Henkilö joka ei naura
Mitä mieltä ihmisestä joka ei naura ääneen tai hyvin harvoin. Virnistää tai hymyilee leveästi ja jos nauraa niin se on hyvin hiljaista.
Kommentit (65)
Suru on parempi kuin nauru, sillä sydämelle on hyväksi, että kasvot ovat murheelliset.
Viisaitten sydän on surutalossa, tyhmien sydän ilotalossa.
Että omaa erilaisen huumorintajun kuin seuransa.
Että sun jutut ei ole hauskoja. Jokainen nauraa jos on oikeasti hauska juttu.
Tunnen yhden tällaisen ihmisen. Onhan se erikoista. Hymyilee herkästi ja leveästi, mutta harvoin kuuluu pihaustakaan. Sitten kun nauraa äänekkäästi, niin kuullostaa siltä kuin tukehtuisi. Ehkä hällä on joku ongelma.
Itkut on itketty ja naurut naurettu.
Erittäin harvat jutut naurattaa. Varmasti olen tosikko mutten todellakaan löydä paljon nauramista kenenkään jutuissa.
Jotkut nauraa ääneen ja toiset ei. Mun lapsetkin on keskenään ihan eri ääripäätä, toinen hyvä kun hymyilee ja toinen käkättää ihan kaikelle.
Jos ei naurata niin ei naurata. Omaa ehkä erilaisen huumorintajun kuin muut? On ujo tai isomman porukan sosiaalisissa tilanteissa jopa ahdistuu?
Antakaa nyt ihmisten olla omia itsejään, jos eivät mitään pahaa tarkoita tai kiusaa muita.
Olen itse tuollainen. Ehkä olen joskus nauranut, en muista, luultavasti olen nauranut lapsena. Ei vaan naurata, kohteliaasti kyllä hymyilen. Olen kyllä muuten hyväntuulinen, mutta en tyhjännauraja. Nauru on yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naurata niin ei naurata. Omaa ehkä erilaisen huumorintajun kuin muut? On ujo tai isomman porukan sosiaalisissa tilanteissa jopa ahdistuu?
Antakaa nyt ihmisten olla omia itsejään, jos eivät mitään pahaa tarkoita tai kiusaa muita.
Ei aloitus paheksu ketään.
On opetettu pienenä peittämään tunteitaan.
Huonot jutut. Ja mitään respektiä en varsinkaan anna niille alistujille, jotka aina hohottavat pomonsa tai muun auktoriteetin tylsille jutuille, tämä lähinnä osoittaa heidän alistumisesta tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloitus paheksu ketään.
No sun kommentti paheksui mua! 😡
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tällaisen ihmisen. Onhan se erikoista. Hymyilee herkästi ja leveästi, mutta harvoin kuuluu pihaustakaan. Sitten kun nauraa äänekkäästi, niin kuullostaa siltä kuin tukehtuisi. Ehkä hällä on joku ongelma.
Ehkä hän ei mielellään naura ääneen, jos itsekin tietää kuulostavansa kuolevalta aasilta.
On niitä murjottajia se heille suotakoon,minä olen oppinut ei auta itkut markkinoilla siis huumoria peliin kuitenkaan ketään loukkaamatta.Kyllä ihminen joka jauhaa lämminhenkistä huumoria on usein tervetullut ja pidetty ihminen.No meitä on joka lähtöön kukin elää elämäänsä.
Jos on kaunis nainen niin olen ihan myyty.
M36