Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi minua nyrkillä "vitsillä"

Vierailija
07.03.2025 |

Kehoon 2 kertaa. Sanoin että lopeta, sattuu ja mies lopetti. Onko mahdollista että kyseessä oikeasti oli vitsi? Melko kovaa löi kuitenkin. Ahdistaa 

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex löi mua ekan kerran takaapäin selkään. Väitti kompastuneensa. Oli pimeää ja se oli kännissä ja olin just estänyt sitä menemästä tappeluun.  Uskoin silloin sitä, vaikka olis pitäny luottaa vaistoon.

Myöhemmin oli sitten ihan vitsillä, etkö tajuu huumoria ja sua pitää kouluttaa, kunnes muuttu siihen et ansaitsit sen ja sua pitääkin hakata.

Kaikki loppu väkivalta alko kun oli jo talo ja lapsi. Väliaikoina se osas olla hurmaava. Jätä sä se kspää jo tähän.

Vierailija
42/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kerrasta poikki sanon sittenkin. Minun mies löi kun olimme kihloissa mutta pidimme sen jälkeen perinpohjaisen keskustelun. Syytä oli kait minussakin kun menin halaamaan häntä nukkuessaan. Hän selitti että luuli koiran maiskuttavan poskeaan. No oli miten oli, ilmaisin, että ei elollista saa olan takaa lyödä naamaan. Eikä hän onneksi enää lyönyt paitsi sitten lasta kyllä josta tuli uudet käräjät välillemme.

Jos ihmisellä on piilevänä halu lyödä se kyllä jossakin vaiheessa etsii purkautumistien. Sitten lapsi pyytämällä pyysi, vie minut pois täältä ja niin me lähdettiin ja tehtiin pesäero. Olisiko pitänyt uskoa siitä ensimmäisestä varotusiskusta. Ihminen on niin höpsö rakastuneena. Kun arki koittaa vasta silloin teot punnitaan. Onko sitä rakentanut suhteen kalliolle vai hiekalle. Minulle merkitsi avuton lapsi eniten maailmassa, mies kyllä pärjäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukot vaihtoon, rikosilmoitus tuosta pahoinpitelystä, lähestymiskielto hakemus vetämään ja ero vireille. Miehellä voisi olla vielä hiukan pelivaraa ja katsella miten meininki kehittyy koska on naista fyysiesti vahvempi. Tosin silloinkin voi tulla moraa keuhkoon ja lihakirvestä otsaan nukkuessa, tai vaan "läpällä" rotanmyrkkyä aamupuroon. Yksi korkeakoulutettu psykiatriahan tässä pääsi lehtiinkin kun ensin yritti hukuttaa koko perheensä ja päätyi lopulta "vain" tappamaan vaimonsa.

Vierailija
44/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on autismin kirjoilla. Mietin ettei siksi ehkä oikeasti ymmärtänyt ettei noin tehdä.

Ap

Miksi sinä itse et näytä ymmärrätävän, että sinua ei saa millään syyllä kohdella noin? 

Omat rajani ovat häilyvät lapsuuden takia enkö aina tiedä mikä on oikein ja mikä väärin.

En haluaisi erota, aluksi oli lempein mies mitä minulla on koskaan ollut. Aiemmin ollut viinaanmeneviä ja ollut turvatonta. 

Ajattelin jos joku voisi tietää tuosta autismin ja väkivallan välisestä yhteydestä enemmän

Ap

Vierailija
45/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee juuri siinä, mikä tuntuu sinusta väärältä, huonolta ja ahdistavalta.

Asia puheeksi. Miehen, omien luotettavien ihmisten ja vaikka auttavien ammattilaisten kanssa.

Helpoltahan omien rajojen veto ja pito ei ehkä tunnu, mutta kannattaa miettiä tulevaisuuttaan.

Vierailija
46/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex löi mua ekan kerran takaapäin selkään. Väitti kompastuneensa. Oli pimeää ja se oli kännissä ja olin just estänyt sitä menemästä tappeluun.  Uskoin silloin sitä, vaikka olis pitäny luottaa vaistoon.

Minunkin suhteessani väkivalta alkoi ensin muka vahinkohuitaisuina ja nipistyksinä, kompurointina kipeästi päälle ja vastaavana. Näitä sattui kun toinen oli vihainen. 

Vierailija
47/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on autismin kirjoilla. Mietin ettei siksi ehkä oikeasti ymmärtänyt ettei noin tehdä.

Ap

Miksi sinä itse et näytä ymmärrätävän, että sinua ei saa millään syyllä kohdella noin? 

Omat rajani ovat häilyvät lapsuuden takia enkö aina tiedä mikä on oikein ja mikä väärin.

En haluaisi erota, aluksi oli lempein mies mitä minulla on koskaan ollut. Aiemmin ollut viinaanmeneviä ja ollut turvatonta. 

Ajattelin jos joku voisi tietää tuosta autismin ja väkivallan välisestä yhteydestä enemmän

Ap

Mies kohtelee sinua väärin ja käytös on epänormaalia.

Ei tuollaisesta "parannuta" sillä, että joku täti/setä sanoo ettei niin saa tehdä. 

Vierailija
48/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikeasti kaikille vastanneille, varmaan vaisto sanoo ettei kyseessä ollut vitsi eikä tätä voi ohittaa vaikka kuinka haluaisi 

Ap

Vierailija
49/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies ei lyö naisia.

Itse miehenä en koskaan ole lyönyt, enkä lyö vaikka koviakin taistoja käynyt.

Vierailija
50/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos kävisi kerran parisuhdeterapiassa. Mies kuuntelee ns auktoriteetteja. Toivoisin olevani poikkeus, että ei enää toistuisi jos joku tarpeeksi "korkea-arvoinen" sen sanoisi.

Ap

Provoiletko?

Vierailija
51/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Autismista tuollainen ei johdu, vaan mulkusta luonteesta. Juokse. 

Vierailija
52/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iha oikeasti tiennyt että mies voi käyttää tuollaista taktiikkaa. Nyt se kuulostaa loogiselta 

Ap

Vierailija
53/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mustasukkainen ja huomasin muutoksen miehessä ja tunteja aiemmin

Ap

mitäs petit

Vierailija
54/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun on jännämies. Kohta saat miettiä tuleeko turpaan kunnolla? Niitä selitellään vain vähän läpsäisin ym. 

Itse olen pitänyt rajana lyöntiä. Toista kertaa ei lyö, koska suhde loppuu eka lyöntiin.

Ja tuommoista käytöstä et muuten muuta mitenkään jos lyö vitsillä.

Vierailija
55/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niiden välillä ei ole yhteyttä, muuten kuin siinä että autismin kirjoilla olevat ovat useammin uhreja. 

Vierailija
56/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei valitettavasti ole provo. Onneksi ei ole yhteistä taloa tai lapsia.

Ap

Vierailija
57/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos joku ohikulkija löisi sinua? Niin. Tekisit rikosilmoituksen. Se, että sinua löi oma kumppanisi, on vielä pahempi asia.

Vierailija
58/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelyhän tuo on. Ja taas lisää asiakkaita ja duunia itselle 🤦🏼 N33, rikosasioiden parissa työskentelevä

Vierailija
59/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aluksi olin haltioissani koska kyseessä vaikutti olevan Oikeasti hyväsydäminen ja kiltti mies ja oli turvallinen olo. On raitis, hyvä työ eikä mitään rikostaustaa tms. En halua mitään jännämiehiä. Eikä vaistoni varoittanut aluksi ollenkaan.

Ap

Vierailija
60/93 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan nyt kyllä selän ruhjeesta varmuudeksi kuvan. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän