Mies löi minua nyrkillä "vitsillä"
Kehoon 2 kertaa. Sanoin että lopeta, sattuu ja mies lopetti. Onko mahdollista että kyseessä oikeasti oli vitsi? Melko kovaa löi kuitenkin. Ahdistaa
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Yritin mennä nopeasti nukkumaan ja välttää katsekontaktia etten provosoisi. Löi takaapäin.
Kyseessä mies josta kaikki pitävät. Kohtelias, korkeakoulutettu, huomaavainen.
Sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää keskustella kun nähdään. En halua elää pelossa enää ikinä
Ap
Mitä keskustelemista tuossa on? Kuulostaa ihan sairaalle kuviolle.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex tyttöystävästä oli hauskaa aina vitsailla minun turpaan saannista, mutta kun kerran ihan huvikseen käänsin asetelman toisinpäin niin ei ollutkaan hauskaa.
Usein nää vitsiniekat ei tykkääkään samasta vitsistä toisinpäin. Kyllä he pohjimmiltaan tietävät, ettei kukaan tykkää olla väkivallan kohteena, mutta vetoavat "vitsiin" tekosyynä, miksi toinen ei saisi suuttua. Veikkaan, että ap:n mies tekisi samoin.
Voi olla vitsi, mutta silloin on kyse vajaaälyisestä miehestä, jolla ei ole mitään käyttäytymisentajua. Saattaa lätkäistä kasvosi myös kakkuun tai pizzaan, kaivaa takapuoltaan ja haistattaa sulla sormeaan, kaahata autolla sinä kyydissä hullun naurua nauraen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti konteksti... Onko sulla sisaruksia? Niitten kanssa yleensä oppii tunnistamaan milloin on kyseessä pelkkä vitsailu ja milloin varovainen testi kokeilla sun sopivuutta nyrkkeilysäkiksi.
Aikuiset ihmiset eivät lyö toisiaan. Eivätkä väitä lyömistä vitsiksiksi. Tämän oppii ihan ilman sisaruksiaan.
Kerro tuo kamppailulajeja harrastaville vitsiniekoille. Joissain piireissä ihan normaalia leikkimielistä pelleilyä, toki rajansa kaikella. Toista ja toisen rajoja pitää kunnioittaa.
Just kun luuli löytäneensä oikeasti kiltin miehen. En enää ala suhteeseen kenenkään kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran aiemmin tarttunut kovaa kiinni kun oli mustasukkainen. Joko väkivallan sykli pn alkanut? Miten hitossa sen voi tietää? Kyseessä ns.kiltti mies.
Ap
Etkö ole palstalta tajunnut, että he ovat kaikista pahimpia.
Mies on autismin kirjoilla. Mietin ettei siksi ehkä oikeasti ymmärtänyt ettei noin tehdä.
Ap
Oikeesti kyselet tollasta, tosissas? Kukaan, toistan kukaan ei saa lyödä toista, läpällä tai ei. Jos on mustasukkainen, niin se ei ainakaan vähene, ellei hakeudu hoitoon. Ja itse epäilen, ettei vähene sen jälkeenkään. Joten ainoa neuvoni on: juokse!
Vierailija kirjoitti:
Mies on autismin kirjoilla. Mietin ettei siksi ehkä oikeasti ymmärtänyt ettei noin tehdä.
Ap
Olen suhteen alussa miettinyt noin, ja ajatellut että mies on niin hyväsydäminen ja kyllä varmasti korjaa tapansa, kun ymmärtää ettei toiselle voi tehdä/sanoa asiaa X. Mutta ei ne opi tai muuta käytöstään, vaan se vain pahenee.
Mietin että jos kävisi kerran parisuhdeterapiassa. Mies kuuntelee ns auktoriteetteja. Toivoisin olevani poikkeus, että ei enää toistuisi jos joku tarpeeksi "korkea-arvoinen" sen sanoisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siinä tapauksessa. Käy ihmeessä hakemassa kaikki kylän päävammaiset ukot mukiloimaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos kävisi kerran parisuhdeterapiassa. Mies kuuntelee ns auktoriteetteja. Toivoisin olevani poikkeus, että ei enää toistuisi jos joku tarpeeksi "korkea-arvoinen" sen sanoisi.
Ap
Anna olla!
Miksi teit tämän aloituksen, kun jatkat suhdetta joka tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sinä itse et näytä ymmärrätävän, että sinua ei saa millään syyllä kohdella noin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen, kun jatkat suhdetta joka tapauksessa?
Tää on provo.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä me autismin kirjolla olevat tiedetään, ettei toisia saa lyödä. Autismi ei käy tekosyyksi väkivallalle.
Juokse! Oikeasti.