Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö joka ei naura

Vierailija
06.03.2025 |

Mitä mieltä ihmisestä joka ei naura ääneen tai hyvin harvoin. Virnistää tai hymyilee leveästi ja jos nauraa niin se on hyvin hiljaista.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan kaveri, joka ei nauranut. Ei myöskään kertonut itsestään oikein mitään koskaan. Hänen kanssaan oli todella vaivaannuttavaa olla, kun vuodet vierivät mutta en pystynyt rentoutumaan koskaan. Nauramattomuus on omituista ja ahdistavaa, onneksi pääsin hänestä eroon iät ja ajat sitten. Joskus seurailen hänen somejaan, eikä yhtään mikään ole muuttunut. Aina kamalan totista menoa.

Perusinsinööri

Jaa. Oletko kuullut teekkarihuumorista?

Vierailija
42/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei naurata niin ei naurata. Omaa ehkä erilaisen huumorintajun kuin muut? On ujo tai isomman porukan sosiaalisissa tilanteissa jopa ahdistuu?

Antakaa nyt ihmisten olla omia itsejään, jos eivät mitään pahaa tarkoita tai kiusaa muita. 

Ei aloitus paheksu ketään.

Niin ei tietenkään, jos sen kiertoilmauksin tekee. Miksi hän tätä asiaa kyselee, jos asia ei häntä vaivaa? Vai onko aloittaja itse ihminen, joka ei koskaan naura ja haluaa tietää, mitä muut tästä ajattelee?

Toki olisi itse voinut kertoa ne syyt heti, miksi asiaa kyselee niin ei olisi asia jäänyt epäselväksi. 

AP. Syynä on mielenkiinto ihmisten käyttätymiseen eri tilanteissa. Kysymys olisi voinut olla muukin, mutta olin seurueessa jossa osa nauroi jatkuvasti ääneen ja osa ei nauranut ääneen juuri koskaan. Vaikka heillä oli silminnähden hauskaa. Miksi sinä oletit että kyse on pilkanteosta tai halveksinnasta? Näetkö asiat normaalisti negatiivisen vai positiivisen kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Trump ole sellainen, jota muiden naurut haittaa. Monta kertaa on kommentoinut paheksuen esimerkiksi Kamala Harrisin naurua. Niinpä rouva Trump ei paljon naurakaan.

Sille minä sentään vähän hymyilen.  Ehkä jotenkin säälistä 😅

Vierailija
44/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tällaisen ihmisen. Onhan se erikoista. Hymyilee herkästi ja leveästi, mutta harvoin kuuluu pihaustakaan. Sitten kun nauraa äänekkäästi, niin kuullostaa siltä kuin tukehtuisi. Ehkä hällä on joku ongelma.

Ehkä hän ei mielellään naura ääneen, jos itsekin tietää kuulostavansa kuolevalta aasilta.

Repesin, ihan reilusti ääneen. :D

Vierailija
45/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä en enää naura, kun joku ääniyliherkkä  oli valittanut kovasta äänestä. 

Vierailija
46/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisti. Niillä ei ole normaaleja tunteita. 

Onhan. Ei saa sanoa noin. Hellät. Huolehtivat. Tunteet on, ilmaiseminen erilaista.

Hymyilyt, pokerface sisäänpäinnauru ihan parasta. 

T. Itse nauran helposti 

Vierailija
47/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötypuhetta. Olen itsekin autisti (asperger) ja nauran herkästi ja kovaa. 

Vierailija
48/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pötypuhetta. Olen itsekin autisti (asperger) ja nauran herkästi ja kovaa. 

Ei muuta pilkkaa keksinyt 

Vierailija
49/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän nauraminen ei kiinnosta. Sivistynyt.

Vierailija
50/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V**tu mikä kyylä sä oot.

Menepäs katsomaan pikku kakkosta. Sen jälkeen iltapala ja hampaiden pesun jälkeen nukkumaan.

Kyylää lisää muita, kyylääjä!

Vierailija
51/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 

Vierailija
52/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. 

Kiinnostaako musta huumori?

Vierailija
53/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis nainen niin olen ihan myyty.

M36

Olet säälittävä roolipelaajanainen.

Minusta vakava nainen on elegantti ja mystinen. antaa eräällä tavalla haastetta toisin kuin naiset jotka nauraa pissat housuun kun joku pierasee.

M36

Vierailija
54/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, onpas tässä naurettu.

Vierailija
55/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra ei naura koskaan, vaan irvistää.

Vierailija
56/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylien homma on vahtia muita, ne ei elä omaa elämäänsä. Kauhea kohtalo.

Vierailija
57/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääks tyhmille jutuille nauraa...

Vierailija
58/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole rasittavampaa kuin 'hauska' työkaveri, joka pitää totisempia tosikkoina. Mielessäkään ei käy, ettei hänen juttunsa naurata. Oon juuri tällainen hymähtelijä ja vinosti hymyilevä tyyppi, joka todella harvoin repeää nauruun työporukassa. Silti saatan nauraa tikahtuakseni jotain juttua, kuvaa tai tilannetta. En siis ole huumorintajuton. Omaan vain valtaväestöön verrattuna toisenlaisen huumorintajun. 

Vierailija
59/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ollut tuossa pari viimeiset vuotta aika raskas elämän vaihe, kun molemmat ikääntyt vanhempani sairastuivat samaan aikaan ja olin tosi kuormittunut, kun piti hoitaa omien vanhempien asioita ja myös elää sitä omaa perhe-elämää sekä käydä töissä siinä samalla.

Voin sanoa, että jonkun ei läheisen työkaverin jatkuva vitsinheitto ei aina aivan napannut. Omat ystävät kyllä jaksoivat naurattaa omilla jutuillaan, kun tuntevat minut ja silloisen tilanteeni. Kiitos heille siitä.

Mutta jos jonkun ei läheisen työkavrin jutut ei naurattanut niin enpä jaksanut siinä elämäntilanteessa kuin hymyillä väkinäisesti.

Että älä tuhlaa aikaasi jonkun työkaverin totisuuteen, ellet sitten ihan rehellisesti halua kysyä häneltä henkilökohtaisesti, että mitä kuuluu. 

Vierailija
60/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra ei naura koskaan, vaan irvistää.

Tiikeri rhäyhhhh...  saalistaa ja alistaa uuuhhhh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi