Ihan kamala tuo mainos, missä lapsi jätetään kylpyammeeseen, mihin lasketaan vettä!
Oikein tuli pala kurkkuun.. :(
Ihme mainos, mitenköhän on ruutuun päästetty...
Kommentit (50)
Itsellä on samanikäinen poika, kuin siinä mainoksessa ja mulla ainakin pistää melkein vihaksi niitä mainoksen tekijöitä kohtaan. Mies oli samaa mieltä.
onkin, vahvojen tunteitten herättäminen! Viimeistään meidän sukupolvemme on aika herätä vahvoihin tunteisiin ja tekoihin tämän maapallon puolesta, jonka jätämme perinnöksi lapsillemme. Luonto itse tai syntymättömät lapsemme voivat tähän vaikuttaa yhtä paljon kuin se mainoksen avuton vauva. Tulevaisuus on meidän käsissämme!
Ahdisti siis ihan eri syystä kuin mitä mainoksen tekijät tarkoittivat.
Äidit huomaa " mainoksen" painoarvon ja tarkoitushan on juuri se. " Banaanivaltiot" hukkuu juuri näiden sääilmiöiden vuoksi, hyvinkin pian.
copy ja ad ja muu tuotantoryhmä oli ajatellu, että huonosti käy kuitenkin, niin sama sen väliä vaikka hukkuu omaan kylpyammeeseen...
Tarkoitus oli hyvä, ei vaan juttu toimi noin.
Vierailija:
onkin, vahvojen tunteitten herättäminen! Viimeistään meidän sukupolvemme on aika herätä vahvoihin tunteisiin ja tekoihin tämän maapallon puolesta, jonka jätämme perinnöksi lapsillemme. Luonto itse tai syntymättömät lapsemme voivat tähän vaikuttaa yhtä paljon kuin se mainoksen avuton vauva. Tulevaisuus on meidän käsissämme!
...luonto mieleen. ko. " mainosta" katsoessa! Asia on oikea, mutta tapa saada " reaktioita" väärä. Minulle tuli vain hätä lapsesta sitä katsoessa.
mainokset kielletään. Niinkuin animalian loistavia mainoksia katukuvassa. Puolialastomia naisia saa kyllä olla korttelit täynnä. Kunhan ei mitään, mistä tulisi paha mieli, tai mikä pakottaisi ajattelemaan. Maailma on täynnä hätää, eikä silmien sulkeminen ainakaan auta yhtään.
Yksi joka kattoo tosi vähän telkkua
kyseessä, ja heidän tulevaisuutensa! Siksi minusta mainos toimii, sillä itse ainakin tunnen suunnatonta hätää tuon mainoksen vauvan puolesta, ja samaistan hänet omiin lapsiini.
-5
Tosin meidän isi totesi, että eihän sille babylle kuinkaan käy jos harrastaa vauvauintia. Sukeltelee tyytyväisenä ja kelluu selällään. ;)
Minusta hyvä mainos.
Vauvakin suomalainen, olisivat nyt laittaneet mainokseen esim. jonkun kehitysmaan vauvan, hehän eniten tulevat kärsimään.
Ovatko ihmiset nykyään herkkänahkaisempia kuin ennen vai provosoidaanko nykyään enemmän?
Mainos toimii kun se herättää ajattelemaan.
Vierailija:
Vauvakin suomalainen, olisivat nyt laittaneet mainokseen esim. jonkun kehitysmaan vauvan, hehän eniten tulevat kärsimään.
No ei todellakaan kärsitä (Suomessa asuvat) samalla tavalla kuin monet muut vai uppoaako meidänkin maamme?
Vierailija:
No ei todellakaan kärsitä (Suomessa asuvat) samalla tavalla kuin monet muut vai uppoaako meidänkin maamme?
Turha tuudittautua johonkin lintukoto-ajatteluun..
tarkoitus on havahduttaa ihmiset tajuamaan ilmastonmuutoksen vakavuus. Mainoksessa äiti unohtaa lapsen kylpyammeeseen ja hanan päälle.
vaikka mainoksillahan tarkoitus herättää mielipiteitä yms. aina vain tulee niin paha olo tuollaisista jutuista.
Enemmän siinä ahdistaa yksin jätetty lapsi kuin luonto.