Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
521/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että itseänikin on rasittanut aikahukkarit jotka pitää ilmeisesti excel-taulukkoa tindermätsien varallisuudesta. 

Varsinkin uskovaisten piiristä saat etsiä yli nelikymppistä täysipäistä naista lyhtyjen kanssa vuodesta toiseen. Onko yllätys että parisuhteeseen kelpaavat on jo parisuhteessa. 

No paistoi se päivä lopulta risukasaankin, onneksi, mutta minkä vuoksi näinkin yksinkertaista asiaa kuin parisuhdetta pitää etsiä puoli vuosikymmentä ennen kuin löytää 😅

Vierailija
522/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että itseänikin on rasittanut aikahukkarit jotka pitää ilmeisesti excel-taulukkoa tindermätsien varallisuudesta. 

Varsinkin uskovaisten piiristä saat etsiä yli nelikymppistä täysipäistä naista lyhtyjen kanssa vuodesta toiseen. Onko yllätys että parisuhteeseen kelpaavat on jo parisuhteessa. 

No paistoi se päivä lopulta risukasaankin, onneksi, mutta minkä vuoksi näinkin yksinkertaista asiaa kuin parisuhdetta pitää etsiä puoli vuosikymmentä ennen kuin löytää 😅

Kaikki eivät löydä parisuhdetta koskaan. Ihan naurettavaa kysyä "minkä takia", kun kyseessä asia, joka viime kädessä ei toimi logiikan, todennäköisyyksien tai ainoastaan toisen osapuolen ehdoilla ja aikatauluilla. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, joiden toiveet, tarpeet ja kriteerit kohtaavat - vieläpä oikealla hetkellä. Parisuhdetta ei tilata samaan tapaan kuin noutoruokaa kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvää vaimoa etsit, niin unohda suomalaiset naiset ja käännä katseesi esim. Ukrainaan. 

Vierailija
524/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin just tavallista miestäni yöllä koska ei nukuttanut. Minulta on monta kertaa kysytty miksi olen mieheni kanssa koska se ei ole komea eikä rikas. Olen sanonut että luonne on tärkeintä ja se että mies myös kuuntelee minua. Mieheni on mitä kiltein luonne, auttaa aina ja on hyvä kumppani.

Vierailija
525/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoilla ja Tinderissä on ne muiden hylkäämät luuserit ja sairaat

Vierailija
526/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvää vaimoa etsit, niin unohda suomalaiset naiset ja käännä katseesi esim. Ukrainaan. 

Kyllä 👍

Vierailija
527/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aamusta tulet tänne puhumaan saissea.

Vierailija
528/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on myös persoona? Pidätkö paljon jostain? Intohimoja mihinkään suuntaan (ja en tarkoita nyt seksiä)? Kiinnostuksenkohteita? Harrastuksia? Mistä sytyt elämässä? Mikä kiinnostaa? Mitkä ovat arvosi? Mikä pelottaa? Mikä pohdituttaa?

Jos te tavallliset miehet olette tyhjiä kuoria kuitenkin, niin mihin teissä ihastuu?

Ei tavallinen nainen ole kiinnostunut sinun rahoistasi, munasi koosta, leukasi koosta, statuksestasi, hiusrajastasi.

Vierailija
529/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät löydä parisuhdetta koskaan. Ihan naurettavaa kysyä "minkä takia", kun kyseessä asia, joka viime kädessä ei toimi logiikan, todennäköisyyksien tai ainoastaan toisen osapuolen ehdoilla ja aikatauluilla. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, joiden toiveet, tarpeet ja kriteerit kohtaavat - vieläpä oikealla hetkellä. Parisuhdetta ei tilata samaan tapaan kuin noutoruokaa kotiin.

Toki näin eli parisuhdeasioissa ollaan aina myös sattuman ja todennäköisyyksien armoilla. Itse kukin voi kyllä vaikuttaa näihin todennäköisyyksiin varsin paljon muuttamalla itseään parisuhteen kannalta houkuttelevampaan suuntaan ja lisäämällä omia sosiaalisia kohtaamisiaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Tuo ei siis takaa mitään mutta tekee kumppanin löytämisen todennäköisemmäksi. Jos  valintojensa vuoksi välttää kohtaamiset niin kumppanin löytäminen on tavikselle (mies) hyvin epätodennäköistä. Harrastusten valinta ja vapaa-ajan käyttö on tässä merkittävä asia.

Vierailija
530/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luonto/evoluutio toimi, jos kaikki pääsee parisuhteeseen.

Niin no ennen luonnollista oli että mies iskee vauvan jaloista pitäen pää edellä kiveen, jos sillä oli joku selkeä kehityshäiriö. Meidän yhteiskuntamme on kaukana luonnosta, jossa vain joka toinen ihminen selviytyy aikuisuuteen.

Vierailija
531/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Yli puolet naisista on ylipainoisia ja 50% ihmisistä on jokin mielenterveyden häiriö elämänsä aikana. Vaatimattomat kriteerit mutta jo pelkästään ne sulkevat suurimman osan naisista pois. 

Ei nämä "tavalliset" miehet edes yritä mitään tavallisia naisia. Sen ymmärtää jo tuosta ulinasta, että ne naiset haluaa merkkilaukkuja ja luksuselämää, mihin ei tavallinen mies sovi. Tavalliset naiset käyvät töissä ja elättää itsensä. Se ei ole mitään luksusta.

Vierailija
532/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla ja Tinderissä on ne muiden hylkäämät luuserit ja sairaat

Parikymppiset miehet on jo ylipainoisia ja äitinsä pilaamia

Vierailija
533/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Itse otin puolisoksi ihan tavallisen miehen, pienen ja pyöreän duunarin. Tosin hänellä on epätavallisen ihana ja lahjakas mieli ja mitä lämpimin syli. 

Vierailija
534/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille ei kelpaa tavallinen mies.

Mutta se on kyllä jännä kuinka japanilaiset naiset innostuu yökerhoissa ja baareissa, kun kerrot olevasi suomalainen. Japanilaiset naiset arvostaa tavallisia suomalaisia miehiä. M25

Suomalaiset naiset ovat kiittämättömiä, törkyturpaisia miesvihaajia. Japanilaiset naiset ovat tunnetusti erittäin kohteliaita ja fanittavat Suomea.

Ja tästäkin huolimatta vietät joka päivä 7- 23 aikasi tällä palstalla tlrkytirpaisyen, suomalaisten miesvihaajanaisten seurassa. Ei kamalan uskottavaa.....

Ja kundi nuorenee vaan. Kohta on varmaan taas aika lähteä kolmeksi kuukaudeksi japaniaan vauvapalstailemaan.

Vierailija
535/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti aamusta tulet tänne puhumaan saissea.

Minkälainen sää siellä Pietarissa on? Suomalainen mies & ukrainalainen nainen = kaunis rakkaustarina. :)

Vierailija
536/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin? 

En tiedä missä oikein pyörit, olen nainen ja tutuissani ei ole yhtään tuollaista. Minä sekä tuttavapiirini ollaan ihan tavallisia naisia joilla on tavalliset miehet. Suurin osa ihimisistä on kuitenkin niitä ihan tavallisia. Jos et usko niin mene perjantaina neljän jälkeen Prismaan ja katso ympärillesi. 

Vierailija
537/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla on myös persoona? Pidätkö paljon jostain? Intohimoja mihinkään suuntaan (ja en tarkoita nyt seksiä)? Kiinnostuksenkohteita? Harrastuksia? Mistä sytyt elämässä? Mikä kiinnostaa? Mitkä ovat arvosi? Mikä pelottaa? Mikä pohdituttaa?

Jos te tavallliset miehet olette tyhjiä kuoria kuitenkin, niin mihin teissä ihastuu?

Ei tavallinen nainen ole kiinnostunut sinun rahoistasi, munasi koosta, leukasi koosta, statuksestasi, hiusrajastasi.

Kyllä on, mutta sen pitää tyytyä siihen, mitä voi saada.

538/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityin 2vko sitten takaisin Tinderiin 4kk tauon jälkeen ja siellä on tullut vastaan joku 10 mun entistä deittikumppania viime vuosilta. Ilmeisesti heillä on ollut tosi vaikeaa löytää kumppania, kun ovat vieläkin siellä. Tai mistä minä tiedän, voihan se olla, että heillä on juuri päättynyt parisuhde ja hekin ovat sinne palanneet juuri äsken.

539/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä liityin 2vko sitten takaisin Tinderiin 4kk tauon jälkeen ja siellä on tullut vastaan joku 10 mun entistä deittikumppania viime vuosilta. Ilmeisesti heillä on ollut tosi vaikeaa löytää kumppania, kun ovat vieläkin siellä. Tai mistä minä tiedän, voihan se olla, että heillä on juuri päättynyt parisuhde ja hekin ovat sinne palanneet juuri äsken.

Lisään vielä: tai sitten he ovat niin nirsoja, ettei heille kelpaa kukaan.

Vierailija
540/700 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä katsooko miehet kumppania vääränlaisten naisten joukosta, jos toistuvasti törmäävät tuohon ongelmaan.

Meitä tavallisiakin naisia on, jotka myös käyvät töissä, liikkuvat, viihtyvät kotona ja tykkäävät vaikkapa kokata ihan tavallista kotiruokaa.

Itselläni kumppanin löytämistä rajoittaa se, että samanlaiset kristilliset arvot on oltava. Muulle perustalle parisuhdetta on mahdoton rakentaa. Lisäksi toivon, että mies on lempeä, avulias, keskustelutaitoinen ja peruselämänhallinta on kunnossa. Voi olla vaikka rekkakuski, ihan tavallinen ammatti ja toimeentulo riittää. Mulla on omat rahat, en ole toisen rahojen perässä.

Itse en ole ikinä ollut missään deittipalstoilla, vaan haluan tavata ihmisen kasvotusten. Näin on tapahtunutkin. Seurustelin pitkään uskovan, mukavan, tavallisen miehen kanssa, jonka tapasin hengellisessä kesätapahtumassa, mutta juttu kaatui lopulta välimatkaan. Emme saaneet järkevästi ja ilman suuria riskejä yhdistettyä elämiä samalle paikkakunnalle.