Mitä meinaatte tehdä vappuaattona?
Mä varmaan perinteisesti yksinään grillaan ja chillaan omalla pihalla, mikäli sää suosii.
Kommentit (46)
ihan samaa kuin muinakin iltoina/päivinä....miksi se olisi jotenkin erilainen
Ehkä pyörälenkki ja sen jälkeen rentoutumista, pelejä porukalla ym ja hyvää syötävää!
Vierailija kirjoitti:
Se voisi olla erilainen, mikäli viettäisit vappua juhlana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä juhlimista on vaakasuoraan tulevassa vesi/räntäsateessa, kuten yleensä tuona aikana on
Tavallinen arkipäivä mulle, nukun, lepäilen ja olen vaan kun töistäkin vapaata
Vierailija kirjoitti:
Ajan Lietuaan näyttelymatkalle
Mitä näyttelet?
Olen täällä mökillä koirien ja kissan kanssa. Ulkoilen, käyn kalassa, saunon, uin, paistan notskilla makkaraa ja otan pari olutta. Perhettä tulee Vapunpäivänä ja tuo tullessaan jotain herkkuja ja kuohuviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä juhlimista on vaakasuoraan tulevassa vesi/räntäsateessa, kuten yleensä tuona aikana on
En mä säätä juhlikkaan vaan työväen juhlaa.
En mitään, kuten en ikinä. En vietä vappua.
Riippuu säätilasta. Jos on hyvä ilma olen ulkona, jos on huono ilma olen sisällä.
Neljään asti töissä, sitten siivoan keittiön, teen taikinoita vetäytymään kylmään, aamulla paistan ja vien tapahtuman myyjäisiin jotain. Tämä on ollut perinteeni vuosikausia ja näitä minun leivonnaisia jo odotetaan siellä (minulla on hygieniapassi ja siisti keittiö, ei huolta). En ole koskaan aikuisena välittänyt vapusta, liian meluista täällä kaupungilla. Lapsena maalaiskylällä oli kivoja lastentapahtumia. Simaa ostan, en jaksa tehdä itse kun meillä ei mene ja myyjäisiin ei tarvittu, joskus olen tehnyt sinnekin. Torihulinakaan ei enää kiinnosta, se väenpaljous ahdistaa eikä siellä ole nykyään mitään kiinnostavaa.
Menemme puolison kanssa mökille panemaan koko pöiväksi kun lapset jää kotiin koristelemaan paikkoja. Saas nähdä pystyykö kumpikaan istua takaisin ajellessa kun meinattiin rassata molempien reikiä, minulta kahta ja häneltä yhtä.
Vappu on minulle ihan peruspäivä muiden joukossa. Ei eroa normielämästäni mitenkään eli aamusta lenkki, paljon hyvää ruokaa, ehkä auringonottoa, tv:n katseua.
Jos sää sallii niin eka mökkiviikonloppu joka pitää sisällään mökin ja saunan siivouksen, veneen vesille laittamisen ja todellakin saunomista sekä iltanuotiolla istumista.
Lapsellista viettää jotain vappuja tai juhannuksia...
Vierailija kirjoitti:
Menemme puolison kanssa mökille panemaan koko pöiväksi kun lapset jää kotiin koristelemaan paikkoja. Saas nähdä pystyykö kumpikaan istua takaisin ajellessa kun meinattiin rassata molempien reikiä, minulta kahta ja häneltä yhtä.
Upeaa!
Dokaan ihan kunnolla