Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö joka ei naura

Vierailija
06.03.2025 |

Mitä mieltä ihmisestä joka ei naura ääneen tai hyvin harvoin. Virnistää tai hymyilee leveästi ja jos nauraa niin se on hyvin hiljaista.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Toisin kuin näin typerän aloituksen tekijästä ...

Vierailija
62/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin sellaisen miehen kanssa pari vuotta. Vaikka kuinka yritin tottua asiaan niin se oli kuitenkin vähän vaivaannuttavaa. En nähnyt enkä kuullut hänen nauravan kertaakaan, missään tilanteessa, kenenkään kanssa. Hän kyllä sanoi esim. monen elokuvan olleen hauska, juhlissa olleen tosi hauskaa jne. mutta kun ei se näkynyt mitenkään.

Tyhjän nauraja ei tarvitse olla, mutta kyllä suhteesta puuttuu tosi tärkeä osa jos ei naureta yhdessä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloitus paheksu ketään.

Niin ei tietenkään, jos sen kiertoilmauksin tekee. Miksi hän tätä asiaa kyselee, jos asia ei häntä vaivaa?

Vai onko aloittaja itse ihminen, joka ei koskaan naura ja haluaa tietää, mitä muut tästä ajattelee?

Toki olisi itse voinut kertoa ne syyt heti, miksi asiaa kyselee niin ei olisi asia jäänyt epäselväksi. 

Vierailija
64/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan kaveri, joka ei nauranut. Ei myöskään kertonut itsestään oikein mitään koskaan.

Vierailija
65/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sun jutut ei ole hauskoja. Jokainen nauraa jos on oikeasti hauska juttu.

Niin tai itseäni on lähestynyt varattu mies töissä, joka periaatteessa on hauska, mutta käytännössä ei kiinnosta missään mielessä ja jutut ei siis naurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi