuainetta käyttäen, en omista kuivausrumpua... Hyvin pieniä valintoja siis.

Tavoitteenahan ei kai ole ihmiskunnan taantuminen luolamiesasteelle, vaan se, että ihmiset miettisivät vähän jokapäiväisiä valintojaan, ja ehkä isot firmat ajan myötä lähtisivät mukaan. Siis onko esim. aivan välttämätöntä saada karkkinsa muovipussissa yksittäispakattuna muovikääreeseen vai voisiko sittenkin tyytyä vaatimattomammin pakattuihin karkkeihin?

59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan