Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi minua nyrkillä "vitsillä"

Vierailija
07.03.2025 |

Kehoon 2 kertaa. Sanoin että lopeta, sattuu ja mies lopetti. Onko mahdollista että kyseessä oikeasti oli vitsi? Melko kovaa löi kuitenkin. Ahdistaa 

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Silti, oli pitkä tai lyhyt suhde sanon että juokse! 

Vierailija
82/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on autismin kirjoilla. Mietin ettei siksi ehkä oikeasti ymmärtänyt ettei noin tehdä.

Ap

Autismi ei ole mikään tekosyy sille, että lyö toista! Minä olen itse autismin kirjon ihminen ja tiedän erittäin hyvin, että ketään ei saa lyödä. Päinvastoin olen aina vihannut kaikenlaista väkivaltaa ja kun olen ollut tekemisissä muiden autismikirjon ihmisten kanssa, niin olen huomannut, että melko moni meistä vihaa väkivaltaa. Selvästi monella meistä autismikirjon ihmisillä on vahva oikeudenmukaisuuden käsite ja inho väkivaltaa kohtaan.

Ihan samalla tavalla se käy kipeää tai pahimmassa tapauksessa menee henki, olipa lyöjä autisti, humalassa tai ihan vaan pahalla päällä.

Pelasta sinä itsesi ja ainoa elämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies ei lyö naisia.

Itse miehenä en koskaan ole lyönyt, enkä lyö vaikka koviakin taistoja käynyt.

Ihana sinä! Minä jatkan vielä tuota: oikea ihminen ei lyö ketään  ellei ole pakko puolustaa itseään tai läheistään jonkun väkivallalta. 

Vierailija
84/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran aiemmin tarttunut kovaa kiinni kun oli mustasukkainen. Joko väkivallan sykli pn alkanut? Miten hitossa sen voi tietää? Kyseessä ns.kiltti mies.

Ap

Jo, jo se on alkanut. Se alkoi tuolla ekalla kerralla. Nyt sitten joko jäät sinne hakattavaksi tai lakkaat selittelemästä tilannetta itsellesi ja lähdet, siinäpä ne vaihtoehdot.

Vierailija
85/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit potkassu munille, ihan vaan läpällä. 

Vierailija
86/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa kyllä pohtia perustelliisesti, miten jatkaa suhdetta vai jatkaako ollenkaan. Jos on halua jatkaa, niin se vaatii todella perusteellisen ja perinpohjaisen keskustelun miehen kanssa. Hänelle pitää tehdä täysin selväksi, että minkäänlainen fyysinen tai henkinen väkivalta ei kuulu asiaan, ei edes juovuksissa. Ja tietenkin pitää tehdä selväksi, että seuraavalla kerralla mies lähtee siltä istumalta ovesta ulos joko vapaaehtoisesti tai poliisin saattamana. Jos et keskustelun lopputuloksena ole 100 % vakuuttunut, suhdetta ei kannata jatkaa. Jos mies ei kykene keskustelemaan asiasta tai vähättelee sitä mitenkään, niin potkaise pihalle heti.

Vierailija
87/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen on pahoinpitely ja rikos joka on yleisensyyttäjän alainen rikos.

Vierailija
88/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feliz dìa de mujer!🌹 

Täällä Espanjassa mies tap paa yhden mujerin per päivä. Uutisissa tänään, että yksi mujer oli listitty naistenpäivän kunniaksi.😳

Entäs Meksikossa, tosi paha tilanne :/  Afganistanin tilanne hirveä, meillä monta mahdollisuutta muuttaa oma elämä.

Vierailija
89/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko "mies" Upi.

Vierailija
90/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feliz dìa de mujer!🌹 

Täällä Espanjassa mies tap paa yhden mujerin per päivä. Uutisissa tänään, että yksi mujer oli listitty naistenpäivän kunniaksi.😳

Entäs Meksikossa, tosi paha tilanne :/  Afganistanin tilanne hirveä, meillä monta mahdollisuutta muuttaa oma elämä. 

Noin on. Suomessa naisilla on hyvät oltavat ja erokin on mahdollinen. Toisin on monessa muussa maassa. Sympatiat siis tänään Kansainvälisenä Naistenpäivänä ovat enemmän muualla kuin suomivalittajien muijien luona.

Vierailija
91/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa kyllä pohtia perustelliisesti, miten jatkaa suhdetta vai jatkaako ollenkaan. Jos on halua jatkaa, niin se vaatii todella perusteellisen ja perinpohjaisen keskustelun miehen kanssa. Hänelle pitää tehdä täysin selväksi, että minkäänlainen fyysinen tai henkinen väkivalta ei kuulu asiaan, ei edes juovuksissa. Ja tietenkin pitää tehdä selväksi, että seuraavalla kerralla mies lähtee siltä istumalta ovesta ulos joko vapaaehtoisesti tai poliisin saattamana. Jos et keskustelun lopputuloksena ole 100 % vakuuttunut, suhdetta ei kannata jatkaa. Jos mies ei kykene keskustelemaan asiasta tai vähättelee sitä mitenkään, niin potkaise pihalle heti. 

Tuossa on tämän ketjun paras kommentti. Kiitos ~ Gracias! 

Una mujer de España

Vierailija
92/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se pahempi väkivalta lähtee. Ensin vähän tönäistään ja läpsäistään. Aluksi naurattaa, sitten ei naurata. Jos mies pitää tuota vitsinä niin lähde juoksemaan jo, lujaa.

Vierailija
93/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se pahempi väkivalta lähtee. Ensin vähän tönäistään ja läpsäistään. Aluksi naurattaa, sitten ei naurata. Jos mies pitää tuota vitsinä niin lähde juoksemaan jo, lujaa. 

Juu!😜 Ap jättäköön sen sian ja juoskoon tindertreffeille, hopi hopi.