Mies löi minua nyrkillä "vitsillä"
Kehoon 2 kertaa. Sanoin että lopeta, sattuu ja mies lopetti. Onko mahdollista että kyseessä oikeasti oli vitsi? Melko kovaa löi kuitenkin. Ahdistaa
Kommentit (93)
No sielläpä ahdistelee, jos ei ollut mitenkään vihainen niin voi olla vitsikin.
Teillä on selvästi erilainen huumorintaju. Älä jää odottamaan seuraavaa vitsiä. Ei naurata.
Kerran aiemmin tarttunut kovaa kiinni kun oli mustasukkainen. Joko väkivallan sykli pn alkanut? Miten hitossa sen voi tietää? Kyseessä ns.kiltti mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sielläpä ahdistelee, jos ei ollut mitenkään vihainen niin voi olla vitsikin.
Missä kohtaa olisi pitänyt nauraa?
"Hei, saanko kuristaa sinua ihan vain vitsillä, läppää, tiiätsä! 😁"
Vierailija kirjoitti:
Kerran aiemmin tarttunut kovaa kiinni kun oli mustasukkainen. Joko väkivallan sykli pn alkanut? Miten hitossa sen voi tietää? Kyseessä ns.kiltti mies.
Ap
-_-
Oli mustasukkainen ja huomasin muutoksen miehessä ja tunteja aiemmin
Ap
Tuollaisen tyypin seurasta kannattaa häipyä ihan pysyvästi.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mies naista nyrkillä kolhii.
Saattaa testailla, miten pitkälle annat homman edetä. Eroa.
Konteksti konteksti... Onko sulla sisaruksia? Niitten kanssa yleensä oppii tunnistamaan milloin on kyseessä pelkkä vitsailu ja milloin varovainen testi kokeilla sun sopivuutta nyrkkeilysäkiksi.
Sen tietää siitä, onko se sinusta ok vai ei. Jos kaikki miehet tekisivät vaimoilleen noin, olisiko se ok? Minun mies ei ole koskaan satuttanut minua fyysisesti millään verukkeella.
Minun ex tyttöystävästä oli hauskaa aina vitsailla minun turpaan saannista, mutta kun kerran ihan huvikseen käänsin asetelman toisinpäin niin ei ollutkaan hauskaa.
Joko mies on väkivaltainen tai sitten hän on idiootti, joka luulee, että olet nyrkkeilysäkki.
Pidä tiukka puhuttelu ja ellei sillä tokene, sitten pistät ukon ulos.
Yritin mennä nopeasti nukkumaan ja välttää katsekontaktia etten provosoisi. Löi takaapäin.
Kyseessä mies josta kaikki pitävät. Kohtelias, korkeakoulutettu, huomaavainen.
Vierailija kirjoitti:
Oli mustasukkainen ja huomasin muutoksen miehessä ja tunteja aiemmin
Ap
Joo jätä se sika!!!!!
Pitäis nähdä itse tilanne, hankala täältä sanoa. Voi olla että olet ylireagoinut, tai sitten et
Vierailija kirjoitti:
Konteksti konteksti... Onko sulla sisaruksia? Niitten kanssa yleensä oppii tunnistamaan milloin on kyseessä pelkkä vitsailu ja milloin varovainen testi kokeilla sun sopivuutta nyrkkeilysäkiksi.
Aikuiset ihmiset eivät lyö toisiaan. Eivätkä väitä lyömistä vitsiksiksi. Tämän oppii ihan ilman sisaruksiaan.
Pitää keskustella kun nähdään. En halua elää pelossa enää ikinä
Ap
Jätä hänet läpällä (mutta pysyvästi).