Varoitus! ÄLÄ ota botoxia!
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tai etenkin naama. Tein tyhmästi ja otin botoxia.. Ajattelin näin nelikymppisenä, että sileä otsa olisi kiva. Noh, otsa on nyt sileä, mutta kulmakarvat ovat romahtaneet ja näytän frankensteinilta. Toimenpiteestä on jo kaksi kuukautta, mutta tilanne ei ole parantunut yhtään. Näytän paljon vanhemmalta kuin ennen. En voi suositella yhtään kenellekään.
Nyt vertaistukea kiitos!
Kommentit (55)
Pistettiin vaakajuonteisiin ja lääkäri sanoi laittavansa pistokset mahdollisimman ylös, jotta vältyttäisiin kulmien romahtamiselta. Romahti sitten kuitenkin.. Lisäksi toinen kulma roikkuu enemmän kuin toinen. Kamalaa
Hassua se onkin 40-50 vuoyailla kun otsa loistaa kuperana ku Hangon aurinko ja silmänympärykset ovat yhtä kynnöspeltoa.
Vanhapiika puhuu taasa itsensä kanssa... on hullu. 🐖🐖🐖
Vierailija kirjoitti:
Hassua se onkin 40-50 vuoyailla kun otsa loistaa kuperana ku Hangon aurinko ja silmänympärykset ovat yhtä kynnöspeltoa.
Mitä on vuoyaiila ?? Onki se läskin salakieltä.
Vaikutuksen pitäisi olla tilapäinen. Palautuu ennalleen, kun myrkky häipyy. Siihen menee kai 6-8 kk.
Montako yksikköä sulle laitettiin?
Haha! Ihan oikein sulle läskivihaaja!
En tiedä yhtään.. Varmaan sanottiin toimenpiteessä, mutta ei jäänyt mieleen.
Miten ylipäänsä uskallatte laittaa tuommoisia myrkkyjä kehoonne?
Vierailija kirjoitti:
Pistettiin vaakajuonteisiin ja lääkäri sanoi laittavansa pistokset mahdollisimman ylös, jotta vältyttäisiin kulmien romahtamiselta. Romahti sitten kuitenkin.. Lisäksi toinen kulma roikkuu enemmän kuin toinen. Kamalaa
Kiitos vastauksesta. Juuri tuosta olen lukenut, että voi käydä. Mutta vaikutus häviää, älä pelkää! Ei toki tässä tilanteessa lohduta, mutta kuitenkin. Ootko ollu yhteydessä pistäjään?
Lääkäri kyllä varoitti, että joskus kulmat laskeutuvat ja tällöin voisin olla yhteydessä ja pistettäisiin lisää tilanteen korjaamiseksi. En uskaltanut enää mennä uuteen käsittelyyn, kun luin kauhukertomuksia netistä. Olisi pitänyt nähdä näitä pieleen menneitä kokemuksia ennen koko toimenpidettä.. Nyt täytyy sitten vaan odotella jos saisin vanhan naaman takaisin.
Mulla pistettiin roikkuviin suupieliin ja erään kerran kävikin sitten köpelösti ja hymy meni toispuoleiseksi. Botuliinia oli kulkeutunut väärään lihakseen. En uskalla enää ottaa ollenkaan. Jos otit ekaa kertaa, niin ei välttämättä tarvitse odotella edes 6kk että vaikutus häviää.
Onko jossain kuvaa vastaavasta tilanteesta?
Oikeasti. Sillä on suuri merkitys kuka sen pistää ja kuinka paljon sekä mihin. Ei liity itse botoxiin sinänsä, paisti että joku laittoi sen väärin.
Ei ole mitään keinotekoista mulla. Eikä tule..
Vierailija kirjoitti:
Mihin kohtiin sulla pistettiin? Itse harkitsin sibeliusryppyihin laittoa, mutta pelkään just tuota, että sitten kulmakarvat alkaa roikkumaan tms.
Ei romahda, jos pistetään vain sibeliuksiin.
Voiko aiheuttaa myös silmäluomien roikkumista?
Onko mitään riskejä sibeliusryppyihin liittyen? Eka kertaa on tullut mieleen kun on alkanut häiritä.
Tsemppiä AP:lle. Sinuna Keskustelisin lääkärin kanssa, että mikä meni pieleen... Vaatisin varmaan jotain kompensaatiota.
Roikkuvia suupieliin, anna mun kaikki kestää, millä puoskareilta ihmiset käy.
Mihin kohtiin sulla pistettiin? Itse harkitsin sibeliusryppyihin laittoa, mutta pelkään just tuota, että sitten kulmakarvat alkaa roikkumaan tms.